Hei!
Kysymykseni ovat lyhyitä ja ytimekkäitä. Millaisia lukion ainevalintoja kannattaisi tehdä kauppatieteellistä ajatellen? Mihin ammatteihin kauppatieteellisestä voi valmistua?
Kiitoksia vastauksista!
Lukion ainevalinnat
Businessman?
2
301
Vastaukset
- saakäyttäämutteipakk
Hei!
Lue pitkää matikkaa, psykologiaa ja yhteiskuntatieteitä. Mielestäni nämä ovat lukiossa järkeviä aineita tulevalle kylterille ja ekonomille.
T. Kylteri - omatarina
Kauppakorkeakoulussa voi opiskella aika monenlaisia aineita. Itse kirjoitin lukiossa pitkän matikan, äidinkielen, pitkän saksan ja englannin, historian sekä yhteiskuntaopin. Nyt kauppakorkeakoulussa opiskelen laskentatoimea, taloustiedettä sekä rahoitusta. Tavoitteena olisi päästä työhön, jossa olisin sijoitustoiminnan kanssa tekemisissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3978553Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1702891- 131232
- 761008
- 64928
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55893
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72822