Etsin hoito/vuokraponia jyväskylästä. Voisin tulla viikossa 1-4 kertaa hoitamaan/ratsastamaan
Poni:
-120-155cm (eli voi siis olla pieni hevonenkin, jos pikkuponi niin tyydyn hoitamiseen ja/tai ajamiseen)
-5-15vuotias
-sukupuolella ei ole väliä :)
-voisi ehkä hypätä joskus
-ei tarvitse olla automaatti ja jääräpäisyys ei menoa hidasta ;)
Minä:
-11v
-ratsastanut 4 ja puoli vuotta
-tykkään tehdä kaikenlaisia tallihommia
-kilpaillut (esteratsastus)
-ratsastus ei ole tärkeintä
-haluan kehittyä hevosihmisenä, en vain ratsastajana!
-kokemusta monista erillaisista hevosista
hoitoponia Jyväskylästä
9
3307
Vastaukset
- Ruudikko poni
Minulla olisi 7v ratsuponiruuna. Säkäkorkeus on päälle 140cm. Koulutasoltaan heA ja hyppää mukavasti 110cm! Tytärtäni ei enää ponit kiinnosta, joten tälle pojalle olisi nyt löydettävä vuokraaja. poni on tasokas ja kapasiteettia vaikka kuinka pitkälle :) Olisi mukavaa jos löytyisi se oma ratsastaja, sillä olen niin kiintynyt meidäl Alfaan että en kyllä mitenkään pysty luopumaan meidän "kulta pojasta". Kilpailumahdollisuus, ja meillä hevosauto. Tarvittaessa tulen kisoihin "kuljettajaksi". Ponissa on arabia ja New Forestia.
- Lassi Kaukainen
Jos vielä etsit vuokrahevosta, niin alla↓ olisi muutama vaihtoehto:
145cm, 8v ratsuponi Mira
180cm, 13v PV ruuna Diego
120cm, 5v russponi Reetta
14v SH ori Vajeri, säkä 158cm
Jos noista joku olisi sopiva. Voit vuokrata myös useampaa kerrallaan. - Dimppaa
Löytyiskö täältä enään mitään? Tarvitsisin minulle talveksi ja olen 12,ratsastanut 3v. Jaa haluisin kehittyä yhden tietyn hevosen kanssa kun ratsastuskouluissa niin ei voi tehdä
Lassi Kaukainen kirjoitti:
Jos vielä etsit vuokrahevosta, niin alla↓ olisi muutama vaihtoehto:
145cm, 8v ratsuponi Mira
180cm, 13v PV ruuna Diego
120cm, 5v russponi Reetta
14v SH ori Vajeri, säkä 158cm
Jos noista joku olisi sopiva. Voit vuokrata myös useampaa kerrallaan.missähän nämä Diego ja vajeri asustelevat
- Anonyymi
Hei täällä on 10.v tyttö jos poni on vielä etsimässä vuokraajaa niin olisin kiinnostunut .
- kiinnostuneet
Missä se Reetta poni asustelee? Voisiko sitä vuokrata kaksi? Olisin kaverini kanssa kiinnostunut siitä. Paljonko se maksaisi? Olisimme valmiita tekemään tallitöitä, esim. siivoamaan karsinoita ja pesemään varusteita yms. ratsastusta vastaan.
- mää
Reetta minuakin kiinnostaisi! missä päin asustelee? olen luotettava ja paljon hevoskokemusta :)
- kiinnostunutheppatyttö
missä päin se Alfa poni on olisin kiinnostunut. olen 11.v ja tasoltani HeC ja hypännyt reilu puolimetriä. voisin tulla 1-3krt viikossa. isommatkin esteet eivät ole ollenkaan ongelma.
- Dimppaa
Minä olen n. HeC ja esteitä meen noin 70cm. Olen aika lyhyt joten poneihin kiinnostusta enemmän. Tallitöiden teko onnistuu ja tallil voisin käydä 1-4krt viikossa riippuu mis päin on. Muhun kannattaa ottaa yhteyttä s-postilla [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 583036
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151063- 891018
- 50893
- 89874
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781- 96774
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86635- 48595