ce-merkki

paskanjauhanta

kaikkia tuntuu tänäpäivänä kiinnostavan pienet asiat tulisijoissa mutta kukaan ei ole ottanut esille asiaa ce-merkki, kaikissa tehdasvalmisteisissa takoissa pitää olla kyseinen merkki muuten sitä ei saa ottaa käyttöön. Eihän asia näytä ketään kiinnostavan kun jauhetaan jostain sadehatusta., ei tartte hattuakaan kun ostaa takan valmistajalta joka ei ole tuotteitaan testannut eikä saa käyttölupaa takalle.

6

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pa**anjauhaja

      ce merkki ei meinaa mitään. Se tarkoittaa ainoastaan, että valmistajavakuuttaa takan täyttävän tietyt edellytykset.

      ce merkki on ihan vitsi. Merkkihän löytyy kaikista kiinalaisistakin tuotteista, joita tuodaan eu alueelle.

      Takkaa ei voi ostaa valmistajalta jolla ei ole ce merkkiä, sillä valmistaja ei saa niitä edes myydä.

      Miksi pitäisi ostaa tehdastekoinen ce takka ylihintaan, kun sen saa paikallamuurattuna omin mitoin halvemmalla.

    • CE-rasite

      CE-merkillä suojataan vain EU.n sisämarkkinoita ja sen takia se luotiinkin. Sen väärantäminen on helppoa kuin heinänteko. Joko testaus toisella tuotteella tai väärentämällä se merkki ja asiakirjat.. Jos tuote tuodaan Eu.n alueelle jossain Italiassa ja myydään täällä niin kukaan ei kysele EU-merkin todenperäisyyttä. Sähkölaitteissa vain saattaa tapahtua muutama takaisinveto jos joku sai räpsyt käsille ja kuluttaja alkaa vaatia asian tutkimista.
      CE-merkki palvelee vain suuriayrityksiä ja huijareita.
      Rehelliselle pienyrittäjälle se on vain suuri kustannuserä pieniin toimitusmääriin.

    • et sillai se menee

      Joo, paremman takan saa kun Ilmajoen muurari tekee tiilistä, ja mitään CE merkkejä takkaan ei laiteta.

      • Veka2

        Muuratut takat pitäs lailla kieltää kyllä päästöt on sitä luokkaa notta voi hyvät pojat


      • justjoo
        Veka2 kirjoitti:

        Muuratut takat pitäs lailla kieltää kyllä päästöt on sitä luokkaa notta voi hyvät pojat

        Perusteluja, vai veditkö taikurinhatusta koko väitteen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2491
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      412
      2148
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      38
      1992
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1310
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      113
      1295
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1159
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1103
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1087
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1054
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      978
    Aihe