Pakkomielteeni kiduttaa minua

kärsivälapsi

Olen siis juuri 14 vuotias tyttö, ja minulla on ollu pakkomielteitä ja myös pakkoajatuksia kauan(noin 2 vuotta), ne ovat vaihdelleet kuoleman pelosta erilläisiin pakkomielteisiin. Nyt kun koulut alkoivat niin yhtäkkiä joku minun aivojen sisällä pakottaa mua ajattelemään erilläisia ns. seksuaalisia asioita liittyen naisiin. Se ajatus ahdistaa minua, koska oikeasti tykkään pojista ja ihastun poikiin todella helposti ja olen aina tykännyt pojista tarhasta lähtien. En ole ikinä ihastunut tyttöihin, vaan pitänyt heitä kavereina. Tämä pakkomielle, joka tulee kokoajan päähän oikeasti ahdistaa minua ja pelkään että muutun jossain vaiheessa bi seksuaaliksi, sillä en todellakaan halua, se ei tunnu oikealta ja teen mitä vaan, että tätä ei tapahdu. Mielialani on huomattavasti laskenut tämän pakkomielteen aikana ja häiritee normaalia elämääni. Olisiko teillä jotain neuvoja mitä minun pitäisi tehdä, koska tarvitsen pikaisesti apua :(!

5

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lasipää14

      mulla on toi sama että kinnostuu samasta sukupuolesta tosin olen poika 14v...
      kai se menee joskus ohi ajattele miehiä vaan ;)

    • kärsivä

      Osaako kukaan auttaa?:( tarvitsen pikaisesti apua sillä oikeasti kärsin sisältäpäin.

      • turhaan huolehdit

        Voit ottaa yhteyttä Sexpoon mikäli haluat jutella asiasta jonkun kanssa luottamuksellisesti. Mitään epänormaalia kertomasi ajatukset eivät ole, joten turha huolestua.


      • Laalalaaa

        Voi "kärsivä". Juuri sinun iässäsi minulla alkoi pakko-oireet.
        (Nyt olen 19 vuotias.)
        Minulla on ollut juuri samantyyppisiä ajatuksia, pelkään että rakastun johonkin
        perheenjäseneen, pelkään että satutan tai tappaisin jonkun, pelkään että jollekkin läheiselleni tapahtuu pahaa yms muita pakko-oireita.
        Mutta tosiasia on se, että pakko-oireinen henkilö pelkää juuri sitä mitä
        ei tule TODENNÄKÖISESTI tapahtumaan.
        Yritä nauraa koko jutulle ja ajattele että "TÄMÄ ON VAIN AJATUS!"
        EI SEN ASIAN PELKO SINUSTA BI-SEKSUAALIA TEE!!
        Yritä nauttia elämästä ja unohtaa koko juttu. :-)


    • jhjlölk

      Tuo on yleinen pakkoajatus. Itse kärsin samasta teini-iässä ja ihan hetero musta tuli :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1510
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1267
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1227
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1166
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1024
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      765
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      762
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      380
      738
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      696
    Aihe