mopo nykii yläkierroksilla !! :C

pärräkit

juu elikkäs mulla on toi rieju mrx. minarelli am6 toimii moottorina siis tässä pelissä...
jajaja otin kurkin putkesta pois. pari päivää kulki sen 70 mutta 3 päivän jälkeen alko nykii ku mittarissa oli 60.. mul o 16 milline ? dellorto kaasutin ja suutin on 100...
välit on 10-53 ja mopolla on keulittu aika lailla paljon
ja siis täähän on vuoden 06 rieju .
miten saan sen nykymisine poies ?

13

14328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuh2

En tiiä

• jooh2

Toimiiko paremmin ryyppy päällä?

• pärräkit

hmm.... en ole kokeillut taino.. se sammuu ku laittaa ryyppyä :DD ?

• jooh2
        pärräkit kirjoitti:

hmm.... en ole kokeillut taino.. se sammuu ku laittaa ryyppyä :DD ?

Ajappas kone lämpimäks ja sitten 6 vaihteel kaasupohjasssa ryyppyä ja kato, et toimiiko se paremmin vai rupeeko hyytymään.

• pärräkit
        jooh2 kirjoitti:

Ajappas kone lämpimäks ja sitten 6 vaihteel kaasupohjasssa ryyppyä ja kato, et toimiiko se paremmin vai rupeeko hyytymään.

vedin ryyppy päällä ja kulki kovempaa luultavasti ?

• jooh2
        pärräkit kirjoitti:

vedin ryyppy päällä ja kulki kovempaa luultavasti ?

Isompaa suutinta, kunnes toistat saman operaation ja rupee hyytymään ryyppyä laittaessa.

• ewgwerfd

no kokeile sitten laitta pienempää suutinta(ei paljoo) jos se on liian rikkaalla nii saattaapi aiheuttaa tommosta itelläkii oli ku oli rikkaalla. ja oisko mahollista laittaa videoo et millasta nykimistä ku ei tiiä mimmosta nii ei osaa sanoo

• mr.papi

Imuvuoto on yks vaihtoehto ja helppo tarkistaa (ellet ole jo tarkistanut). Kurkkaat vaan onko imukaula revenny mistään kohtaa. Oireena imuvuodossa ovat huono tyhjäkäynti, korkeat kierrokset jos sen saa kiertämään (riippuu kuinka paljon se saa ilmaa) sekä nopea männän kuumeneminen. Ittellä omassa pyörässä alkaa myös ampumaan putkessa normaalia enemmän, mikäli jää bensahana kiinni (= käy laihalla kunnes sammuu). Tosin se on kyllä nelari, mutta kummiski...

• pärräkit

tuotaa ....ennen lähti huonosti käyntiin, kiertää ihan vitusti :DD,ja tyhjäkäynti on ollu paskaa... ostin uuden tulpanhatun ja tulpan nii toimi paremmin mut silti sammuilee. koneesee tulee nopeemmin se ylikuumenemis paska :DDjajaja hmph...
        no pitää kattoo se imukaula :) MUTTA ,VEDIN YLÄKIERROKSILLA RYYPPYÄ NII SAATANASTI JA SE TAIS MENNÄ LUJEMPAA !!! pitääkö siis ostaa isompi suutin ?

• joo o

itel ollu pösössä samaa ongelmaa ja vaihoin tulpan nii nykimine loppu ja suosittelisin pienempää suutinta sul käy luultavasti liia rikkaalla ja paskoo tulpan sen takia

• Pärräkit

hmh.... uus tulppa on jo ostettu ja tulpanhattu samalla. voiskohan johtua siitä että kaasuttimen neula on liian alhaalla ???

• mr.papi
        Pärräkit kirjoitti:

hmh.... uus tulppa on jo ostettu ja tulpanhattu samalla. voiskohan johtua siitä että kaasuttimen neula on liian alhaalla ???

Neula ei vaikuta yläkierroksilla.

• PärräKit
        mr.papi kirjoitti:

Neula ei vaikuta yläkierroksilla.

juu elikkäs voisko se sitte olla syöttö ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe