TM pikkumaasturivertailussa oli ykkösenä Mokka. 1.6 moottori ei saanut suuria kehuja ja takajousitusta pidettiin liian löysänä.
Täytyypä käydä testaamassa Trax 1.4 T 4WD. Siinä pitäisi olla eri jousitus. Ehkä sopivampi paketti minulle kun on myös turbo ja neliveto.
Mokka ykkönen!
5
348
Vastaukset
- Maasturi?
Katumaasturi olisi parempi kuvaus. Nehän olivat vielä etuvetoisiakin.
- emmen-taali
ikääntyvien ihhmisten kauppakasseja kun ei enää selkä taivu penkkiin eikä varsinkaan nouse sieltä pois - mikä ettei.
- traxownerusafinland
Mokka ja Trax alustat aivan samasta tehtaasta tulee autot , alustat täysin samat.
Traxing etu on halvempi hinta. Tekniikka ja pelti täysin sama, muotoilu ulkoa ja nippelit sisällä ja verhoilut ainoa ero. Osta TRAX.- makuasioita
Sama autohan se on ulkoisesti hyvin pienin eroin. Toiset haluavat Chevyn ja toiset Opelin. Vuoden pidemmän takuun vuoksi minä taidan ostaa Traxin.
- ...
Jos tollanen väkisin ähelletty pulla täytyy välttämättä hankkia (ei riittävästi ongelmia/kurjuutta kotona vaan hankittava rahalla lisää) niin ostakaa nyt sitten traxina, eroahan ei tässä koreanihmeessä ole muuta kuin merkki ja valojen ulkonäkö. Traxissa tämän Korea-nakkikattilan valot ovat joten kuten siedettävän näköiset, uuppelissa uuppelin yleiseen tapaan herättävät lähinnä itsetuhoisia ajatuksia.
Miksi korealainenkin kippo on ostettava uuppelin näköisenä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086