En uskalla ihastua

8+12

Niin… otsikosta se käykin ilmi. En tiedä miksi/mistä tää johtuu…
Tykkään susta kyllä, mutta en tiedä haluanko mitään ystävyyttä vakavampaa. Toisaalta, en ole varma johtuuko se vaan ihastumisen pelostani. Mietin sua kyllä usein. Olisi kiva tuntea paremmin, mutta samalla pelkään että odotat multa jotain mitä en ehkä pystykään tarjoamaan. Oon huono tällaisissa asioissa, ja kerroitkin jo mun olevan vaikea… I know, and I’m sorry, mutta en tiedä miksi oon tällanen. Toivon, että jaksat/haluat vielä olla muhun yhteydessä, koska haluaisin tuntea sut paremmin. Ja anteeksi viime kertainen. En oo varma siitä mitä sanoin/tarkoitinko edes sanomisiani….
Kauniita unia sulle kuitenkin. :)

Ps. Lue mun horoskoopin analyysi jos se auttais ymmärtämään …. mäkin luen sun. ;)

12

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+14

Meneeks tää minne suuntaan suomea?

• 8+12

Eteläiselle puoliskolle. ;P

• 1+14

Myös itse siltä suunnalta ;) kuulostaa kyllä tutulta tuo mutta uskalla herätellä turhia toiveita että se olisit just sinä.

• Skoopia

Jos ei uskalla elää täysillä niin pistähän se pääs sitten pensaaseen.

Mitä sitä ruikuttamaan jos kerran haluut olla yksin ja vaikee.
      Kukaan jaksa olla yhteydessä onneksi kauaan suhun jos oot tollanen nösvelö.

Mee nukkuun

• Säätämistä

Säätäjät ovat kyllä niin rasittavia, että hohhoijaa!

• ..minä..

Miksi ihmeessä pelkäät ihastua? Eikö se ole ihanaa? Jos siinä sattuukin niin se on sitten sen arvoista, jos oikeasti välittää toisesta. Ota riski. Pahinta, mitä voi tapahtua, on saada sydänsuruja, eikä niihin kukaan ole kuollut tähän päivään mennessä. Tai sitten voi käydä aivan toisinpäin ja voit löytää sun elämäsi rakkauden. Soita hälle ja kysy, mitä kuuluu :) Onnea matkaan :)

• 1+1

Juu tiedän mutta sä loukkaisit mua, nyt ei tästä päästä eteenpäin muutenkuin että itse olet alotteentekijä..mun takki on tyhjä.

• nimimerkitön.

astro.fi lupasi mulle tälle päivälle "Huomaat tällaisena aikana kiusallisen selvästi mikä sinun elämässäsi eniten tökkii, mutta miten ihmeessä saisit tehtyä asialle jotakin? Mieti tarkkaan mitä todellista pelättävää sinulla on mieltäsi painavan asian järjestämisessä paremmalle tolalle. Lopulta järjestely kuitenkin palvelee kaikkia osapuolia." Eikö tämä ole ihan selkeä kehoitus ottaa ohjat omiin käsiin..? Mutta ei. Mulle ei riitä ystävyys. Ja mitä ystävyys näissä olosuhteissa edes tarkoittaisi? Tekstiviestejä? En pysty, koska en pääsisi susta ikinä yli. Jos et pysty muuta antamaan kuin ystävyytes niin ei...

• ace9

Ei taida olla helppoa olla kaltaisesi kanssa. Jos et tiedä mitä haluat ja tunnet toista kohtaan ja käyttäydyt välinpitämättömästi niin luulenpa että oot kohta yksin ajatustesi kanssa. Jos ei uskalla sanoa tunteitaan toista kohtaan ja esittää kylmää ja kovaa niin en usko että kovinkaan moni jaksaa sitä kauan katsella... vaikka kuinka tykkäisi.

• Söde89

Puhut ihan asiaa olen itekki samaan mieltä sinun kanssa ace9;)

• hello kitty

Ap ilmeisesti menetti sen vähäisenkin mielenkiintonsa, kun ei ole enää palannut asiaan...

• Hauras_neiti

Miun ex oli säätäjä. Antoi rakastua itseenä ja kertoi ettei olekkaan valmis uuteen suhteeseen. Olisi halunnut jatkaa ystävänä, mutta itse en siihen pystynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      134
      3060
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1630
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1354
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1041
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1022
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      897
    Aihe