häämenu asiaa

asdasdasd4

Olemme menossa naimisiin ja olen kehitellyt jonkinlaisen menun. Nyt haluaisin kuitenkin kuulla mielipiteitä, että söisittekö tätä ruokaa, jos olisitte häissämmäe? Elikkä;

ALKUPALA
Hedelmäinen broilerisalaatti, mangomajoneesi
Kinkku-pastasalaatti, chilimajoneesi
Graavilohi
Riisipiirakat ja munavoi
Patonki ja levite

PÄÄRUOKA
porsaan ulkofile
pippurikastike
kokoperunat
kanaa kauden
kasvikset

"JÄLKIRUOKA"
Hääkakku
leivoksia
Hedelmäsalaatti, kinuskikastike
Kahvi, tee

Iltapala

4

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raikkautta alkuun

      Kaipaisin alkupalaan salaattia, jossa on pelkkiä kasviksia.
      jälkiruoka on runsas.

    • nöpönenän häät

      Kiinnostava keskustelu kin itsekkin juuri pohdin näitä herkullisia kysymyksiä
      Tässä minun mielipiteeni sinun menusta.

      Kanaa oli alkuruossa ja pääruassa toinen pois?

      Ja olen samaa mieltä kun aikaisempikin eli jokin vihreäsalaatti ja öljykastike.
      Jos haluat salatissa voi olla juustoa esim paremesan tai muu kovajuusto joka kestää hyvin useamman kauhojan eikä murene niinkuin feta.

      Pääruoka porsas hyvin perus hääruoka, varmavalinta. Nähty ja maistettu monissa häissä. Mutta toimii loistavasti ja maistuu kaikille lihanystäville.
      Sitten vaan peukut pystyyn että pitopalvelu osaa valmistaa ulkofileestä murean :)

      Meille tulee erikeseen marjaisa jäliruoka samalla istumalla. Viraat poisttuu ruokatilasta ja keittiö saa rauhassa siivota valmistautua kakkuun. ja sitten on jotain ohjelmaa ja myöhemmin on hääkakunleikkaus ja kahvi

      Meille tulee broileripastasalaatti iltapalaksi? entäs jos sinä siirrät kinkku pastasalaatin iltaan? Mitä itse ajattelit iltapalksi?

      MUTTA ilman muutoksiakin sinun menusi kuulostaa tosi hyvältä.

    • Hyvän kuuloinen menu, mutta tosiaan samaa sanoisin kuin edellä olijatkin. Eli alkuruoka vaihtoehtoihin yksi vähän kevyempi versio. Näin ei tulisi ihan ähkyä kun pääsuoka on hyvin tuhti. Joku saattaa jopa laittaa sen salaatin pääruuan lisukkeena keventääkseen ateriaansa.

      Tuolta jälkiruuasta jättäisin leivokset pois. Ihan turha niitä on maksaa erikseen kun teillä on toivon mukaan hyvä kakku. teillä on kuitenkin tuo hedelmäsalaatti vaihtoehtona niille, jotka ei kaakusta välitä.

    • itsekin vege

      Miksi molemmissa salaateissa täytyy olla lihaa? Sitä ei ymmärrä. Miksei toinen voi olla juustosalaatti. Ainakin meillä kaveripiirissä on jo sen verran kasvissyöjiä, että siltä kantilta tuo teidän menuu näyttää vähän vajaalta. Mutta älkää vaan missään nimessä sortuko tilaamaan gratinoituja kasviksia -niin klisee että!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe