Katsoithan sä mua

kun me tultiin :)

Ole varovainen niitten katseides kanssa, saatan haluta niitä lisää. Tai jotain enemmän ;) Suhun on niin helppo ihastua, mutta mahdoton unohtaa.

34

1135

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tultiinkoyhtaikaa;)

Saatat mennä hämillesi mutta ei se mitään hassuli:) en mä unohda sua

• -v-

Mä tulin vähän ennemmin ;)

• Vähän kerrallaan ;)

No tottakai mä katsoin sua!!!! Aion katsella vielä lisää :)

• Piilosilla.

Minä menen piiloon ja painan pääni pensaaseen.
      Ei kukaan näe eikä löydä. :)

• kaula venyttely

katsoit sitä ja mä sua

• tietäisinpävain

miks muhun on niin helppo ihastua? Johtuuko se jostain luonteenpiirteestä?

• siitä,

on jo vuosi,kun sain niitä ihania katseita,jota toivoisin lisää,kunhan vielä nähtäiskiin,,

• kunkatsoinsinuun

Voiko tämä muka olla minulle, vaikea sanoa. Katseita oli, sen tunnustan. Ja en voinut niille ihastumisen merkeille mitään, miten joku kuvaili sitä, lihaksien värähdykset ja hymy. Niille en mitään voinut. Katsoin alaspäin, koska en riemumielelläni pystynyt sinuun katsomaan. Mutta, olen varovainen. Jos tämä oli nimittäin minulle!!! Toisaalta, enpä oikein usko :(

• auton ratissa

Yritän vältellä, mutta en voi aina..Kyllä, katsoin :(

• minä katson

nyt jonkun sopivan jumpan, jolla saan kulutettua kaikki ne kalorit, jotka äsken ahmin suuuren jätskiannoksen mukana itseeni. :)

• Eyes-

Mun tekisi mieli kävellä sua päin--suoraan sun silmiin.

• kunkatsoinsinuun

samoin :) Jos tosissaan olet Hän ja tapasimme tänään:) kaiken muun mä unohdin. Olisin mielelläni kävellyt sinua päin ja uponnut silmiisi myös minäkin...

• likevice

Ai se lapiokin oli mukana. Jotain kumman tuttua piirteissä olikin.

Katseet tulevat kylkiäisenä :))

• sun silmiä

Sua katsoin ja jäin sun lumoihin. Kirjoitit aika äkkiä tänne

• Mies-:-

Mä olen sun lumoissa!

• sinäkokonaisuutena<3

Niin. Kirjoitin. Ikäväni on suuri. Sinäkin kirjoitit, oikeastaan vielä nopeammin tänne. Mutta minähän lähdin vasta paljon jälkeesi ko. paikasta, joten ehkä olit ennen kotonasi kuin minä. Kaipausta on lähellesi. Eikä ihan vähänkään. Koskahan sitten nähdään seuraavaksi...olen kyllä ymmälläni, jos se todella olet Sinä!

• sinäkokonaisuutena<3

Hyvää yötä Sinä. Pelästyitkö vai menitkö nukkumaan? Kauniita unia, nukuhan hyvin. Minä yritän olla ajattelematta Sinua, mutta en pysty, en pysty ollenkaan. Miten tiedän, että se olet Sinä, joka kirjoitat, jos tänne jatkossa kirjoitat? Haluaisin jonkin tunnisteen, Muuten tämä menee neulan etsimiseksi heinäsuovasta. Tai en ole varma, tunnistaisinko tyylisi, näin lyhyen ajan tuntemisen jälkeen. Kun katson sinuun kaikki muu menettää merkityksensä, ja muuttuu taustahälyksi.

• IHANA--,

Kauniita unia ;)

• suloinen mies:

Luin viestisi, no, lähes keskiyöllä, suloinen. Nyt nukkumaan, aamulla töihin taas. Kaipuu ei häviä koskaan! Tietänet mitä tarkoitan?

• IHANA--,

Huomenta vaan! ! :) Tiedän kyllä, sama fiilis.

• IHANA!

Olet itse IHANA! Oletko täällä enää? Tulin töistä ja olen väsynyt, mutta haluaisin jonkin merkin sinulta, että olet Sinä, täällä, minua varten.

• gymgym

Sinä eilinen mies, olit jotain upeaa! En ole aikoihin tuntenut näin, en varsinkaan tavatessani ja jutellessani jonkun ihmisen kanssa ensimmäistä kertaa. Ne katseet, sun hymy, niin hienoa... Lienet tosin varattu, naisesi on todella onnekas! Tämä kuitenkin piristi viikkoani, ja siitä olen iloinen. Ensi tapaamiseen siis. :)

• IHANA--,

Täällähän minä :) Oliko rankka työpäivä?

