Antakaa hyviä vinkkejä miten alaikäisellä on mahis päästä baarii. Ottaa päähän kun lahdessa lauantaina taiteiden yö ja täytän vasta 6 viikon päästä 18.
Konsteja alaikäiselle päästä baariin.
10
13400
Vastaukset
- krhr
Aika paha tohon nyt on sanoo mitään...Noh, ainahan siis kannattaa olla jotkut paperit, ihan vaikka (aidot) kaverilta lainatut eikä mitään feikkejä. Jos ei oo näyttää mitään pahvei niin koko homma riippuu sit ihan vaan omasta ulkonäöstäs, pokesta, tuurista jne. Varmaan tiiät kuvion, jos oot käyny baareissa ennenkin...Anyway, sulla ei todellakaan oo enää pitkä aika siihen et oot 18, eli äläpä nyt näin vähäpätösellä asialla pilaa bilefiiliksiäs. Viimeistää sit 6 viikon pääst ;)
- mjj
Laita armeijan releet päälle, niin eiköhän usko! Sit vielä selitä, että passisi jäi varuskuntaan.
Ton pitäis toimia, kaveri on testannut pari vuotta sitten.- Baarimikotar
Odottele vaan maltilla, sulla on aika monta vuotta aikaa rampata joka räkälässä ja kuppilassa.
Jos kuitenkin päätät lähteä, älä aloita mistään K22 paikasta. Ja älä herrannimeen tilaile mitään Sinisiä enkeleitä tai ampiasia tai villevallattomia. Näiltä kysyn yleensä itse paperit aika rivakkaan. Ja kyllä niiltä armeijavaatteisiltakin lappuja kysellään
- ladylove
Mä pääsin jo 15-vuotiaana baariin polttariporukan kaa.. Mutta olenhan jo 19-vuotias....Et kannattaa vaa kokeilla onneaan..Meet jonku isomman porukan (jossa kaikki on 18) kanssa samassa rykelmässä sisään, ei ketään huomaa ;)
- *Piia
Mulla sama juttu mut täytän vast lokakuun lopulla.Mut toisaalta en ole taideiden yössä edes menossa baarii..Sitten vast lokakuussa!:)
- poika90
Ei siel taideiden yössä ollu mitään ihmeellistä
- MuiJaH
Ei nii mitää ihmeellist ollu.. :D No mut mä oon 15 enkä kyl näytä miltää 18-vee mut ainaskii La Vidaan mä pääsin sisään ihan helposti.. Sitä kannattaa kokeilla.. :)
- ........
Siihen aikaan kun olin alaikäinen oli helpompaa päästä baariin, nykyään se on hankalampaa. Onnea matkaan!
- aika hoitaa
Taisi tämäkin onkelma jo ratketa sinulla jo aikoja sitten
- Anonyymi
Entäs sul :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin355089Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee342324Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71808Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141800- 821512
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1401412- 641126
Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2341102Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101034Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.701018