ovatko tekstiviestit vieraalle miehelle pettämistä

omatuntonikolkuttaa

olen tässä muutaman kuukauden ajan tekstaillu eräälle miehelle.vaikka varattu
olenkin.

53

4203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieras mies

      Ei mun mielestä.

    • yksiakkavaan

      No riippuu siitä voisitko kertoa siitä miehellesi ja viestien sisällöstä. Salailukin voi loukata toista.

      • yuuu no

        JUST Joo ...miks pitäis kertoa? On asioita jotka voi pitää ominaan.


    • pettäjänleima

      enpä voisi kertoa koska tiedän,että hän loukkaantuisi siitä.viestit ovat lähinnä erilaisia aforismeja,jotain runoja, enkä oikein tiedä,miksi niitä lähettelen. keinun tässä suhteessanikin jonkun todellisen ja epätodellisen välillä.eli olenkohan täysi sekopää,kun en osaa päättää mitään.

    • Joku yksityisyys

      Ei ole.

    • Miltä itsestäs tuntu

      Käännä asia toisinpäin. Miehesi saisi samanlaisia viestejä naiselta. Sattuisit lukemaan ne..mitä ajattelisit? Jos susta ok että joku random-nainen lähettelee runoja miehellesi niin mikä siinä. Kohtele miestäsi niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.

      • olenvarma

        että en hyväksyisi.tai ainakin joutuisi selittämään,eli olenko selkäänpuukottaja?onkohan elämäni liian tylsää vai mistä tuo toisen kaipailu johtunee. usein oon sitä pohtinut,josko lienee joku ikäkriisi menossa.jääkö jotain kokematta jos vain pysyn näissä vanhoissa jutuissa. voi tietysti olla tuo tervyeden horjuminenkin yksi syy,mutta ei kai sekään anna oikeuksia tehdä mitä vain. tuntuu kuin jotain puuttusi
        elämästäni. enkä okein tiedä mitä.


      • Nyt mäki yksin?
        olenvarma kirjoitti:

        että en hyväksyisi.tai ainakin joutuisi selittämään,eli olenko selkäänpuukottaja?onkohan elämäni liian tylsää vai mistä tuo toisen kaipailu johtunee. usein oon sitä pohtinut,josko lienee joku ikäkriisi menossa.jääkö jotain kokematta jos vain pysyn näissä vanhoissa jutuissa. voi tietysti olla tuo tervyeden horjuminenkin yksi syy,mutta ei kai sekään anna oikeuksia tehdä mitä vain. tuntuu kuin jotain puuttusi
        elämästäni. enkä okein tiedä mitä.

        Monta onnellista suhdetta mennyt rikki,kun puolso on lukenut,ajattelemattomien lähettämii viestei?


      • kylmääsitten
        Nyt mäki yksin? kirjoitti:

        Monta onnellista suhdetta mennyt rikki,kun puolso on lukenut,ajattelemattomien lähettämii viestei?

        oon tavannu tän miehen jolle on viestejä lähetelly. ei oo kommentoinu viestejä
        mitenkään. puhelee muita juttuja tai puuta-heinää.oma mieheni ei tiedä tästä mitään. pahus,mä taidan olla aika katala eukko.


      • Ei jollaki pääs palele
        kylmääsitten kirjoitti:

        oon tavannu tän miehen jolle on viestejä lähetelly. ei oo kommentoinu viestejä
        mitenkään. puhelee muita juttuja tai puuta-heinää.oma mieheni ei tiedä tästä mitään. pahus,mä taidan olla aika katala eukko.

        Just se selekähän puukottaja.Häpee asian julkistamista.


