Opiskelijahaalareista!

peililasit92

Mä aloitin juuri yliopistossa opiskelun ja mun kihlattu ammattikorkeassa. Molemmat tulee saamaan sellaiset opiskelijahaalarit. Pariskunnillahan on tapana vaihtaa niiden haalareiden lahkeita.Onko sillä mitään väliä että opiskellaan tyttöystävän kanssa eri oppilaitoksissa? Ei kai se ole ihan hölmöä jos vaihdamme niitä haalari lahkeita?

14

6052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3244

Aika monet vaihtavat haalarilahkeita tyttö-/poikaystävänsä kanssa. Ihan normaaliahan tuo on. Omissa haalareissanikin on nykyisen mieheni haalareista lahje, vaikkei opiskella samassa yliopistossa.

• justjoo4

Onpa typerää.

• vähä utelias

Entä sitten kun tyttö- tai poikaystävä vaihtuu muutaman kerran ja lahkeet loppuu? Hankitaanko uudet haalarit?

• so what?

Jos kihloissakin ollaan, niin mahdollisen eron hetkellä tuskin haalarien lahkeet on ensimmäisenä mielessä.

• Haalarilainen

Mä mietin sellaista, että mulla on edellisestä oppilaitoksesta vanhat haalarit enkä viitsi ostaa nykyisen koulun haalareita. Onko ihan tyhmää juhlia haalarijuhlia muiden kanssa "väärissä" vanhoissa haalareissa? Edellinen opinahjo sijaitsi siis ihan eri maakunnassakin kuin nykyinen..

• tjaa-ah

Jotkut ottavat uuden haalarin, toiset taas eivät. "Luokkatovereistani" muutamalla oli haalarit jo valmiina edellisestä oppilaitoksesta nii eivät ottaneet nyt uusia haalareita. Tosin ehkä yhteenkuuluvuuden tunne on parempi jos on samat haalarit muiden oman alan opiskelijoiden kanssa, kuka tietää?

• Hömpötystä

Tämä haalarivillitrys levisi muistaakseni juoppojen teekkarien lanseeramana oikeisiin yliopistoihin ja näyttää nykyään siis olevan yleistä ammattikorkeakouluissakin.

Minä en siihen hömpötykseen mukaan lähtenyt ja minun seurakseni liittyi ainakin yksi vuosikurssimme opiskelija. Hyvin pärjäsimme ilman haalareitakin.

• Eteenpäinm

Voikohan vanhat opiskelijahaalarit myydä pois jos vaihtaa alaa ja saa uudet haalarit? Ja muutenkin? Meneekö kaupaksi? Myykö ihmiset yleensä näitä?

• Häntäheikin

ja miestennaisen ja naistenmiehen tunnistaa siis siitä että jokainen hiha ja lahje on erivärinen. Siinäpähän saa kivat muistot jokaisesta opiskeluaikaisesta tyttö-tai poikaystävästä!

• Ei haalareita

Onkohan paljonkin sellasia opiskelupaikkoja/aloja korkeakouluissa joilla EI ole haalareita? Tiiän et ainakin Aalto yliopiston taiteen opiskelijoilla ei ole haalareita.

• RIP haalarikulttur

Haalarit kokivat inflaation sen jälkeen, kun amikset pöllivät idean korkeakouluista. Kukaan korkeakouluopiskelija ei halua assosioitua heihin. Täysin ymmärrettävää tosin.

• Pöhkö ilmiö

"Haalarit kokivat inflaation sen jälkeen, kun amikset pöllivät idean..."

Minun arvostuksessa haalarit kokovat inflaation sen jälkeen, kun paljastui, että ne ovat teekkarien lanseeraama ilmiö.

• keklulol

Minkä tähden yliopistossa edes käytetään haalareita? Hehän eivät tunnetusti tee ns. "likaisia hommia".

• Nuorenpitääuskaltaa

"Minkä tähden yliopistossa edes käytetään haalareita? "

Todella hyvä kysymys.

Minun lisäkseni juuri kukaan muu vuosikurssiltamme ei hokasannut tai uskaltanut lähteä haalarihömpötystä kyseenalaistamaan.

Nyt, kun on paljastunut, että kyseeessä on juoppojen teekkarien lanseeraus, tunnen entistä enemmän olleeni oikeassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4823
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3242
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2979
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1737
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1332
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1049
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      108
      1020
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      42
      1012
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      981
    Aihe