Tervetuloa

Lahrenhollola

Lahteen Hollolan hevosmiehet, sitä ei voi estää edes jumaloimanne Juntti.Nyt lähtee puolet tonteistanne, ja loppuu siivellä eläminen.

8

163

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unter Alles

Joko se on Jyrki täälläkin lebensraumia vaatimassa? Selkärangattoman siivet eivät kuule kummoisia kestä. Tiesitkö, että teillä on Lahdessa 2000 luopiota, jotka käyvät Hollolan puolella töissä...

• ei auta Junttikaa

Pakko käydä tekemässä työt,kun teitä lusmuja sellainen pelottaa,mutta tyyli muuttuu kun teistä tulee LAHTELAISIA.

• cotton4
        ei auta Junttikaa kirjoitti:

Pakko käydä tekemässä työt,kun teitä lusmuja sellainen pelottaa,mutta tyyli muuttuu kun teistä tulee LAHTELAISIA.

Alkaa peräkammaripojille kovat ajat,Jallut ja Ratot on unohdettava ja lähdettävä töihin.Jerryä voi lukea vaan viikonloppuisin jos jaksaa.

• lahrenkundi

joko olette juntit alkaneet hommata kaupunkivaatteista,täällä ei rytkyissänne kävele.

• väsynyt ope

Viellä te vastuttatte mutta ette voi mitään ,liityttävä on eihän Hollolla ole paljoa velkaa kun ei ole mitään palveluita,Lahteen työnätte sukurutsatut pentunne,ja niitä pitää sitten yrittää sivistää,toivoton homma kun katsoo nykyisiä kunnanisiä

• kaksoispistevitundee

kusin pulloon ja heitin sil siiliä... mut ei siitä sen enempää :D

• Nastonhurja

Valtio sotkee kuntauudistukset jotka voisivat tapahtua vapaaehtoisesti. Olen teidän hollolalaisten kanssa samaa mieltä, että teidät olisi pitänyt erossa niistä kunnista jotka aidosti haluavat jotakin kehitystä ja edes harkita liittymistä.

Vali, vali, vali ja vali. Neljä kantelua jo on tehty Hollolasta ja sillähän saadaan ylityöllistettyä valtion valittajaviranomaiset. Kukaan ei tuosta kuitenkaan hyödy. Vetäjältä menee varmaan aika siihen, että antaa teille puheenvuoroja ja teidän edustajat paasaavat jarrutusmielessä kokoontumisissa.

En ole Nastolan kunnanvirastossa asioinut 20 vuoteen, ja mahdollisen liitoksen tapahtuessa ei mun kohdalla mikään siis muutu,

• Suur-Hollolan ravuri

Nastola? Onko kyseessä se kapeaharteisten kartanonisäntien metsätilus siellä jossakin kaatopaikkojen takana? Kröhöm, no niin, leikki leikkinä. Kuntaliitoksen valmistelussa olisi oleellista osata valita näkökulma viisaasti. Lahden seudun tapauksessa se tarkoittaa, että tulisi ryhtyä puhumaan Lahden liittämisestä Hollolaan, tai vähintäänkin Hollola-nimisen uuden kunnan muodostamisesta. Lopputuloshan olisi käytännössä sama kuin Lahti-retoriikkaa viljelevässä liitoksessa, jos henkilöiden väliset valtasuhteet eivät ole liitosratkaisun keskeinen vaikutin. Niin alhaiseen moraaliinhan me emme usko edes poliitikkojen kohdalla, emmehän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      160
      6981
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4088
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      47
      3397
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      135
      3138
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2906
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2286
    7. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      43
      2256
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      272
      2013
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      1975
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1856
    Aihe