      • ikäkriisi
        olenvarma kirjoitti:

        että en hyväksyisi.tai ainakin joutuisi selittämään,eli olenko selkäänpuukottaja?onkohan elämäni liian tylsää vai mistä tuo toisen kaipailu johtunee. usein oon sitä pohtinut,josko lienee joku ikäkriisi menossa.jääkö jotain kokematta jos vain pysyn näissä vanhoissa jutuissa. voi tietysti olla tuo tervyeden horjuminenkin yksi syy,mutta ei kai sekään anna oikeuksia tehdä mitä vain. tuntuu kuin jotain puuttusi
        elämästäni. enkä okein tiedä mitä.

        sama tilanne, samat pohdinnat täällä .. kai se on mentävä terapeutin penkkiin juttelemaan ajatukset selvemmiks ..


    • eimitääntapahtunu

      kun tavattiin,vaan juteltiin kaikesta muusta,en mä sen kanssa lakanoiden väliin mennyt,mutta jokin meidän välillä on,mites saisin selville,mittei tuo toinen ajattelee
      minusta,kun ei kommentoi viestejä,eikä paljon muutakaan.

      • Äly hoi!

        Jos ei kommentoi niin eipä ole kiinnostunutkaan.


      • wtpmjg

        Oikeesti! Anteeks nyt, ei sais yleistää eikä tuomita ... mutta ... koska naiset oppii ymmärtämään ettei salaiset vieraat miehet mitään aforismeja kaipaa!

        Mies voi baarissa kuunnella naisen diiba daabaa vaikka tunteja, olla jopa muka kiinnostunu ja vaikka mitä ... kunhan vaan illan lopussa tavoite täyttyy, eli saada piparia!

        Oi hemmetti, ihmisen kehitys sekä miehen ja naisen matka maapallolla on ihan älyttömän pitkä, eikä vieläkään tajuta, että nainen hakee jotain suurta henkistä yhteyttä ja mies vaan paljon maallisempaa tavoitetta.

        Ehkä löytämäsi mies on varsinainen aforisti ja kultakimpale ... mutta itse aivan tavallisena miehenä sanoisin, että turhaan niihin aforismeihin rahaasi tuhlaat.

        Ja on pettämistä, itse jättäisin sinut. Aforismi tai mikä vaan, ei tuo ole reilua. Perusta runopiiri ja tuo ukko kotiisi. Siinä kun molemmat äijät kuuntelee sun runoja, syö pullaa ja hörppii kaffetta ... mikäs sen rattosampaa! ;D


      • Helena psykologitar
        wtpmjg kirjoitti:

        Oikeesti! Anteeks nyt, ei sais yleistää eikä tuomita ... mutta ... koska naiset oppii ymmärtämään ettei salaiset vieraat miehet mitään aforismeja kaipaa!

        Mies voi baarissa kuunnella naisen diiba daabaa vaikka tunteja, olla jopa muka kiinnostunu ja vaikka mitä ... kunhan vaan illan lopussa tavoite täyttyy, eli saada piparia!

        Oi hemmetti, ihmisen kehitys sekä miehen ja naisen matka maapallolla on ihan älyttömän pitkä, eikä vieläkään tajuta, että nainen hakee jotain suurta henkistä yhteyttä ja mies vaan paljon maallisempaa tavoitetta.

        Ehkä löytämäsi mies on varsinainen aforisti ja kultakimpale ... mutta itse aivan tavallisena miehenä sanoisin, että turhaan niihin aforismeihin rahaasi tuhlaat.

        Ja on pettämistä, itse jättäisin sinut. Aforismi tai mikä vaan, ei tuo ole reilua. Perusta runopiiri ja tuo ukko kotiisi. Siinä kun molemmat äijät kuuntelee sun runoja, syö pullaa ja hörppii kaffetta ... mikäs sen rattosampaa! ;D

