Kirjoittakaa kokemuksista miten olette välttyneet työn teolta.
työn inhoojat
8
503
Vastaukset
- juoppo.........
Ryyppään rankasti.
- dadaaa46
Käytetty jo 29 vuotta,jotain uutta kiitos.
Rupeevat meinaan väkisin laittaa "röihin"yak,ihan puistattaa koko ajatus,työttömällä on tärkeämpääkin tekemistä.
Ryypätään niin kauan kuin maksa kestää,kyllä yhteiskunta maksaa.
- rikkaan sosiaalituki
Mä saan kansanedustajan sopeutumiseläkettä ja sitten ostim maatilan ja nyt saan hehtaaritukea hiton reilusti.
Ei tarvi tehdä rehellistä työtä ja elintaso on korkea !
Kun Omistaa vaan paljo.- ylisuuret rikaanedut
just noi rikkaat syöttiläät ja tukieläjät ja veronkiertäjät tulee yhteiskunnalle erittäin kalliiksi !
- tiedät tuosta
Sinähän se mielisairaana asiantuntija tälläkin alueella olet.
- mietiiän
Pääsin rauantekolaitokseen 10v sitten peppua nuolemalla korjaamopomoksi.. Ei oo tarvinnu tehä yhtään mittään sen jäläkeen ;-)) Muuta ku nuolla vaa, hyvä homma.
- ikityötön
Opiskelee 5 tutkintoa ja hakee töitä sen minkä kerkiää. Tässä onkin mennyt jo viimeisen valmistumisen jälkeen 5 vuotta ilman töitä.
- Tosi helposti
Työn teolta olen välttynyt sillä, että muutaman viime vuoden ajan olen hakenut noin sataan työhön per vuosi - saamatta töitä. Nyt olen taas vaihteeksi "lomalla työttömyydestä" elikkä opiskelijana. Taas jokin uusi tutkinto tms. Sen jälkeen sitten taas työnhakuun - tai siis työttömäksi. Paljon parempi loma työttömyydestä olisi kyllä työnteko. Työn hakeminen on paljon työläämpää kuin työn tekeminen. Mutta työn "ei-saaminen" on paljon helpompaa kuin työn saaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848