Olen nyt 18-vuotias tyttö. Harrastin tyhmänä 15-vuotiaana juovuspäissäni seksiä koulun päättäreissä MUIDEN, MONIEN IHMISTEN NÄHDEN. Mua inhottaa että oon ollut niin typerä ja kadun sitä kovasti, en todellakaan enää tekisi niin edes kaatokännissä.
Kaikki muistaa mut tapahtuneesta ja siitä juoruillaan edelleenkin ja mua jopa vihataan sen takia. Muutama parisuhteenikin alku on kaatunut siihen, kun miehet ovat kuulleet juorun ja ajatelleet mun olevan kamala "huora", vaikka olin silloin typerä 15-vuotias kakara... Miksi mun on pitänytkään tehdä niin...
Mitä tekisitte mun tilanteessa? :/
Harrastin seksiä muiden nähden, apua
3
901
Vastaukset
- kiss bang
Et voi tehdä mitään :( Mutta olihan tapauksessa toinenkin osapuoli, toivottavasti hänkin on saanut kuraa niskaan
- kakara...
”Muutama parisuhteenikin alku on kaatunut siihen, kun miehet ovat kuulleet”
—veikkaan, että suhteet kaatui siihen. että yritit salata asian.
Ei sillä oikeasti ole mitään merkitystä näkikö muut. Jos joku sen takia jättää niin vikaon miehessä.
Mitä tekisitte mun tilanteessa?
—seuraavalle parisuhteen alulle kerrot heti alkajaisiksi mitä on tapahtunut niin ei tarvii pelätä paljastumista eikä valehdella. Tervejärkinen nuorimies ei tuollaisen takia naista hylkää.
Menneitä on turha surra ja kateellisten vihasta ei kannata välittää. - TROLL TROLL
Mitä tekisitte mun tilanteessa?
no kerta vahinko on jo sattunut niin jatka nyt 18-vuotiaana per seen jakamista.
eipähän tarvitse kenenkään juoruilla turhaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3221822Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831287Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751284- 1341157
- 80957
- 85881
- 48843
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118804- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60736