Hei!
Haluaisin tänä keväänä hakea lääkikseen ja ajattelin kysellä täältä hyvästä firmasta jolta ottaa valmennuskurssi. Helsingistä olisin siis sellaista etsimässä. Mitään luotettavaa riippumatonta sivustoa en ole löytänyt, ja ajattelin että muutkin varmaan ajattelevat, että olisi mahtavaa saada lukea ihmisten kommentteja ja kokemuksia, sen verran iso raha tuo kumminkin on.
Ymmärrän toki ettei mikään kurssi todella takaa sisäänpääsyä, mutta oliko joku kurssi totaalinen floppi? Tai mitä kokemuksia teillä kaikilla on eri opiskelumuodoista/materiaaleista? Olisi kiva saada jotain aika tuoretta tietoa kun nuo firmat näyttävät muuttuvan aika paljon vuosittain.
Kaikenlaiset muutkin vinkit opiskeluun olisivat tervetulleita!
Lyhyesti: Mistä ottaa hyvä ja luotettava valmennuskurssi? Kokemukset ja vinkit tervetulleita ensi kevään lääkishakijalle Helsingistä ja muillekin lukijoille.
Lääketieteen valmennuskursseista
Hallakehrääjä
1
165
Vastaukset
- jkdjhry
Tämä kevät meni jo. >Olet hiukan myöhässä, kun nyt jo on syksy.:):) heh!
Haet ensi keväänä varmaankin...
Itse valitsisin valmennuskeskuksen kurssin. Tosin ei mikään kurssi vie sisään, jos ei itse satsaa satalasissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171968
- 1541890
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h231343- 49941
- 85909
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To21829- 112781
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell45730Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32715Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue7707