        What!! Sori vaan mut siellä yksi huonoitsetuntoinen... ethän sä voi kattoo telkkariakaan ilman ettei sulla vilahtele ajatuksissasi tuntemuksia vaikka toimittajista tai näyttelijöistä. tykkääköhän toinen osapuoli...seksuaalisia ajatuksia saattaa tulla ihan milloin vain missä vain, eikä niistä jokaisesta raportoida toiselle, vai sanotko "voihitto oli seksikäs.".onko sitten kyseenalaista kirjoitella jotakin runoja miespuoliselle..On aivan normaalia olla yhteydessä vastakkaiseen sukupuoleen. Tottakai pariskunta päättää siitä miten toimitaan! Onhan flirttailukin normaalia ja joku jättäisi toisen pelkästä hymystä ja toinen voi sanoillakin tunnelmoida. Pakkopullaa jos se on toiselle, ni sit stoppi. Eläkää järkevästi mutta kyllä toiselle voi olla kiva ja rakastava vaikkei pettäiskään ja ole ns. se oma puoliso. Okei, tuolla kun seuraa julkimoita ja tunnettuja ihmisiä hehän pariskunnan nähden halaavat suukottavat, flirttaavat, eikä oo pois toiselta.........


      • wtpmjg
        Helena psykologitar kirjoitti:

        What!! Sori vaan mut siellä yksi huonoitsetuntoinen... ethän sä voi kattoo telkkariakaan ilman ettei sulla vilahtele ajatuksissasi tuntemuksia vaikka toimittajista tai näyttelijöistä. tykkääköhän toinen osapuoli...seksuaalisia ajatuksia saattaa tulla ihan milloin vain missä vain, eikä niistä jokaisesta raportoida toiselle, vai sanotko "voihitto oli seksikäs.".onko sitten kyseenalaista kirjoitella jotakin runoja miespuoliselle..On aivan normaalia olla yhteydessä vastakkaiseen sukupuoleen. Tottakai pariskunta päättää siitä miten toimitaan! Onhan flirttailukin normaalia ja joku jättäisi toisen pelkästä hymystä ja toinen voi sanoillakin tunnelmoida. Pakkopullaa jos se on toiselle, ni sit stoppi. Eläkää järkevästi mutta kyllä toiselle voi olla kiva ja rakastava vaikkei pettäiskään ja ole ns. se oma puoliso. Okei, tuolla kun seuraa julkimoita ja tunnettuja ihmisiä hehän pariskunnan nähden halaavat suukottavat, flirttaavat, eikä oo pois toiselta.........

        Ei mitään anteeksi pyytämistä psykologitar ... jos tuo kommentti oli minulle. :)

        Mutten mä sun vastaanotollesi tulisi, jos teet tuosta ammattilaisen analyysin, että mulla on huono itsetunto ... ;D Ei ole, älä huoli! ;D

        Se on huojentavaa ettet tiedä minusta mitään. Vaikeaa analysoida mitään mistä ei mitään tiedä. Ammattilainen tutkisi ja sitten tekisi johtopäätöksiä ... ;D

        Vai osuiko arkaan paikkaan, epäiletkö et joku on kuunnellu sun kertomuksia ja analyysejä ajatellen, että "tulis jo valomerkki ... " ? ;D

        Sori vaan kun säkin olit sori. ;)


      • mies476
        Helena psykologitar kirjoitti:

        What!! Sori vaan mut siellä yksi huonoitsetuntoinen... ethän sä voi kattoo telkkariakaan ilman ettei sulla vilahtele ajatuksissasi tuntemuksia vaikka toimittajista tai näyttelijöistä. tykkääköhän toinen osapuoli...seksuaalisia ajatuksia saattaa tulla ihan milloin vain missä vain, eikä niistä jokaisesta raportoida toiselle, vai sanotko "voihitto oli seksikäs.".onko sitten kyseenalaista kirjoitella jotakin runoja miespuoliselle..On aivan normaalia olla yhteydessä vastakkaiseen sukupuoleen. Tottakai pariskunta päättää siitä miten toimitaan! Onhan flirttailukin normaalia ja joku jättäisi toisen pelkästä hymystä ja toinen voi sanoillakin tunnelmoida. Pakkopullaa jos se on toiselle, ni sit stoppi. Eläkää järkevästi mutta kyllä toiselle voi olla kiva ja rakastava vaikkei pettäiskään ja ole ns. se oma puoliso. Okei, tuolla kun seuraa julkimoita ja tunnettuja ihmisiä hehän pariskunnan nähden halaavat suukottavat, flirttaavat, eikä oo pois toiselta.........

