Luomiskertomus

esikoinen.

Jumala loi muka maailman 6.ssa päivässä.

Auringon kuun ihmiset eläimet vedet ...

Mutta kysyisinkin että kun maailman kaikkeus on tutkimusten mukaan arviolta 13,82 gigavuotta vanha, mutta ihmisen kantamuodot eli ihmisapinat on vasta noin. 7 miljoonaa vuotta sitten ruvennu kävelemään kahdella jalalla joista sitten on monen haaran jälkeen kehittynyt ihminen(fossiili löydösten mukaan)...eikö tuossa ole mitään ristiriitaa?

25

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • titi tyy

älä viitsi höpöttää moista roskaa !

jos olet sukua talitintille niin ole ihan vapaasti, mutta älä sitä muille toitota.

• No, jos Hän muka loi? Niin mitäs sitten, jos Hän muka pelastaa sinut?

Ei ihmisen ole pakko uskoa yhtään mitään. Ainoa, että uskot, kun tulee hätä, että menet vessaan. Se on korrektia lähimmäisiä kohtaan.

• Leiff.

"vihne "
        olit ainoa joka päästi minut , sisään , en kerro sinulle paljon ,vain sen
        että Höänen Luomisesta ei kannata epäillä ,, jos sen teemme niin
        meillä ei ole mitään muutakaan , Kyllä meidän on uskotta siihen
        Siis että Jumala loi Maailman kaikkeuden .

Missä ajassa , se on toinen juttu ,,luultavammin juuri 6 pv. siis ja 1 pv lepäsi.
        eli 7 päivässä yhteensä ,,olen laskeskellut eri pituisia päiviä Jumalalla OLI
        1 va. pv. joka on normaali 24 tuntinen .
        2. va pv, joka olisi 1000 päivää
        3 .va.pv. joka oli si 1000 vuotta
        4. va.pv. joka olisi 1.000'000 vuotta

Näissä kaikissa on sama vika , kun yksi päivä on Luomisessa kulunut
        ei sitä enä'ä ole , eli ja kun kuusi pv, on mennyt kaikki on LUOTU ,,ei
        puutu kuin Lepopäivä' , ja kun se on mennut jokainen asia on LUOTU
        PAITSI VESI se oli jo Telluksella kun LUOMINEN alkoi sanoo Raamattu.
        Johon minä' uskon Yhtäpaljon kuin Jumalaan .

Olen lukenut jostakin , että Jumala synnytti POIKANSA itse , HÄN teki
        tai loi Kylkikohdun johon laittoi tarvittavat aineet JA SYNNYTYS TAPAHTUI
        NIIN AIKAISESSA VAIHEESSA ETTÄ poika OLI TÄYSIKÄINEN ENNEN ..
        LUOMISTA , TÄSSÄ ON MONTA SELLAISTA ASIAA JOTKA TULISI
        JOKAISEN. YMMÄRTÄÄ .

Yksi oli se kun lääketiede tajusi Gloonin , ja tekivät kokeitaan , kunnes Lammas
        syntyi ok karitsana ,
        kaksi oli se kun lääketiede tajusi ....

Tuli väsy .jatkan joskus.

• Jumalan päivää

Teuta hyvä! Jumalan päivä ei ole sidottu maapallon pyörimisliikkeeseen ollenkaan. Kukaan tässä maailmassa ei tiedä, eikä tule koskaan tietämään kuinka pitkiä ovat ne Jumalan päivät jona maailma luotiin.

Maapallon pyörimisliikkeeseen sidoksissa olevat ihmiset ovat hyvin kapeakatseisia, vai pitäisikö asia ilmaista vieläkin selkokielisemmin?

• teu.

"Jumalan päivää".

Kyllä minä' sanoisin että en ole koskaan väittänyt , että se olisi pyrimisliillstä kii.
        Ja kukaan ei todellisesti tiedä päivän mittaa ( ennen kuin voimme kysyä sen )

Mutta todella silloin kun se on mahdollista kysyä ,se varmaankin tuntuu niin.
        Vähäpätöiselta asialta ettei sillä ole mitään merkitystä.

• su***

Ei mitään outoa. Maailma oli tyhjä kaikesta. Kunnen kasvisto ja ötökät rupesi kehittymään ja kunnes dinosaurus miljoona vuodet tuli. "Ja minä muistan", että sen jälkeen joku maailman tuho-ilmiö tuli ja tuhosi kaiken eläimistön. Sitten alkoi varsinainen Aatamin kehitys aika. Eläimistö, jos kaksi suuntainen apinalajit rupesi kehittymään. Tämä toinen apinalajike jymähti paikoilleen, mutta toinen, jolla aivot olivat isompia niin nekehittyivät siten, että kun siltä paikalta (Afrikka) puusto oli häviämässä, niin he joutuivat laskeutumaan alas, ja hankkimaan ruokansa maasta. Ja tästä lähtien on saikojen alussa temmeltänyt teu, hevosmiehen ja minun esi-esi-1000X esi-isämme.
      Siinä ei ole mitään ristiriitaa jota nykyään täällä on.

• teu.

Aivan ,siinä ei ole mitään nykyään täällä on , sen sanoi "su" harvinaisen vakaasti
        VAIKKEI voikkaan aivan varmasti edes tietää , milloin Jumala on aloittanut laskut ,
        Sehän on ollut jo aikaa sitten tiedossa ,että täällä ei ollut mitää minäkin kirjoitin siitä
        Näin Jumala on sanonut Mitä Hän LOI milloin , se on Raamatun alkujakeista luetta-
        vissa . oikeistaan ei tarvitse kun lukea , ja uskoa ,. Sen voi tuntera kuka tahansa ja
        todeta kaiken laiset kehitykset (Darvin ynnä muut humpuukiksi ) Niitä ei ole kukaan
        voinut kehityksen kautta kehittyä , eikä ajoituksen aikaa määritellä ,

Jopa minun määritykset voi olla ohimenevää .

Se oli varmasti totuus su minkä sanoi, Että maailma oli tyhjä kaikesta . Koska Hän
        Täällä käydessään silloin tällöin ,Teki niitä omia valmistelu töitään jotka olivat ..
        sellaisia , joista me emme tarvitse mitääkään . Kunhan ei kukaan luule (tiede-miesten osaavan jotakin ) heillä' menee Luuloon , sekä heidänkaltaisten .

Maailman LUOMINEN ,,oli JUMALALLE., pikku tehtävä , Mutta ihmiselle valtava
        teho askel , Joka uskoo ja omistaa EI KOSKAAN LUULE ETTÄ MITÄÄN ON VOINUT KEHITTYMÄLLÄ , KEHITTYÄ ,,SIIS KAIKKI ON LUOTU :JUMALAN
        TOIMESTA , SE ON TOTUUS ..

EI Afriikka ollut sen pahempi paikka Kuin muutkaan , tässä vetää "su" Omaan pussiin , eikä huomio että menee Tiedemisten taakse unhottaen Jumalan
        sanan: Raamatusta jossa kerrotaan tositarkasti 1 Moos 1: 1-31. LUE.

1 MOOS 2:1-25, TÄSSÄ TARKENNETAAN KAIKKIA MITÄ JUMALA ON
        LUONUT ((EIKÄ OLE MIKÄÄN TOINEN LUOMISKERTOMUS ))

mitä "SU" sanoo minusta ,Jeesuksen pelastajasta , ja hänen esi-esi- 1000 X
        esi -isämme . TÄMÄN, HALUAN KUITENKIN VIELÄ TUODA TÄNNE..
        ENSIN OLI 10 POLVEA . NOOAAN ,VP. SIITÄ 10 POLVEA, Aabrahamiin siitä
        3x14 polvea Jeesukseen, nämä tekee 62 polvea oo00. Joka oli Jonkin lainen
        virhe silloisen kirjanpitäjän kanssa , edttä on päädytty 0004eKr. Jeesuksen
        syntymiseen N. 75 polvea Jeesuksedsta tännä . Ei mitä'än 1000x Junou xxx

katso on vielä ristiriidatonta ..

• teu.
        teu. kirjoitti:

Aivan ,siinä ei ole mitään nykyään täällä on , sen sanoi "su" harvinaisen vakaasti
        VAIKKEI voikkaan aivan varmasti edes tietää , milloin Jumala on aloittanut laskut ,
        Sehän on ollut jo aikaa sitten tiedossa ,että täällä ei ollut mitää minäkin kirjoitin siitä
        Näin Jumala on sanonut Mitä Hän LOI milloin , se on Raamatun alkujakeista luetta-
        vissa . oikeistaan ei tarvitse kun lukea , ja uskoa ,. Sen voi tuntera kuka tahansa ja
        todeta kaiken laiset kehitykset (Darvin ynnä muut humpuukiksi ) Niitä ei ole kukaan
        voinut kehityksen kautta kehittyä , eikä ajoituksen aikaa määritellä ,

Jopa minun määritykset voi olla ohimenevää .

Se oli varmasti totuus su minkä sanoi, Että maailma oli tyhjä kaikesta . Koska Hän
        Täällä käydessään silloin tällöin ,Teki niitä omia valmistelu töitään jotka olivat ..
        sellaisia , joista me emme tarvitse mitääkään . Kunhan ei kukaan luule (tiede-miesten osaavan jotakin ) heillä' menee Luuloon , sekä heidänkaltaisten .

Maailman LUOMINEN ,,oli JUMALALLE., pikku tehtävä , Mutta ihmiselle valtava
        teho askel , Joka uskoo ja omistaa EI KOSKAAN LUULE ETTÄ MITÄÄN ON VOINUT KEHITTYMÄLLÄ , KEHITTYÄ ,,SIIS KAIKKI ON LUOTU :JUMALAN
        TOIMESTA , SE ON TOTUUS ..

EI Afriikka ollut sen pahempi paikka Kuin muutkaan , tässä vetää "su" Omaan pussiin , eikä huomio että menee Tiedemisten taakse unhottaen Jumalan
        sanan: Raamatusta jossa kerrotaan tositarkasti 1 Moos 1: 1-31. LUE.

1 MOOS 2:1-25, TÄSSÄ TARKENNETAAN KAIKKIA MITÄ JUMALA ON
        LUONUT ((EIKÄ OLE MIKÄÄN TOINEN LUOMISKERTOMUS ))

mitä "SU" sanoo minusta ,Jeesuksen pelastajasta , ja hänen esi-esi- 1000 X
        esi -isämme . TÄMÄN, HALUAN KUITENKIN VIELÄ TUODA TÄNNE..
        ENSIN OLI 10 POLVEA . NOOAAN ,VP. SIITÄ 10 POLVEA, Aabrahamiin siitä
        3x14 polvea Jeesukseen, nämä tekee 62 polvea oo00. Joka oli Jonkin lainen
        virhe silloisen kirjanpitäjän kanssa , edttä on päädytty 0004eKr. Jeesuksen
        syntymiseen N. 75 polvea Jeesuksedsta tännä . Ei mitä'än 1000x Junou xxx

katso on vielä ristiriidatonta ..

"TEU"
        TUOSSA VOIERESSÄ JOKU ANTAISI "su "LLE SATIKUTIA.

• kaikki sekasin joill

Älä viitsi iso mies höpöttää noin hullua potaskaa.

tai kiipeä puuhun jos siellä on sukua ollut.

