Eli olen nyt 14 vuotias tyttö ja haluaisin aloittaa jonkun moottori urheilu lajin :D crossi olis kiva tai enduro mut tulee kaikki suojat yms hintavilsi ja muutenkit niin isot riskit loukkaantua että vähän epäilyttää, lisäksi en ymmärrä niistä pyöristä mitään! Mikroautoilla isäni on ajanut eli niistä olisi tietoakin.. Pää asia että pääsen lujaa ;) ja ajovarusteiden ( ja ajokin ) tulisi mielellään olla pinkit, mutta kaikki karting asut on punasia/sinisiä/mustia/valkosia, mistä löytyis lisää värejä?
Vastaukset 5
- Värinappi
Osta valkonen ja värjää mikskä lystäät.
- huomentaruotsi
Itse suosittelen keskittymään äidinkielen opintoihin..
- takamutkan apeksi
ja yhdyssanoihin
- blurrr
Tuolla voi suunnitella melkein millasen ajohaalarin tahansa:
www.mirraceline.com
Kannattaa kaivella myös esim UK:n nettikauppojen tarjontaa. Googleen vaikka "pink karting suit".
Huomentaruotsi & takamutkan apeksi: mitä voititte kommenteillanne? - kyhgtdgbhtdgfv
onko näitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392441
- 52906
- 60835
Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää226699Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t49661T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin9600Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81597- 47577
- 65573
- 47568