muistaako väki vielä sen jules vernen piirretyn maailman ympäri 80 päivässä? niin sitä kyselisin että tietääkö kukaan kenen biisi on se tunnari mikä siin lauletaan? menee jotenkin tyylin tähän: "kuinka aika riittänee ja päivät pitenee ja maailma on suuren suuri. lontoo, havaiji, hong kong, ne pian nähty on ja singapore..." tai siis jotain tonne suuntaan... :D muistaaks kukaan kenen se on tai mistä sen sais?
maailman ympäri 80 päivässä - tunnari
3
4094
Vastaukset
- Taichi
Sen verran googlasin, että biisin nimi on Sky Way ja esittäjä Han Keiko. Tuskin sitä suomeksi on kukaan levyttänyt, eiköhän dubbaaja aikanaan hoitanut sen vain tuota sarjaa varten.
Tämä tieto tuli sivulta http://www.pelleas.net/dbman/db.cgi?db=wmt&uid=default&ID=078&view_records=1 - joku harakka
maapallo mennään kiertämään päivää 80 on aikaa seikkailuun.
Minä olen Phileas Fogg.
Minä olen Paspartuu, (joku ihme nimi..plääh!) ja minä Tiko!
Minä olen prinsessa, rakkaudessa kestävä...
Maapallo mennään kiertämään päivää 80 on aikaa seikkailuun. Voi kuinka aika riittänee, kun päivät lyhenee, ja maailma on suuren suuri, Lontoo, Havaiji Hong Kong, ne pian nähty on ja Singapore...
Hei, tule mukaan vaan, niin hauskuus jaetaan... Hei, tule mukaan vaan, niin hauskuus jaetaan...
(Okei, tää on ulkomuistista! En muista ihan tarkkaan, ja voi olla, et joku virke jäi välistä, mut hei! Siit on jotain 10 vuotta ku kattoin sitä, ja muistan vielki suurimman osan... Eheheh... Nauttikaa!)
( P.S: Mun EHDOTON suosikkini oli se kiiluva silmäinen ilkee susi mikä yritti koko ajan sabotoida niitten matkat.. ahahah! Niih, ja prinsessa Romi tieteski, ku se oli niin nätti!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667