Kani on nopeana lisääntyjänä tehokas lihan ja turkistentuottaja. Tule tuotantokanikurssille 15.9 Kurssille ilmoittaudutaan 8.9.2013 mennessä sähköpostilla: [email protected]
Kurssimaksut: KK:n jäseniltä 20€, muilta 40€.
Ilmoittautuneille lähetetään ennen kurssia tarkempi ohjelma sekä maksuohjeet.
Lisätiedot http://kaniininkasvattajat.fi/
Kanista lihaa ja turkkia
6
163
Vastaukset
- jättkärauhaan
Hyi hävetkää!!! Voisitteko kissan tai koiran täyttää? Kanit ovat erittäin suloisia ja kivoja vain lemmikkeinä tai luonossa.
- Järkeä päähän!
Luonnossa ovat ketun ruokaa! Jos yleensä selviää talvesta.
- Jagdpanther
Nom nom nom :)
- näin on
Ennen oli kaneja Suomessakin, niitä syötiin ihan yleisesti, myös meidän perheessä on ollut kaneja.
Jostakin syystä se kani vaan hävisi, ilmeisesti broileri syrjäytti kanin ns. halpana lihana. - akka vaan
hyvä vaihtoehto broilerille. Olisin löhtenyt, jos asuinpaikka antaoisi mahdollisuuden tarhaukseen. Olen aikasemmin syänyt kaksi kania (belgian jättiläisä) Tosi hyvä liha
- Eräs emäntä
Kyllä minäkin söisin, siinä missä muutakin lihaa, On ne söpöjä muutkin eläimet pienenä mutta ruoantuotanto on yritystoimintaa, lemmikinpito on erikseen. Toki voisihan niitä kaneja kasvattaa itselleen niinkuin kesäpossun tai pari lammasta nurmikonhoitajana. Maalaislapset oppii ymmärtämään ihan luonnostaan, että vaikka eläin on elossa lemmikkinä, kuoltuaan se tarvittaessa syödään (ei kisdoja, koiria, rottia, hilkereitä ym ei nnormaaliin ruokavalioon kuuluvia rotuja). Aikuisilla voi olla ihme harhoja eläimistä ja niiden kuolemasta. Esim. olen kuulluut eläinlääkärin vedetyn oikeuteen, koska lemmikkieläin " kärsi " omistajan nähdessä sen nytkähtelevän, kun sitä lopetettiin lääkkeillä. Normaalia refleksitoimintaa, kuoleepa eläin lopetettuna tai luonnollisesti, se voi silti nytkähdellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446