• su***

Juu. kyl mä poikasen vielä kiipeilin puihin, johtuneeko tuo siitä esi-isiemme alkukodin hakemisesta
      no joo teu, en haluaisi sinua loukata käsitystäsi maailman luomisesta ja Jumalan ajan alkamisesta. Mutta kun katselee ja kuuntelee noita "maankaivajia", niin täytyyhän niihinkin uskoa, koska heillä on näytteitä, ja kun järkeä käyttää, tai haluaa käyttää, niin enemmän tulen tukeneeksi noita tiettä, koska se tuntuu minusta enemmän todellisuudelta. Väite vastaa 6 miljoonaa vuotta, vastaan 13 miljardia vuotta. Siinä on suuri ero.
      Se mikä raamatun mukaan on tapahtunu.kertomienkautta kertomien jälkeen Kysyn vielä yhden tyhjentävän kysymyksen. Kuka oli paikalla kun maailma syntyi. Kuka oli paikalla kun Aatami söi omenaa. Kuka oli paikalla toteamassa, että Aatami ja Eeva olivat ensimmäiset ihmiset. Niin, kenelle Jumala tämän kertoi. Miten hän kertoi.Onko kukaan kuullut Jumalan puhuvan.....Jumala vaikuttaa! Toivottasti myös meidän keskusteluihimme oikealla tavalla ettemme tekisi toisistamme vihamiehiä ja tuomittuja.

Kunnioitan teu periaatteittesi kovaa puolustamista, mutta joukoissanne on yllä olevan asian suhteen epäilijöitäkin. He eivät sitä uskalla tunnustaa, puoleen , eikä toiseen.

• tunkin omistaja

Mitä sellaisella Jumalalla on virkaa jonka tekemisiä pitää verrata ihmisen mahdollisuksiin.

Se on minul eollut ain a mysteeri, millä ihminen mittaa Jumalaa ja millä katsoo sen mittauksen tulleen oiken suoritetuksi ?

kun ei saa samaa lukemaa jos pyytää sataa ihmistä mittamaan porkkanan tilavuuden niin jokaiselta tulee eri vastaus.

Eli en näe asioissa ongelmaa jos puhumme JUmalasta, ongelmia syntyy vain jumalasta puhuttaessa.

• ei merkihe mittää

Kaikki me Jeesukseen uskovat sen tiedämme, ettei Jumalan päivä ja ihmisten päivä ole missääntekemisissä toistensa kanssa.

Ihmisten päivä on sidottu täysin erään Tellus nimisen planeetan pyörimisliikkeeseen.

Jumala liikkuu ilman aikaa miljardeja valovuosia, luo miljardeja palanneetoja. Hänen päivänsä on ihmisen päiviin ja vuosiin verrattuna todella pitkiä. Jumalan yksi päivä on satoja miljardeja vuosia ihmisen ajassa laskettuna.

Mutta mitä sen väliä on kuinka pieni ihminen täällä näitä laskee, aivan yksi hailea. Se on enintään sata vuotta ja kaput. Monilla paljon lyhyempikin aika, ja tämä aika on ainoa ihmiselle merkittävä aika, sinä aikana hän nimittäin valitsee taivaan taikka helvetin.

• tru.

Vastaan "su *** :lle Kun klatsellaan noita maan kaivajia , täytyy todeta että kaikkeen
        sinä uskot ,, Heidän näytteet on yhtälailla väärennettyjä , kuin kirjoituksetkin .
        Kasohan asiaa niin kuin olen koettanut esittää , eli dinot kaikissa dinojen Rankoissa lukee AV,Plast , Ei yksikään ole aito kuinka su. nyt vastaa, Toiseksi tässä ei piträisi
        käyttää Järkeä lainkaan , ei ainakaan sellaisen jolla sitä ei ole Tarkoitan yhtälailla
        itseäni kuin sinua , ja monet on vielä hullunpia jotka ei usko mutta kinaa ..

Käydään ensin Telluksen ikä , voihan olla että sen perus osat ovat vanhat , kuinka
        vanhat turhaa on tidemisten väittää muuten mitä'än mutta kun ovat ottaneet jostain
        palasen , ja laskeskelevat ja Radiohiiliajoituksella , ajoittaa sitä kuka tekee tarkan
        tutkimuksen ei kukaan paitsi Jumala, joka on aina ollut ,on nyt,ja on tulevaisuudessa

En nyt saa ihan tuosta 6 miljoonasta kiinni , mitä tarkoitat sillä , mutta jos tarkoitat
        luomisen jaksoa kyllä sekin on mahdollinen , eräällä tavalla Laskelmaa tehtäessä .
        mutta se tarkoitti että Hän lepäsi sen viimeisen pv, eli 1 miljoonaa vuotta .

