Kirjoittakaa kokemuksista miten olette välttyneet työn teolta.
työn inhoojat
8
495
Vastaukset
- juoppo.........
Ryyppään rankasti.
- dadaaa46
Käytetty jo 29 vuotta,jotain uutta kiitos.
Rupeevat meinaan väkisin laittaa "röihin"yak,ihan puistattaa koko ajatus,työttömällä on tärkeämpääkin tekemistä.
Ryypätään niin kauan kuin maksa kestää,kyllä yhteiskunta maksaa.
- rikkaan sosiaalituki
Mä saan kansanedustajan sopeutumiseläkettä ja sitten ostim maatilan ja nyt saan hehtaaritukea hiton reilusti.
Ei tarvi tehdä rehellistä työtä ja elintaso on korkea !
Kun Omistaa vaan paljo.- ylisuuret rikaanedut
just noi rikkaat syöttiläät ja tukieläjät ja veronkiertäjät tulee yhteiskunnalle erittäin kalliiksi !
- tiedät tuosta
Sinähän se mielisairaana asiantuntija tälläkin alueella olet.
- mietiiän
Pääsin rauantekolaitokseen 10v sitten peppua nuolemalla korjaamopomoksi.. Ei oo tarvinnu tehä yhtään mittään sen jäläkeen ;-)) Muuta ku nuolla vaa, hyvä homma.
- ikityötön
Opiskelee 5 tutkintoa ja hakee töitä sen minkä kerkiää. Tässä onkin mennyt jo viimeisen valmistumisen jälkeen 5 vuotta ilman töitä.
- Tosi helposti
Työn teolta olen välttynyt sillä, että muutaman viime vuoden ajan olen hakenut noin sataan työhön per vuosi - saamatta töitä. Nyt olen taas vaihteeksi "lomalla työttömyydestä" elikkä opiskelijana. Taas jokin uusi tutkinto tms. Sen jälkeen sitten taas työnhakuun - tai siis työttömäksi. Paljon parempi loma työttömyydestä olisi kyllä työnteko. Työn hakeminen on paljon työläämpää kuin työn tekeminen. Mutta työn "ei-saaminen" on paljon helpompaa kuin työn saaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525350- 854042
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3422383Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2671952Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171818Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain571410Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951300- 701242
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331207Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2971190