        Horooo!


      • pitkinä
        Helena psykologitar kirjoitti:

        What!! Sori vaan mut siellä yksi huonoitsetuntoinen... ethän sä voi kattoo telkkariakaan ilman ettei sulla vilahtele ajatuksissasi tuntemuksia vaikka toimittajista tai näyttelijöistä. tykkääköhän toinen osapuoli...seksuaalisia ajatuksia saattaa tulla ihan milloin vain missä vain, eikä niistä jokaisesta raportoida toiselle, vai sanotko "voihitto oli seksikäs.".onko sitten kyseenalaista kirjoitella jotakin runoja miespuoliselle..On aivan normaalia olla yhteydessä vastakkaiseen sukupuoleen. Tottakai pariskunta päättää siitä miten toimitaan! Onhan flirttailukin normaalia ja joku jättäisi toisen pelkästä hymystä ja toinen voi sanoillakin tunnelmoida. Pakkopullaa jos se on toiselle, ni sit stoppi. Eläkää järkevästi mutta kyllä toiselle voi olla kiva ja rakastava vaikkei pettäiskään ja ole ns. se oma puoliso. Okei, tuolla kun seuraa julkimoita ja tunnettuja ihmisiä hehän pariskunnan nähden halaavat suukottavat, flirttaavat, eikä oo pois toiselta.........

        yksinäisinä iltoina tulee aina tekstailtuu. pidän hänestä, mutta en seksuaalisesa
        mielessä.jokin hänessä saa minut ilahtumaan. ehkä tavallisuus, sympaattisuus..
        ihan tavallinen mies, tuskin mikään runoilija tai aforismien lukijakaan noin muuten
        mukava kuitenkin häntä nähdä ja viestikin joskus lähettää.


      • taidettiin
        Äly hoi! kirjoitti:

        Jos ei kommentoi niin eipä ole kiinnostunutkaan.

        sopia heti alussa, että ei kommentoi tai vastaa viesteihin.eikä johonkin runonpätkään taida aina vastausta ollakkaan.kiinnostuksesta voisin olla toista mieltäkin.


    • omatunto2

      Tee kuten toivoisit itsellesi kaverisi tekevän.

    • mies20133

      Lumppu

    • ...

      siitä se alkaa

      • Jonkimmoonen roti

        No käännetähän näin.Jos mun eukol joku äijä rupee tekstarei lähettähän,kyl mää ainaski senverta mammastani pirän,jotta kiinnostusin,et mikä on jutun käsikirijootus?


    • teksiäkö vaan

      Jos niin koet. Riippuu mitä tekstaat myös. Pelkkä ajatus toisesta ei ole vielä pettämistä, voi kuitenkin johtaa herkästi siten, jos ruokit ajatusta hänestä.

    • tekstareita

      vaan olen lähetelly. eipä seksi kiinnosta edes hänen kanssaan. mutta jokin saa minut häntä kaipaamaan. ja silloin lähtee viesti,

      • kunnon mies

        Sen selän takana tapahtuvan viestittelyn takuu et mua ikinä h..ra saa...viestittele rauhassa!


      • viestinnän papitar
        kunnon mies kirjoitti:

        Sen selän takana tapahtuvan viestittelyn takuu et mua ikinä h..ra saa...viestittele rauhassa!