Katsotaan ,Vaihtoehdot taas kerran aika oli 1/1 tämä päivän kanssa

VA2, 1000x = siis Luomisen päivä , olisi vähän vaille 3 v. jakso , se tekisi
        ...... n. 20 vuotta luomisen ajan pituudeksi .

va 3 . jossakin paikassa sanottiin Minun päiväni on kuin tuhat teidän vuotta
        .... ja teidän 1000 vuotta on kuin minun päivä , tästä voisi tehdä päätelmän
        ... että 1000,1000 väliin kuuluu kertomerekki 1000x1000=1'000'000.
        Jolloin voisi päätellä esimerkiksi luomisen pv. oli ollut 1'000'000. v.

Voi aina ollaepäilijöïtä' mutta en silti hyväky , sitä ajatusta että HE olisivat
        minun joukossa . Ei minulla ole eri joukkoa , me olemme Jumalan lapsia .
        Jumala opli kun Maailman kaikkeus on luotu Jeesus oli ,Pyhä Henki oli
        kun kaikkimuut on luotu , kun aatami söi hedelmän , ei kenenkään tarvinnut
        nähdä Jumala oli niin järjestänyt , etrtä hän saattoi sen todeta heti kun oli
        uudestaan paikanpäällä ..

Nämä kertoi Jumala JEESUKSELLE ,PYHÄLLE HENGELLE, joka jo tiesi
        kaiken koska PH. oli Jumalan yksi, Henki .
        Kun tultiin lähemmä niitä aikoja kun Jumala puhui Moosekselle kaikkia
        mitä piti saada selville ja selvittää ei se "su " ollut sen ihmeenpää ..

Palataan tuohon 6 miljoonaan kun sepität tarun.

• teu.
        tru. kirjoitti:

Vastaan "su *** :lle Kun klatsellaan noita maan kaivajia , täytyy todeta että kaikkeen
        sinä uskot ,, Heidän näytteet on yhtälailla väärennettyjä , kuin kirjoituksetkin .
        Kasohan asiaa niin kuin olen koettanut esittää , eli dinot kaikissa dinojen Rankoissa lukee AV,Plast , Ei yksikään ole aito kuinka su. nyt vastaa, Toiseksi tässä ei piträisi
        käyttää Järkeä lainkaan , ei ainakaan sellaisen jolla sitä ei ole Tarkoitan yhtälailla
        itseäni kuin sinua , ja monet on vielä hullunpia jotka ei usko mutta kinaa ..

Käydään ensin Telluksen ikä , voihan olla että sen perus osat ovat vanhat , kuinka
        vanhat turhaa on tidemisten väittää muuten mitä'än mutta kun ovat ottaneet jostain
        palasen , ja laskeskelevat ja Radiohiiliajoituksella , ajoittaa sitä kuka tekee tarkan
        tutkimuksen ei kukaan paitsi Jumala, joka on aina ollut ,on nyt,ja on tulevaisuudessa

En nyt saa ihan tuosta 6 miljoonasta kiinni , mitä tarkoitat sillä , mutta jos tarkoitat
        luomisen jaksoa kyllä sekin on mahdollinen , eräällä tavalla Laskelmaa tehtäessä .
        mutta se tarkoitti että Hän lepäsi sen viimeisen pv, eli 1 miljoonaa vuotta .

Katsotaan ,Vaihtoehdot taas kerran aika oli 1/1 tämä päivän kanssa

VA2, 1000x = siis Luomisen päivä , olisi vähän vaille 3 v. jakso , se tekisi
        ...... n. 20 vuotta luomisen ajan pituudeksi .

va 3 . jossakin paikassa sanottiin Minun päiväni on kuin tuhat teidän vuotta
        .... ja teidän 1000 vuotta on kuin minun päivä , tästä voisi tehdä päätelmän
        ... että 1000,1000 väliin kuuluu kertomerekki 1000x1000=1'000'000.
        Jolloin voisi päätellä esimerkiksi luomisen pv. oli ollut 1'000'000. v.

Voi aina ollaepäilijöïtä' mutta en silti hyväky , sitä ajatusta että HE olisivat
        minun joukossa . Ei minulla ole eri joukkoa , me olemme Jumalan lapsia .
        Jumala opli kun Maailman kaikkeus on luotu Jeesus oli ,Pyhä Henki oli
        kun kaikkimuut on luotu , kun aatami söi hedelmän , ei kenenkään tarvinnut
        nähdä Jumala oli niin järjestänyt , etrtä hän saattoi sen todeta heti kun oli
        uudestaan paikanpäällä ..

Nämä kertoi Jumala JEESUKSELLE ,PYHÄLLE HENGELLE, joka jo tiesi
        kaiken koska PH. oli Jumalan yksi, Henki .
        Kun tultiin lähemmä niitä aikoja kun Jumala puhui Moosekselle kaikkia
        mitä piti saada selville ja selvittää ei se "su " ollut sen ihmeenpää ..

Palataan tuohon 6 miljoonaan kun sepität tarun.

"su"
        Taisi su hyväksyä esitykseni .
        6.000'000 vuotta on liian iso aika sellaista ei Jumalakaan ,
        varmaan hyväksy . Mutta vaihtoehto 1. oli nykyinen päivä ,
        sen jokainen ymmärtää ,,ja vaihtoehto 2. että tämä päivän
        mittä olisi 1000 meidän vuotta, Tähän minä' uskon Siksikin
        että siitä on sanottu Muussakin yhteydessä , Yksi Jumalan
        päivä , on kuin 1000 meidän vuotta .

Silti vaikka Luomis ajan PÄIVÄ olisi mikä tahansa se kuluu
        kuin sen tulee , yksi päivä Yhdessa päivässä , ei erilaista
        aikaa voi , kukaan muuksi muuttaa , EI KUITENKAAN ENSIM-
        MÄISEN LUOMIS HETKEN ,,JUMALAN PUOLELLA VOI KUKAAN
        MENNÄ, RONKKIMAAN HÄNEN AIKAANSA ,,IHMINEN LUOTIIN
        VIIMEISEKSI , EI HÄNEN OLE SYYTÄ MENNÄ JUMALAN AIKAAN .
        EIKÄ VARSINKAAN TEKEMÄÄN JOTAIN ESITYKSIÄ 60.000'000' V
        KEHITYS JAKSOA ((TIEDEMIEHEN TAI SELLAISEN KEHITYS OPIN
        (DARVININ OPIN )KOMMERFENKIT . ))

kIRJOITAN TÄSTÄ SIKSI. Että niin paljon ajatuksia näkynyt siihen
        suuntaan , että ihmistä laitetaan uskomaan , jotain muuta kuin Jumalan
        SANAA, Vielä näyttää että sitä on monet alkaneet uskoa , SENTÄHDEN
        Juuri täarkkan olen ryhtynyt kirjoittamaan näitä ,.
        Tässä jonkin aikaa sitten , taisi olla viime syksynä , minulle näytettiin
        monena yönä asioita, joita tulee tuoda esiin , ja niiden oikeellisuudestä
        en kirjoita omasta päästä, kuin se entinen veturintekijä, joka sanoi että
        olen tehnyt tämän veturin omasta päästä..

• teu.
        ei merkihe mittää kirjoitti:

Kaikki me Jeesukseen uskovat sen tiedämme, ettei Jumalan päivä ja ihmisten päivä ole missääntekemisissä toistensa kanssa.

Ihmisten päivä on sidottu täysin erään Tellus nimisen planeetan pyörimisliikkeeseen.

