Miksi en saa iPadilta sähköposteja lähtemään.
Kaikki siirtyvät "lähtevät"-kansioon ja herja kuuluu että "ei voitu lähettää koska palvelin ei hyväksy välitystä" tai jotakin siihen suuntaan.
Missä helkkarissa sellaisen sähköpostiohjelman asetuksia pääsee edes näkemään, saati muuttamaan, en minä ainakaan ole löytänyt ? :(
Postin kulku päddärissä
Tyytymättömä
2
127
Vastaukset
- 1stMacFinn
Asetukset/Posti, yhteystiedot ja kalenterit.
Sinne kun pistät lähtevän postin palvelimen oikein, niin johan kulkee.- Tyytymättämä
Kiitos kiitos.
Kyllä minä varmasti olen tyhmäkin kun en itse löytänyt asetuksista tuota valikkoa missä muutos tehdään.
Sainkin asetusta muuttamalla Yahoo-tilini toimimaan kaksisuuntaisesti, mutta varsinaisen pääpostini (elisanet, joka käytti nimeä kolumbus) takkuilee edelleen.
Ja minulla on, puhelin mukaanluettuna, kolmekin muuta konetta joissa toimii täysin. Niistä olen katsonut mallia asetuksille, mutta mikään ei auta :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544696
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1684265- 673882
- 1263845
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans483665Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793488- 983041
- 542885
- 252716
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152450