Hei!
Haluaisin tänä keväänä hakea lääkikseen ja ajattelin kysellä täältä hyvästä firmasta jolta ottaa valmennuskurssi. Helsingistä olisin siis sellaista etsimässä. Mitään luotettavaa riippumatonta sivustoa en ole löytänyt, ja ajattelin että muutkin varmaan ajattelevat, että olisi mahtavaa saada lukea ihmisten kommentteja ja kokemuksia, sen verran iso raha tuo kumminkin on.
Ymmärrän toki ettei mikään kurssi todella takaa sisäänpääsyä, mutta oliko joku kurssi totaalinen floppi? Tai mitä kokemuksia teillä kaikilla on eri opiskelumuodoista/materiaaleista? Olisi kiva saada jotain aika tuoretta tietoa kun nuo firmat näyttävät muuttuvan aika paljon vuosittain.
Kaikenlaiset muutkin vinkit opiskeluun olisivat tervetulleita!
Lyhyesti: Mistä ottaa hyvä ja luotettava valmennuskurssi? Kokemukset ja vinkit tervetulleita ensi kevään lääkishakijalle Helsingistä ja muillekin lukijoille.
Lääketieteen valmennuskursseista
Hallakehrääjä
1
135
Vastaukset
- jkdjhry
Tämä kevät meni jo. >Olet hiukan myöhässä, kun nyt jo on syksy.:):) heh!
Haet ensi keväänä varmaankin...
Itse valitsisin valmennuskeskuksen kurssin. Tosin ei mikään kurssi vie sisään, jos ei itse satsaa satalasissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623