        Tekköökö sanat naisesta huoran? Enpä oikein usko tuohon.. Tekoja se vaatii


      • mätäne sinne
        viestinnän papitar kirjoitti:

        Tekköökö sanat naisesta huoran? Enpä oikein usko tuohon.. Tekoja se vaatii

        Henkinen pettäminen tekee toisesta alhaisen lutkan:|:|


      • viestinnän papitar
        mätäne sinne kirjoitti:

        Henkinen pettäminen tekee toisesta alhaisen lutkan:|:|

        kenestä se lutka tullee? viestien laittajasta vai vastaanottajasta.vai onko se edes pettämistä tässä tapauksessa,eikö voi olla vastakkaisen sukupuolen kanssa pelkkä ystävä..näitä mietin kun noita tuomareita täällä on.


      • niin itsekästä
        viestinnän papitar kirjoitti:

        kenestä se lutka tullee? viestien laittajasta vai vastaanottajasta.vai onko se edes pettämistä tässä tapauksessa,eikö voi olla vastakkaisen sukupuolen kanssa pelkkä ystävä..näitä mietin kun noita tuomareita täällä on.

        Miksi ystävyys ei kestä päivänvaloa? Miksi olla Ystävä jonkun kanssa jos Se satuttaa puolisoa??


      • kierteisetkorkkiruuvit
        niin itsekästä kirjoitti:

        Miksi ystävyys ei kestä päivänvaloa? Miksi olla Ystävä jonkun kanssa jos Se satuttaa puolisoa??

        Kyllä, juuri näin, aivan sairasta menoa toisilla. Ei oikeastaan tarvitse ihmetellä, että tuollaisten puolisot sekoaa lopullisesti. Pariskunnan ystävien tulee voida avoimesti olla ja kokoontua samaisen pöydän ympärille, eikä viestitellä toisten selän takana. Itseasiassa olen itse pyytänyt toista naista nokitusten selvittämään asioita, mutta ei ole pystynyt, salassa ja selän takana olisi kyllä onnistunut, kun olisi halunnut mustamaata suutuspäissään.


    • oikeastaan

      se kestääkin.olen osittain kertonut miehelleni tästä jutusta. en ihan koko totuutta,mutta olemme puhuneet asiasta useita kertoja. tapaamme molemmat kyseistä viestien saajaa myös työnmerkeissä. se ehkä satuttaisi häntä, vaikka tavallaan tietoinen onkin.viestejäkin lähettelen työasioissa myös.luulen, että viestit josssain vaiheessa loppuvat. nytkin on menny 2 viikkoa, enkä oo tekstannu kertaakaan.minä vaan toivon,että kukaan ei joutuisi kärsimään. itseäni saan syyttää
      jos tää aiheuttaa jollekin pahanmielen. toivottavasti tää on kasvattanu mua .

    • kolkuttaako?

      salaatko viestittelyn ja miehen mieheltäs? onko vieras enemmän kuin ystävä?

      Jos ei ole pettämistä tai aikeita sellaiseen, ei tarvetta salailla ja muuttaa totuutta eikä omatunto kolkuttaisi.

      • oikeastaan

        luulen että hän on enemmän mieheni kaveri, kuin minun.ja ymmärrän myös sen että hänen ei oo helppoa olla mieheni kanssa tekemisissä. Pitäiskö minun kertoo miehelleni enemmän, mitä nyt oon kertonu. sitä oon usein miettiny. pettää en oo aikonu koskaan.mutta kuinka paljon se loukkaisi miestäni, entä viestien saajaan ja mieheni välit sen jälkeen... mikä soppa....ja kaikki alkoi ihan pienestä jutusta .mieheni tuntee hänet työnsä kautta.mä vaan yritän nyt unohtaa ja ehkä joskus myöhemmin voin kenties kertoo, mutta en nyt.meidän välit rakoilee jo ilman tätäkin.
        pidän vierasta vain ystävänä, enkä kerro hänelle mitään omasta elämästäni. eli en hauku hänelle miestäni.tai mitään muutakaan. ne on tosiaan ollu vain jotain runoja, aforismeja... ehkä vain se yhteys on ollu tärkeää tiedä sitten,mutta hän ilahduttaa minua jos näen hänet...että mitä se sitten on ????


