Apua/ neuvoja mustasukkaisuuteen

Mustasukkainen poika

Tyttöystäväni on usein tehnyt jo lähiaikoina niin, että ei huomioi mitenkään minua tai ota katsekontaktia kun puhun hänelle. Voi olla jopa, että sanon samanasian monesti hänelle ja hän ei huomioi mitenkään sitä. Olen kysynyt monestikkin, että kuulitko mitä sanoin niin hän vastaa '' Sori en kuullut kun keskityin muuhu''. Aina ollut sama vastaus.Ykskin kerta oltii istumas penkeillä ja sit siihen tuli mun tyttöystävän ex-poikaystävä ja hänen tyttöystävänsä. Juteltii siinä noita ja näitä. Mut huomasin ihan selvästi et mun tyttöystävä koko aja melkee otti katsekontaktia exäänsä. Sitten kun sanoin tytölleni jotai hän ei huomioi taaskaan mitään ja ei otttanut katsekontaktia melkeenpä ollenkaan kun sen exä oli siinä /:.. Onko mitään neuvoja mitä pitäisi tehdä tän asian suhteen?

2

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustiskans

Hmm... Ootteko seurustelleet kauan ? Jos ette, pelkään pahoin, että hän saattaa vielä ikävöidä exäänsä.. Mutta se ei välttämättä tarkoita sitä, että haluaisi palata tämän kanssa yhteen

mutta voi myös olla että häntä mietityttää tai stressaa joku ja on siksi omissa ajatuksissaan

Puhukaa tästä asiasta ! Sanot napakasti, että nyt nainen kuuntele mitä mulla on sanottavana. Sun täytyy pitää puolesi, sano, että jos tommoinen exän haikailu jatkuu, tyttö menettää sut. Tee selväksi, ettei sua kohdella huonosti

Toivottavasti saatte sovittua

ps. haluutko kommentoida tonne "henkinenpettäminen" keskusteluun jotain...

• Been here before

Kuinka vanha olet alkuperäinen kirjoittaja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      150
      4048
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      390
      3135
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2028
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1728
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1148
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      985
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      881
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      849
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      45
      809
    Aihe