hoitoponia Jyväskylästä

vuokraponi hakusessa

Etsin hoito/vuokraponia jyväskylästä. Voisin tulla viikossa 1-4 kertaa hoitamaan/ratsastamaan

Poni:
-120-155cm (eli voi siis olla pieni hevonenkin, jos pikkuponi niin tyydyn hoitamiseen ja/tai ajamiseen)
-5-15vuotias
-sukupuolella ei ole väliä :)
-voisi ehkä hypätä joskus
-ei tarvitse olla automaatti ja jääräpäisyys ei menoa hidasta ;)

Minä:
-11v
-ratsastanut 4 ja puoli vuotta
-tykkään tehdä kaikenlaisia tallihommia
-kilpaillut (esteratsastus)
-ratsastus ei ole tärkeintä
-haluan kehittyä hevosihmisenä, en vain ratsastajana!
-kokemusta monista erillaisista hevosista

9

3307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruudikko poni

      Minulla olisi 7v ratsuponiruuna. Säkäkorkeus on päälle 140cm. Koulutasoltaan heA ja hyppää mukavasti 110cm! Tytärtäni ei enää ponit kiinnosta, joten tälle pojalle olisi nyt löydettävä vuokraaja. poni on tasokas ja kapasiteettia vaikka kuinka pitkälle :) Olisi mukavaa jos löytyisi se oma ratsastaja, sillä olen niin kiintynyt meidäl Alfaan että en kyllä mitenkään pysty luopumaan meidän "kulta pojasta". Kilpailumahdollisuus, ja meillä hevosauto. Tarvittaessa tulen kisoihin "kuljettajaksi". Ponissa on arabia ja New Forestia.

      • Lassi Kaukainen

        Jos vielä etsit vuokrahevosta, niin alla↓ olisi muutama vaihtoehto:

        145cm, 8v ratsuponi Mira

        180cm, 13v PV ruuna Diego

        120cm, 5v russponi Reetta

        14v SH ori Vajeri, säkä 158cm

        Jos noista joku olisi sopiva. Voit vuokrata myös useampaa kerrallaan.


      • Dimppaa

        Löytyiskö täältä enään mitään? Tarvitsisin minulle talveksi ja olen 12,ratsastanut 3v. Jaa haluisin kehittyä yhden tietyn hevosen kanssa kun ratsastuskouluissa niin ei voi tehdä


      • Lassi Kaukainen kirjoitti:

        Jos vielä etsit vuokrahevosta, niin alla↓ olisi muutama vaihtoehto:

        145cm, 8v ratsuponi Mira

        180cm, 13v PV ruuna Diego

        120cm, 5v russponi Reetta

        14v SH ori Vajeri, säkä 158cm

        Jos noista joku olisi sopiva. Voit vuokrata myös useampaa kerrallaan.

        missähän nämä Diego ja vajeri asustelevat


      • Anonyymi

        Hei täällä on 10.v tyttö jos poni on vielä etsimässä vuokraajaa niin olisin kiinnostunut .


    • kiinnostuneet

      Missä se Reetta poni asustelee? Voisiko sitä vuokrata kaksi? Olisin kaverini kanssa kiinnostunut siitä. Paljonko se maksaisi? Olisimme valmiita tekemään tallitöitä, esim. siivoamaan karsinoita ja pesemään varusteita yms. ratsastusta vastaan.

      • mää

        Reetta minuakin kiinnostaisi! missä päin asustelee? olen luotettava ja paljon hevoskokemusta :)


      • kiinnostunutheppatyttö

        missä päin se Alfa poni on olisin kiinnostunut. olen 11.v ja tasoltani HeC ja hypännyt reilu puolimetriä. voisin tulla 1-3krt viikossa. isommatkin esteet eivät ole ollenkaan ongelma.


    • Dimppaa

      Minä olen n. HeC ja esteitä meen noin 70cm. Olen aika lyhyt joten poneihin kiinnostusta enemmän. Tallitöiden teko onnistuu ja tallil voisin käydä 1-4krt viikossa riippuu mis päin on. Muhun kannattaa ottaa yhteyttä s-postilla [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      58
      3036
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      15
      1063
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1018
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      893
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      89
      874
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      781
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      774
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      670
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      635
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      595
    Aihe