häämenu asiaa

asdasdasd4

Olemme menossa naimisiin ja olen kehitellyt jonkinlaisen menun. Nyt haluaisin kuitenkin kuulla mielipiteitä, että söisittekö tätä ruokaa, jos olisitte häissämmäe? Elikkä;

ALKUPALA
Hedelmäinen broilerisalaatti, mangomajoneesi
Kinkku-pastasalaatti, chilimajoneesi
Graavilohi
Riisipiirakat ja munavoi
Patonki ja levite

PÄÄRUOKA
porsaan ulkofile
pippurikastike
kokoperunat
kanaa kauden
kasvikset

"JÄLKIRUOKA"
Hääkakku
leivoksia
Hedelmäsalaatti, kinuskikastike
Kahvi, tee

Iltapala

4

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raikkautta alkuun

Kaipaisin alkupalaan salaattia, jossa on pelkkiä kasviksia.
      jälkiruoka on runsas.

• nöpönenän häät

Kiinnostava keskustelu kin itsekkin juuri pohdin näitä herkullisia kysymyksiä
      Tässä minun mielipiteeni sinun menusta.

Kanaa oli alkuruossa ja pääruassa toinen pois?

Ja olen samaa mieltä kun aikaisempikin eli jokin vihreäsalaatti ja öljykastike.
      Jos haluat salatissa voi olla juustoa esim paremesan tai muu kovajuusto joka kestää hyvin useamman kauhojan eikä murene niinkuin feta.

Pääruoka porsas hyvin perus hääruoka, varmavalinta. Nähty ja maistettu monissa häissä. Mutta toimii loistavasti ja maistuu kaikille lihanystäville.
      Sitten vaan peukut pystyyn että pitopalvelu osaa valmistaa ulkofileestä murean :)

Meille tulee erikeseen marjaisa jäliruoka samalla istumalla. Viraat poisttuu ruokatilasta ja keittiö saa rauhassa siivota valmistautua kakkuun. ja sitten on jotain ohjelmaa ja myöhemmin on hääkakunleikkaus ja kahvi

Meille tulee broileripastasalaatti iltapalaksi? entäs jos sinä siirrät kinkku pastasalaatin iltaan? Mitä itse ajattelit iltapalksi?

MUTTA ilman muutoksiakin sinun menusi kuulostaa tosi hyvältä.

• Hyvän kuuloinen menu, mutta tosiaan samaa sanoisin kuin edellä olijatkin. Eli alkuruoka vaihtoehtoihin yksi vähän kevyempi versio. Näin ei tulisi ihan ähkyä kun pääsuoka on hyvin tuhti. Joku saattaa jopa laittaa sen salaatin pääruuan lisukkeena keventääkseen ateriaansa.

Tuolta jälkiruuasta jättäisin leivokset pois. Ihan turha niitä on maksaa erikseen kun teillä on toivon mukaan hyvä kakku. teillä on kuitenkin tuo hedelmäsalaatti vaihtoehtona niille, jotka ei kaakusta välitä.

• itsekin vege

Miksi molemmissa salaateissa täytyy olla lihaa? Sitä ei ymmärrä. Miksei toinen voi olla juustosalaatti. Ainakin meillä kaveripiirissä on jo sen verran kasvissyöjiä, että siltä kantilta tuo teidän menuu näyttää vähän vajaalta. Mutta älkää vaan missään nimessä sortuko tilaamaan gratinoituja kasviksia -niin klisee että!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      115
      10253
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5020
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2191
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2048
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1904
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1591
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1392
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      981
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      973
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      967
    Aihe