      • kysy itseltäs.
        oikeastaan kirjoitti:

        luulen että hän on enemmän mieheni kaveri, kuin minun.ja ymmärrän myös sen että hänen ei oo helppoa olla mieheni kanssa tekemisissä. Pitäiskö minun kertoo miehelleni enemmän, mitä nyt oon kertonu. sitä oon usein miettiny. pettää en oo aikonu koskaan.mutta kuinka paljon se loukkaisi miestäni, entä viestien saajaan ja mieheni välit sen jälkeen... mikä soppa....ja kaikki alkoi ihan pienestä jutusta .mieheni tuntee hänet työnsä kautta.mä vaan yritän nyt unohtaa ja ehkä joskus myöhemmin voin kenties kertoo, mutta en nyt.meidän välit rakoilee jo ilman tätäkin.
        pidän vierasta vain ystävänä, enkä kerro hänelle mitään omasta elämästäni. eli en hauku hänelle miestäni.tai mitään muutakaan. ne on tosiaan ollu vain jotain runoja, aforismeja... ehkä vain se yhteys on ollu tärkeää tiedä sitten,mutta hän ilahduttaa minua jos näen hänet...että mitä se sitten on ????

        itse tiedät mitä seon....


      • haluaisin
        kysy itseltäs. kirjoitti:

        itse tiedät mitä seon....

        saada hänet pois ajatuksistani. tähän liittyy niin monia asioita. oon kysyny itseltäni, myöskin viestillä häneltä miksi en vaan voi unohtaa.... pyytäny jopa häntäkin auttamaan minua tässä....siis auttamaan tässä, että pääsisin irti.mutta en tiedä mikä voisi auttaa. ehkä aika...ehkä jos hän kieltäisi viestien lähettelyn..tai jos mieheni kieltäisi...minä en oikestaan tiedä sitä miksi pidän häntä niin tärkeänä.
        olisko sillä jotain tekemistä kun sairastuin syöpään ja tutustuin häneen samaan aikaan, puhuin usein hänen kanssaan sairauteni aikana. puhuin hänelle melkein kaikesta. luotin häneen. luotan kai vieläkin.olenko luonut harhakuvan, joka ehkä auttoi minua paranemaan...vai haluanko muuttaa elämäni... sairastuminen saa ajattelemaan asioita erilailla onko onni rahassa vai rakaudessa?


      • syöpäkö pelotti
        haluaisin kirjoitti:

        saada hänet pois ajatuksistani. tähän liittyy niin monia asioita. oon kysyny itseltäni, myöskin viestillä häneltä miksi en vaan voi unohtaa.... pyytäny jopa häntäkin auttamaan minua tässä....siis auttamaan tässä, että pääsisin irti.mutta en tiedä mikä voisi auttaa. ehkä aika...ehkä jos hän kieltäisi viestien lähettelyn..tai jos mieheni kieltäisi...minä en oikestaan tiedä sitä miksi pidän häntä niin tärkeänä.
        olisko sillä jotain tekemistä kun sairastuin syöpään ja tutustuin häneen samaan aikaan, puhuin usein hänen kanssaan sairauteni aikana. puhuin hänelle melkein kaikesta. luotin häneen. luotan kai vieläkin.olenko luonut harhakuvan, joka ehkä auttoi minua paranemaan...vai haluanko muuttaa elämäni... sairastuminen saa ajattelemaan asioita erilailla onko onni rahassa vai rakaudessa?

        teidät kaikki tietävät neuvojat pois. vai mikä säikäytti? itte oon sinut sen jutun kanssa, ajatuksia liikkuu mielessä.ja viestejäkin voisin taas lähetellä, mutta toistaiseksi ei. tohon edelliseen vielä. että minun ja vieraan ystävyys on myös ollut mieheni tiedossa silloin kun sairastelin.hän piti asiaa silloin hyvänä. tiedä miten olis nyt. jos ihan tarkkaan kertoisin.toisaiseksi toipilaan papereilla...pärjäilen...
        mieheni on kiireinen,,aikaa vähän.. tukea vähän.. eikä tarvii hyväksyy selityksii...,
        ehkä lutka..mut mittään ei oo tehty....


