Lääketieteen valmennuskursseista

Hallakehrääjä

Hei!

Haluaisin tänä keväänä hakea lääkikseen ja ajattelin kysellä täältä hyvästä firmasta jolta ottaa valmennuskurssi. Helsingistä olisin siis sellaista etsimässä. Mitään luotettavaa riippumatonta sivustoa en ole löytänyt, ja ajattelin että muutkin varmaan ajattelevat, että olisi mahtavaa saada lukea ihmisten kommentteja ja kokemuksia, sen verran iso raha tuo kumminkin on.
Ymmärrän toki ettei mikään kurssi todella takaa sisäänpääsyä, mutta oliko joku kurssi totaalinen floppi? Tai mitä kokemuksia teillä kaikilla on eri opiskelumuodoista/materiaaleista? Olisi kiva saada jotain aika tuoretta tietoa kun nuo firmat näyttävät muuttuvan aika paljon vuosittain.
Kaikenlaiset muutkin vinkit opiskeluun olisivat tervetulleita!

Lyhyesti: Mistä ottaa hyvä ja luotettava valmennuskurssi? Kokemukset ja vinkit tervetulleita ensi kevään lääkishakijalle Helsingistä ja muillekin lukijoille.

1

194

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkdjhry

Tämä kevät meni jo. >Olet hiukan myöhässä, kun nyt jo on syksy.:):) heh!

Haet ensi keväänä varmaankin...
      Itse valitsisin valmennuskeskuksen kurssin. Tosin ei mikään kurssi vie sisään, jos ei itse satsaa satalasissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      114
      1066
    2. 65
      993
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      92
      763
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      743
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      41
      665
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      35
      641
    7. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      604
    8. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      572
    9. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      27
      559
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      498
    Aihe