Tyttöystäväni on usein tehnyt jo lähiaikoina niin, että ei huomioi mitenkään minua tai ota katsekontaktia kun puhun hänelle. Voi olla jopa, että sanon samanasian monesti hänelle ja hän ei huomioi mitenkään sitä. Olen kysynyt monestikkin, että kuulitko mitä sanoin niin hän vastaa '' Sori en kuullut kun keskityin muuhu''. Aina ollut sama vastaus.Ykskin kerta oltii istumas penkeillä ja sit siihen tuli mun tyttöystävän ex-poikaystävä ja hänen tyttöystävänsä. Juteltii siinä noita ja näitä. Mut huomasin ihan selvästi et mun tyttöystävä koko aja melkee otti katsekontaktia exäänsä. Sitten kun sanoin tytölleni jotai hän ei huomioi taaskaan mitään ja ei otttanut katsekontaktia melkeenpä ollenkaan kun sen exä oli siinä /:.. Onko mitään neuvoja mitä pitäisi tehdä tän asian suhteen?
Apua/ neuvoja mustasukkaisuuteen
2
156
Vastaukset
- mustiskans
Hmm... Ootteko seurustelleet kauan ? Jos ette, pelkään pahoin, että hän saattaa vielä ikävöidä exäänsä.. Mutta se ei välttämättä tarkoita sitä, että haluaisi palata tämän kanssa yhteen
mutta voi myös olla että häntä mietityttää tai stressaa joku ja on siksi omissa ajatuksissaan
Puhukaa tästä asiasta ! Sanot napakasti, että nyt nainen kuuntele mitä mulla on sanottavana. Sun täytyy pitää puolesi, sano, että jos tommoinen exän haikailu jatkuu, tyttö menettää sut. Tee selväksi, ettei sua kohdella huonosti
Toivottavasti saatte sovittua
ps. haluutko kommentoida tonne "henkinenpettäminen" keskusteluun jotain... - Been here before
Kuinka vanha olet alkuperäinen kirjoittaja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769172Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per603353- 422748
- 272261
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto472230Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj202208- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151783- 681715
- 181649