    • Vaimo40

      Hei, lopeta heti...minä olen vaimo, joka ihmettelee, miksi mieheni viestelee yhden naisen kanssa. Tänään vapa päivä, niin aamusta alkaa viestien lähettely. Mietin, mikä on normaalia, jos ovat kavereita...vai onko ihastusta ilmassa. Itse olen todella hämillään.

      • kysyppä

        mieheltäsi minä en oo lähetelly tänään yhtään viestii...eikä tällä mun ystävällä ole vaimoa. minä se tässä naimisissa olen.


    • Pettämistä ?

      Noo ei oo.......... Kaunis varattu sehän aina pettä.....lutkaoot

    • herravainpks

      Minusta viestit eivät ole pettämistä: heh tai sitten minun oma ystävätär pettää aikapaljon. Nykyään kun suhteet löytyy netistä on kaikenmaailmaan herroja naisilla vaikka miten paljon ja olen huomannut että omalla samoin. Tulee tekstiviestejä ja puhelinsoittoja paljon, joskus jopa keskellä yötä.

      Tämä on kai tätä nykyaikaa.

      Jos siis näkee henkilöä, menee kahville tmv. se on pettämistä, mutta viestittelyä en itse lue.

      • kahvinkeittäjätär

        minäpä oon kahvitellut vieraan miehen kanssa, enkä pidä sitä pettämisenä.
        minusta viestit voivat olla pettämistä.tietysti riippuu sisällöstä.


    • valitettavasti näin

      Siitä se alkaa ja on jo pettämisen esiaste. Jos omaa puolisoa rakastaa, ei tarvi muiden kanssa kahvitella ja viestitellä. Kun ajatukset ovat muualla kuin omassa puolisossa, se on jo pettämistä. Ryhdistäydy jos olet fiksu.

      • Tuulia111

        Mutta jos oma puoliso ei vaan puhu ja vielä vähemmän kirjoittaa. Minäkin viestittelen vieraan miehen kanssa ja on aivan ihanaa saada häneltä viesti joka päivä ja usein useampikin. Jos oma puoliso viitsisi vähän nähdä vaivaa ja laittais edes joskus jotain kivaa viestiä tulemaan niin tuskin viestittelisin vieraan kanssa. Vaan kun ei älyä niin ei älyä. Suhteen eteen pitää tehdä töitä. Joku siellä kirjoittikin että tästä se pettäminen lähetee ja olen hänen kanssaan samaa mieltä, mutta itseäni piristääkseni jatka viestittelyä joka on kyllä ihan viatonta päivän tapahtumista kertomista ja toisen terapoinnista jos jommalla kummalla on ongelmia. Toisin sanoen kirjekaveri on hyvä kuuntelija, vaikka tässä tapauksessa kirjoittaja.


    • gasdfgag

      Näinhän se pettäjäki ajattelee, ei saa puolisolta nini käy vieraissa. Vaihda kumppania jos ei kiinnosta äläkä tee selän takana asioita, jos et kerta pysty niistä tekstiviesteistä puhumaan

    • Toivon kaikkea hyvää

      Sellainen "suhde" voi auttaa sinua huomaamaan, mitä kaipaat ja mitä vaille ehkä olet jäänyt oman puolisosi kanssa ja sitä myötä lähteä rakentamaan jotain vastaavaa teidän välillenne. Ymmärsin että puolisosi on kuitenkin sinulle rakas ja tärkeä.