• olet itse Ihana

Oli aika rankka. Siksi haluaisin syliisi, vaikka tuntui siltä klo 20:10 että sinä olit jotenkin täällä, sydämessä, tuntui lämmin tunne. Milloin voisin nähdä sinua?

• sinulle ihana
        olet itse Ihana kirjoitti:

Oli aika rankka. Siksi haluaisin syliisi, vaikka tuntui siltä klo 20:10 että sinä olit jotenkin täällä, sydämessä, tuntui lämmin tunne. Milloin voisin nähdä sinua?

Sinulle IHANA--,et tiedä tarpeeksi minusta, voidaksesi tehdä minusta riittävin perustein johtopäätöksiä. Mutta se on niin, että tuskaa en haluaisi tuottaa sinulle enkä läheisillesi, mitenkään:( Jos minusta on vaivaa, sanoistiko sen ystävällisesti tässä ketjussa niin, että tunnistan sen sanomaksesi.) Elämäniloa en halua viedä keneltäkään. Jos tässä on siitä kysymys... Jos läheisesi kärsii minusta, ja minusta on vaivaa, silloin meidän on parasta unohtaa toisemme. Ymmärsin vain jotenkin, ettei tässä olisi kysymys muista kuin meistä, että onnellisia saisimme olla. Totuus on elämän ohjenuora, niin sinulla kuin minulla. Itkettää

• miksi petit?
        sinulle ihana kirjoitti:

Sinulle IHANA--,et tiedä tarpeeksi minusta, voidaksesi tehdä minusta riittävin perustein johtopäätöksiä. Mutta se on niin, että tuskaa en haluaisi tuottaa sinulle enkä läheisillesi, mitenkään:( Jos minusta on vaivaa, sanoistiko sen ystävällisesti tässä ketjussa niin, että tunnistan sen sanomaksesi.) Elämäniloa en halua viedä keneltäkään. Jos tässä on siitä kysymys... Jos läheisesi kärsii minusta, ja minusta on vaivaa, silloin meidän on parasta unohtaa toisemme. Ymmärsin vain jotenkin, ettei tässä olisi kysymys muista kuin meistä, että onnellisia saisimme olla. Totuus on elämän ohjenuora, niin sinulla kuin minulla. Itkettää

Kunpa rakas ei olisi tehnyt siitä muiden juttua! Luulin että se oli vain meidän, olisi voinut olla kaikki nämä vuodet.

• kysyn, olen pihalla.
        miksi petit? kirjoitti:

Kunpa rakas ei olisi tehnyt siitä muiden juttua! Luulin että se oli vain meidän, olisi voinut olla kaikki nämä vuodet.

Sinulle IHANA--, , joku vastasi että miksi petit? Oletko pettänyt? Nyt putosin... mistä tehnyt muiden juttua? Oletko varma että kyse on samasta henkilöstä, kysyn siis sinulta jolta ´miksi petit kommentti on? Olen siis 22:23 kirjoittanut tähän ketjuun tänään. Surullinen asia, itkettää

• IHANA--,
        sinulle ihana kirjoitti:

No eihän sinusta mitään vaivaa ole..päinvastoin!
        Olet mun päivänpiristys! :)~ Etkä pelkästään päivän;)
        Että huomenta vaan! Ajoissa liikkeellä:)

• sinulle Ihana--,
        IHANA--, kirjoitti:

No eihän sinusta mitään vaivaa ole..päinvastoin!
        Olet mun päivänpiristys! :)~ Etkä pelkästään päivän;)
        Että huomenta vaan! Ajoissa liikkeellä:)

Sinulle Ihana --, en haluaisi olla pelkästään päivän piristys, vaan muitakin, mutta kirjoitin äsken järki ja tunteet osioon. Sieltäkin voit lukea ajatuksiani. Jos haluat. En voi tunteilleni mitään. Se on reaktio sinun näkemisestäsi.

• =D =D

=D

Meikäläisellä melko kevyt.
      Vaikkei multa täällä koskaan kukaan mitään kysykkään. :((

• sinisilmäinenitsekki

Katselen mielelläni sinisiin silmiisi :)

• Until i get you

Mä ajattelin sua sängyllä et sä oisit ollu mun takana ja katottii toisia silloin silmiin.

• Fifi

Sähän olet ajattelevainen mies;)

• tasek25

niin minäkin-autseetr

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      121
      2642
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      69
      1094
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      210
      1054
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      39
      982
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      931
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      894
    7. Voi vttu. Tiedän jo nyt että laitan sulle tänään jotain tunnustusviestiä

Koita kestää ❤️
      Ikävä
      36
      876
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      853
    9. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      4
      829
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      812
    Aihe