Mulla on ekaa kesää Kawan zzr600. Huoltokirjan mukaan eka venttiilien säätö olis nyt ajetuilla kilometreillä edessä, mutta en oikeen tiedä mitä moinen juttu maksaa...? Onko hirmukallista, ja kantsiiko teettää välttämättä merkkihuollossa?
Lähinnä kyselen sen takia, että tiedän onko varaa lähteä ulkomaan matkalle talven aikana... ;)
Mitä maksaa venttiilien säätö??
11
20054
Vastaukset
- weewee
se nyt maltaita maksa. voi lähteä reissulle hyvillä mielin. sanotaan että säädätät venat niin ehkä n.150-200e. meni varmaan yläkanttiinkin, riippuu paikasta. ite teen aina säädöt, putsarin putsaus, öljyt, tulpat, takapallo tai ketjut, niin n. 800e. eli ei pelkkä säätö voi paljoa olla?
- kova kawakuski
huoltokirja liioittelee! ei Kawasakista oo ennenkään tarvinnut venoja säädellä.
Eli 0 eur ja nyt voit huoletta tilata sen
Rohdoksen lempiloman!!
hyvää matkaa!!!- jiijii
mitähän lienee liikkuu"kawakuskin"pollassa
kyllä minun tietääkseni zetorin venttiilit säädetään määrä välein ainakin 95-asti siitä eteenpäin en tiedä mutta eiköhän se kone ole sama
93-alaspäin hyvinkin tärkeää säätää(muistaen vanhojen kawojen venttilien karkaisu)että tällä lailla ps.valistakaa minua jos olen ihan metsässä
- ZZR 1200
Venttiilien säätö muodostuu kahdesta asiasta.
Tuntiveloitus about 60€ sekä säätöpalat x€/kpl
ja siinänän menee aikaa 1h jos vain tsekkaa välykset mutta jos joutuu imupuolelle vaihtamaan
paloja niin aika tuplaantuu ja jos vielä pakopuolellekkin niin silloin aikaa on mennyt jo 3h sekä palat päälle niin ollaan hintaluokassa 200-250€
Sinähän voit siirtää sen huollon kevääseen ja saat rillutella ja ostaa tuliaisia äidille ja isälle huomattavasti enemmän kun on huolto pudjettikin loma rahastossa.- mp-kawa
Huoltotyö 4.30h à-hinta 55.00 € ja säätöpalat 6€ kpl
- jiijii
ZZR1200 tiedoksi monella myös MINULLA on
budjetti aika tiukoilla(syitä on monia en rupea niitä tässä erittelemään)teen yleensä talvella tarvittavat remontit ym. muut tarvittavat
toimenpiteet joten pidän tuota sinun viestin loppuosaa aika tarpeettomana,eli jos on asiallinen kysymys siihen voi myös saada samallaisen vastauksen kiitos.
- Suizaman
Hommaa korjausopas ja rakotulkki ja tee itse. Itse tein kesällä ensimmäistä kertaa elämässäni venttiilien säädön. Apuna oli Haynesin korjausopas. Niissä on hyvin kuvitettu ja kerrottu. Aikaisemmin en ollut edes nähnyt venttiilikoneistoa.
Hyvin on toiminut. Säädön jälkeen on ajettu 4000 km.- ari
Jos et ole varma, mitä teet niin jätä osaavan käsiin. Suizamanille hatunnosto onnistuneesta työstä! Zetori on aika hankala säädettävä ja pienikin virhe voi tulla tosi kalliiksi.
- rempparipa
ari kirjoitti:
Jos et ole varma, mitä teet niin jätä osaavan käsiin. Suizamanille hatunnosto onnistuneesta työstä! Zetori on aika hankala säädettävä ja pienikin virhe voi tulla tosi kalliiksi.
On se vaan hyvä että ei ole ollut näkemässä sitä mitä omalle mopolle on aikaisemmat omistajat tehnteet. Ei varmaan ilkeis katsella moista tunaamista. Nää on just näitä tein itse ja säästin, tyyppejä. Ei siinä mitään jos ton homman hanskaa mutta nyt näyttää taas niin epävarmalta että voi helevetti....
- jiijii
rempparipa kirjoitti:
On se vaan hyvä että ei ole ollut näkemässä sitä mitä omalle mopolle on aikaisemmat omistajat tehnteet. Ei varmaan ilkeis katsella moista tunaamista. Nää on just näitä tein itse ja säästin, tyyppejä. Ei siinä mitään jos ton homman hanskaa mutta nyt näyttää taas niin epävarmalta että voi helevetti....
puhut vähän mutta asiaa mulla oli ollut pyörä jo jokunen vuosi ennenkuin uskalsin tehdä ko.homman
se on kyllä hyvä opetella ja syy siihen on että yleensä ko:homma tulee eteen kuin pas.ahätä ja kun rupeat soittelemaan huoltoliikkeisiin niin jono on taatusti 3-4 viikkoa(ja sekin on alakanttiin) ja reissuun pitäis päästä näinhän se menee ei muutakun kaveri mukaan joka on tehnyt homman ennenkin niin siitä se lähtee tarkoitan perinteistä säätöä en palasäätöä
- m-a-k-e
Forssassa on sellainen firma kuin Moto Focus, niiden netti sivuilla on tietoa asiasta.
Nelipyttyinen: 120€ osat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693