      Kyllähän tuollaisessa ajan myötä tietysti on vaarana, että tunteet tulevat mukaan kuvioon tai oma rakas alkaa tuntua vähemmän kiinnostavalta. Olennaisinta on ettei viestittely ala vaikuttamaa tunne - elämääsi vahingollisesti niin, että tavallaan tulet näistä viesteistä riippuvaiseksi ja jollain lailla ne alkavat pikku hiljaa täyttämään ajatuksiasi kaiken aikaa. Joillakin pelimiehillä on tällainen tapa saada nainen tunne koukkuun. .. mutta koska en sisältöjä paremmin tunne, en lähde enempää analysoimaan tilannetta. Toivon sinulle ja puolisollesi kaikkea hyvää ja ihanaa kesää.

      • omatuntokolkuttaa

        tässäpä on tään viestiketjun aloittaja. viestien lähettely on jatkunut yli vuoden.
        mitään muuta ei ole koskaan tapahtnut. jotenkin en vaan pääse irti.toki menee pitkiä aikoja,että ei tuu kirjottettuu mitään. sit taas tiivistyy,että lähtee päivittäin viestejä.oon yrittäny puhua viesteillä aforismien sijaan. mikään muu ei oo muuttunut mun elämässä.olen kasvanut ,oppinut ymmärtämään erilaisia ihmisiä.
        ottanut enemmän huomioon toisia, olen oppinut kestämään ikävää,pettymystä.
        sietämään puolison tekosia paremmin. johtuneeko huonosta omasta tunnosta,vai siitä että rakkaus on kuitenkin tärkein. ja sitä voi olla monenlaista.


      • omatuntoko

        Viestejä lähtee edelleen.vähän harvemmin kuin alkuun.olen kuitenkin ajatellut tästä että tämä on opettanut minua. Olen oppinut arvostamaan mitä minulla on. Kiireinen mutta hyvä mies.kaunis koti.mukavat ystävät.hyvä työ.melkein mitä vain mutta myös yksinäisyys.ehkä viestien avulla tulee jotain sisältöä


    • Simplex

      Jos olet luotettava ihminen etkä ole koskaan pettänyt miestäs, niin näkisin et on se ihan ok. Jos on tarve jollekkin toiselle miehelle viestitellä..
      Tietysti se tuntuu pahalta sun miehestä, näyttäis vaivaavan sinua, kiva..

    • kokemustaon

      Olen mies, viestittelen usein erään naisen kanssa. Olemme molemmat aviossa. Viesteistä se alkoi, olemme monta kertaa olleet yhdynnässä, aina naidaan ilman ehkäisyä. Vaimoni ei ole halukas. Siksi käytän toista naista, kumpikaan ei alista toistaan. Vaimoni tietää näistä jutuista. Naisen raskaaksi tuleminen voisi olla kaikille kova paikka. Ei kai siinä ole mitään pahaa jos puoliso sen kerran hyväksyy. Miehellä on miehen halut, ei niistä pääse eroon muuten kuin nussimalla

      • Ei.inhimillistä

        Mitenhän, tietääkö myös tuon naisen mies?? Elätte kuin eläimet.


    • On.se

      Omatuntosi kertoo sen totuuden. Siis on pettämistä jos miehesi ei viesteistä tiedä eikä niitä hyväksy. Otat jotakin miehellesi kuuluvaa ja annat sen toiselle toisenlaisessa muodossa, huomiossa. Tuo voi johtaa myöhemmin eteenpäin luvattomiin tekoihin.

    • "Lähettelen runoja toiselle miehelle salassa mieheltäni - teenkö väärin?" Ja tätä pitää oikein puida? Kyllä jäisi oma nainen ainakin hyvin nopeasti rannalle lausumaan runoja uuden miehensä kanssa. Hänellä kyllä on kirjeystäviä, mutta ei niille salassa täydy kirjoittaa :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1713
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      191
      766
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe