Mulla pistetty listalle monivitamiini josta tullut ruokahalu takaisin.. Järkevintä varmaankin jättää kielenalle ja heittää muiden pillerien mukana viemäriin? Onko muilla ollut vastaavaa..
Monivitamiini lisäsi ruokahalua?!
5
344
Vastaukset
- terveys ennen muuta
Järkevintä olisi niellä se vitamiini kuten muutkin tabletit, joita sinulle määrätään. Vitamiininpuutos on vakava asia, niin kuin on terveys ja sen menettäminen.
- zempp
Aina kun lukee tällaista hölynpölyä täältä chatista tulee itselle niin hyvä mieli että ainakaan tällähetkellä ei itse ajattele noin sairaasti.
Eli nyt jotain rotia nainen(?).. ei se vitamiini mitään ruokahalua lisää. kuvittelet vaan, ehkä olisikin hyvä jos sinulla olisi näläntunne, itselläni ei ikinä ollut nälkä joten syöminen vielä kamalampaa kun ei ollut näläntunnetta :) - Anonyymi
Kyllä ruokahalu kasvaa, lopetin niiden suömisen.
- Anonyymi
En oo huommanut itse tuollaista. Ei oo vaikuttanut minuun noin.
- Anonyymi
Voihan ne jonkin verran lisätä. Mutta suosittelen siltikin ne vitamiinit syömään. Pidemmälle pötkit jos saat tarvittavat vitamiinit edes jostain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747744Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583213- 372506
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152126Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352074- 221998
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151683- 631628
- 181599