Jumala liikkuu ilman aikaa miljardeja valovuosia, luo miljardeja palanneetoja. Hänen päivänsä on ihmisen päiviin ja vuosiin verrattuna todella pitkiä. Jumalan yksi päivä on satoja miljardeja vuosia ihmisen ajassa laskettuna.

Mutta mitä sen väliä on kuinka pieni ihminen täällä näitä laskee, aivan yksi hailea. Se on enintään sata vuotta ja kaput. Monilla paljon lyhyempikin aika, ja tämä aika on ainoa ihmiselle merkittävä aika, sinä aikana hän nimittäin valitsee taivaan taikka helvetin.

"ei merlitse mittään "

Oletko tietoinen mista kerrot ((jos tiedemihen 13.82 miljardiav. ))
        pitäisi paikkansa , olisi sinun arviot n. 30 X mitä nuo trollot puhuu

Nimittäin kun nä'istä' puhutasan , pitää olla joku roti , katsos ei
        Euro ole ajassa että sitä voisi muuttaa vanhoiksi Rahoiksi ..

Se on totta , että täällä on valinta tehtävä , todella kumpaan
        ihminen haluaa Taivaaseen tai Tulijärveen, mutta me emme
        ole niitä jotka sen tuomitsemme , on vain yksi Tuomari KARITSA
        Hän on saanut kaiken vallan, sekä Taivaassa ja maanpäällä.
        Matt.28:18.

Siis valitse Taivas.

• su***

Jumala on niin vanha kuin me kukin aina olemme. Aabrahamin Jumala oli niin vanha kuin Aabraham oli. Minun Jumalani on olemassa. Jeesuksen Jumala jota hän avukseen ristillään huusi, oli tasan niin vanha kuin Jeesuksen elin aika. Tämä käsityskin on olemassa.Meillä on Jumalamme sisässämme......paitsi hevosmiehellä se on taka-alalla, kun hänen isäntänsä on valloittanut hänet niin kauaksi aikaa., kun hän kuskaa ihmisiä hel.vettiin.

• Meinaatkos että olet itse oma jumalasi?

• teu.

Minusta , silti pitää paikkansa se Vanha tieto , että JUMALA on ollut aina .
        Mitä meillä on sisällämme , on se Jumalan lumaa kontrolli pesä , Ihminen
        on Tomua ja savea , MUTTA. JUMALA on tehnyt hänet n. 6 lapiollisesta
        maata ja antanut hänelle Omantunnon sen Hengellisen sydämen , josta
        puhutaan , Ja puhalsi elävän sielun.

Tämä' sielu toimii niinkauan kun Jumala antaa sen toimia , ihmeellistä
        eikä olekin ihmeellistä , ja vain tähän on uskominen , ei ole muuta ,
        sanomista kenelläkään, Jumalaan sekä Jeesukszeen on meidän
        uskominen , kaiken laiset epäilyt on syytä lopettaa , ja syntinä
        hylätä,

Kuinka "su" miettii että kaikki on sellaisena ihm,isen sisällä Jumalakin
        joka on niin iso ettei meinaa mahtua Taivaaseen ,,Mieti asiaa
        jos se on hankalaa , usko .

• Painu muualle muuli

Savon ukko ja Jeesuksen Jumala. Tuossa sen näkee että mies on täysin per'seestä. Pelkkää pa'skaa jauhamassa täällä.

• teu,
        tyhmelin kirjoitti:

Meinaatkos että olet itse oma jumalasi?

"tyhmelin "
        minusta tuntuu samoin, aika kaukaa täytyy hakea tiastoja..

• su***
        tyhmelin kirjoitti:

Meinaatkos että olet itse oma jumalasi?

todellakin tyhmeliini, olet tyhmeliini, vai jaksatko sinäki
        n pi.riuilla kun ei totuutaa löydy sinunkaan päästäsi. Jumala on meidän sisällämme, vaikka hän sinne voi vaikuttaa, en voi mitään jos käsität väärin tyhmeliini! Eikös olla niitä Jumalan lapsia?

ja nimimerkki truu,, se on samallainen kuin ennen hevosia käskettiin pysähtymään ja kai vieläkin... että ettet vain on tuon hevosmiehen kyydissä. Taidamme funtsia liian suuria asioita, joita emme kukaan lopullisesti ymmärrä.

• su***
        Painu muualle muuli kirjoitti:

Savon ukko ja Jeesuksen Jumala. Tuossa sen näkee että mies on täysin per'seestä. Pelkkää pa'skaa jauhamassa täällä.

No voihan tokkinsa. Älä veikkonen hermostu. Uskotko muuten Joulupukkiin, se on vähän samallainen uskottava kuin tuo luomiskertomus, että olemme uskovinamme, niin kaikki on hyvin. Mitä tuohon minun per.seestä tulemiseen tulee, niin aika läheltä kuitenkin. Pidä vain kireellä ohjakset ettei musta paha orhisi pääse laukalle. Ne hylkää sinun lastisi siellä hel.veti.ssä.

• su*** kirjoitti:

todellakin tyhmeliini, olet tyhmeliini, vai jaksatko sinäki
        n pi.riuilla kun ei totuutaa löydy sinunkaan päästäsi. Jumala on meidän sisällämme, vaikka hän sinne voi vaikuttaa, en voi mitään jos käsität väärin tyhmeliini! Eikös olla niitä Jumalan lapsia?

ja nimimerkki truu,, se on samallainen kuin ennen hevosia käskettiin pysähtymään ja kai vieläkin... että ettet vain on tuon hevosmiehen kyydissä. Taidamme funtsia liian suuria asioita, joita emme kukaan lopullisesti ymmärrä.

Anteeksi, en tällä kertaa piriuillut vaan kysyinpähän vaan - kun kommentistasi sain sen käsityksen kun sain. Olisi pitänyt selittää kysymystä paremmin.Joku esitti täällä vähän aikaa sitten jotenkin niin, että varmista sanomasi ymmärtäminen palautteen avulla. Minä yritin varmistaa ymmärtämiseni kysymällä että oletko tosissasi.

SU, minä en mene sanomaan että sinä et olisi Jumalan lapsi. Kyllä kai sinutkin on pienenä kastettu ja Jumalan lapseksi otettu. Jumalan lapseus eli kaste ei nimittäin lopu koskaan. Se on eri asia jos olet itse juossut Jumalaa karkuun suoraan Saa'tanan suuhun. Niinhän kaikilla meillä on tapana tehdä ennenkuin taas Jumala uudelleen kutsuu lastaan.

• teu.

Aloittaja .
      Miten se voi olla mahdollista , kun ei ollut aurinkoa ja paikat jäässä
      minusta oli hyvä vastaus TV:Cafe ohjelmassa , Reinikainen toi esiin
      että hän oli ennen ateisti , ja ecoisti , Hän toi esille että , jotain tuollsista
      että apinasta olisi kehittynyt ihminen ..ei voi pitää paikkansa kun
      ei ollut kehitys aikaa ,,esimerkiksi pääkallon kiiniitys Selkärangaan olisi
      vienyt 90-100 miljoonaa vuotta vielä lisää , missa ei ollut telluksella
      lämpöä . Toinen oli herostot , vain Ihmiselle on luotu koplminkertainen Hermosto
      ei kenellekkään muulle eläimelle . miten sellainen kehittyy jonka alku on
      vajaa VAJAA.

• Κέρβερος

Teu:lle
        Tuolla avauksessa "Pitääkö paikkansa ?" kommentoin asiaa ja tulin vahingossa Pekkaa pilkanneeksikin hiukkasen. Olisi kiva, jos tuota vuosirengasajoitusta kommentoisit. Ja taisin luvata sinulle noita "ekoistien" pidempiäkin aikamäärityskäsityksiä pohdittavaksi, sikäli kun kiinnostusta ja aikaa riittää kummallakin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      138
      3289
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      273
      2859
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      223
      1802
    4. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1748
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      62
      1698
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      56
      1413
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      83
      1279
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1242
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      320
      1144
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1062
    Aihe