Olen siis juuri 14 vuotias tyttö, ja minulla on ollu pakkomielteitä ja myös pakkoajatuksia kauan(noin 2 vuotta), ne ovat vaihdelleet kuoleman pelosta erilläisiin pakkomielteisiin. Nyt kun koulut alkoivat niin yhtäkkiä joku minun aivojen sisällä pakottaa mua ajattelemään erilläisia ns. seksuaalisia asioita liittyen naisiin. Se ajatus ahdistaa minua, koska oikeasti tykkään pojista ja ihastun poikiin todella helposti ja olen aina tykännyt pojista tarhasta lähtien. En ole ikinä ihastunut tyttöihin, vaan pitänyt heitä kavereina. Tämä pakkomielle, joka tulee kokoajan päähän oikeasti ahdistaa minua ja pelkään että muutun jossain vaiheessa bi seksuaaliksi, sillä en todellakaan halua, se ei tunnu oikealta ja teen mitä vaan, että tätä ei tapahdu. Mielialani on huomattavasti laskenut tämän pakkomielteen aikana ja häiritee normaalia elämääni. Olisiko teillä jotain neuvoja mitä minun pitäisi tehdä, koska tarvitsen pikaisesti apua :(!
Pakkomielteeni kiduttaa minua
5
301
Vastaukset
- Lasipää14
mulla on toi sama että kinnostuu samasta sukupuolesta tosin olen poika 14v...
kai se menee joskus ohi ajattele miehiä vaan ;) - kärsivä
Osaako kukaan auttaa?:( tarvitsen pikaisesti apua sillä oikeasti kärsin sisältäpäin.
- turhaan huolehdit
Voit ottaa yhteyttä Sexpoon mikäli haluat jutella asiasta jonkun kanssa luottamuksellisesti. Mitään epänormaalia kertomasi ajatukset eivät ole, joten turha huolestua.
- Laalalaaa
Voi "kärsivä". Juuri sinun iässäsi minulla alkoi pakko-oireet.
(Nyt olen 19 vuotias.)
Minulla on ollut juuri samantyyppisiä ajatuksia, pelkään että rakastun johonkin
perheenjäseneen, pelkään että satutan tai tappaisin jonkun, pelkään että jollekkin läheiselleni tapahtuu pahaa yms muita pakko-oireita.
Mutta tosiasia on se, että pakko-oireinen henkilö pelkää juuri sitä mitä
ei tule TODENNÄKÖISESTI tapahtumaan.
Yritä nauraa koko jutulle ja ajattele että "TÄMÄ ON VAIN AJATUS!"
EI SEN ASIAN PELKO SINUSTA BI-SEKSUAALIA TEE!!
Yritä nauttia elämästä ja unohtaa koko juttu. :-)
- jhjlölk
Tuo on yleinen pakkoajatus. Itse kärsin samasta teini-iässä ja ihan hetero musta tuli :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1504057
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1312646- 252248
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.472144Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää191728Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s331661Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?301644- 61403
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?321104- 931052