Vieläkö Zeena LaVey (tai pelkkä Zeena tai Schreck tai miten vaan) hilluu noissa Set piireissä? Onko hän vielä julkaissut musiikkia tai muuta? Ei taida olla siskonsa Karlan kanssa väleissä?
Jos joku tietää...ihan palstaa selatessa kuriositeettina tuli mieleen.
Zeena LaVey
15
1344
Vastaukset
- Lindisfarne
Tälläkin palstalla lurkkivat stormilaiset voisivat kirjoittaa hehkuvia ylistyksiä kauniista Zeenasta ja hänen yksikorvaisesta miehestään. Tänne pohjolaan on kantautunut huhuja siitä miten Zeena-rouva ei kestänytkään asemaansa ylipapittarena Setin Temppelissä vaan lähti sieltä kuin lepakko helvetistä ja perusti oman uskonnon, jossa ei ole ToSmaista byrokratiaa estämässä hänen jumalattaroitumistaan.
- Kukeli
Lähti? Mihin lähti, minkä oman uskonnon? Onko miehensä kanssa tuo homma vai jäikö mies Setille?
Valaisepa vähän asiaa, kun ei sanomalehdet tämmöisistä kerro ja täytyyhän infoa saada! - Lindisfarne
Kukeli kirjoitti:
Lähti? Mihin lähti, minkä oman uskonnon? Onko miehensä kanssa tuo homma vai jäikö mies Setille?
Valaisepa vähän asiaa, kun ei sanomalehdet tämmöisistä kerro ja täytyyhän infoa saada! - Ifrit
Joskus kuvittelin, että Xeperin tarkoitus on tulla jumalankaltaiseksi eikä aivan minkä tahansa jumalan vaan Setin. En näe mitään vikaa siinä, että tekee radikaalejakin päätöksiä sillä tiellä kun sen on kerran valinnut.
Minun mielestäni molemmille on hyvin tilaa, mutta ehkä olen missannut jotain politiikasta ja inhimillisiä yksityiskohdista mitä tähän kuuluu. Olin onneksi eronnut jo ennen tuota Stormin irtoamista TS:stä ja olen missannut suurimmat paskanheitot. - Turmelus
Tuollaisia huhuja innokkaimmin levittävät vaikuttavat olevan niitä, jotka eivät ole koskaan olleet jäseninä sen enempää Temple of Setissä kuin Stormissakaan.
Itse olen Stormin initiaatti, ja omasta puolestani voin kertoa, ettei ainutkaan suomalainen myrskyläinen (ja minä tunnen ne kaikki) jaksaisi ikimaailmassa tuhlata aikaansa pahojen puheiden levittämiseen tai juoruiluun.
Lisäksi sattumoisin entisenä TOS initiaattina olen edelleen tekemisissä joidenkin suomalaisten Setin Temppelin jäsenten kanssa, enkä heissäkään ole havainnut mitään intoa juoruilla, levittää pahoja puheita tai kiristellä hampaita menneistä.
Joten ihmettelenpä vaan, ketkä sitä paskaa oikein heittävät ja kirjoittelevat närkästyneitä viestejä tänne listoille, koska itse en sellaisia ole tavannut.
Vastaus: Ihmiset, jotka eivät tiedä juuri mitään koko asiasta eivätkä koskaan ole olleet jäseninä missään maagisessa yhteisössä, mutta nauttivat juoruilla puljaamisesta ja oman egonsa paisuttelusta ja internetin huuhaasivujen lukemisesta.
Niinsanottu Setin Temppelin ja Stormin välinen paskanheittokilpailu on keinotekoisesti luotu massahysteriaan perustuva valhe, jota ylläpitävät ihmiset, jotka eivät ole koskaan edes tavanneet ihmisiä joista puhuvat ja joiden yksityisasiat ovat niin hyvin tuntevinaan.
Kukaan rehellinen, fanaattinen ja puhdassydäminen setiläinen - koulukunnasta riippumatta - ei varmasti tuhlaa arvokasta elinaikaansa minkäänlaiseen paskanheittoon, tai edes menneiden murehtimiseen.
T: Turmelus, - Niin syvää ettet sanotuksi saa. - Ifrit
Turmelus kirjoitti:
Tuollaisia huhuja innokkaimmin levittävät vaikuttavat olevan niitä, jotka eivät ole koskaan olleet jäseninä sen enempää Temple of Setissä kuin Stormissakaan.
Itse olen Stormin initiaatti, ja omasta puolestani voin kertoa, ettei ainutkaan suomalainen myrskyläinen (ja minä tunnen ne kaikki) jaksaisi ikimaailmassa tuhlata aikaansa pahojen puheiden levittämiseen tai juoruiluun.
Lisäksi sattumoisin entisenä TOS initiaattina olen edelleen tekemisissä joidenkin suomalaisten Setin Temppelin jäsenten kanssa, enkä heissäkään ole havainnut mitään intoa juoruilla, levittää pahoja puheita tai kiristellä hampaita menneistä.
Joten ihmettelenpä vaan, ketkä sitä paskaa oikein heittävät ja kirjoittelevat närkästyneitä viestejä tänne listoille, koska itse en sellaisia ole tavannut.
Vastaus: Ihmiset, jotka eivät tiedä juuri mitään koko asiasta eivätkä koskaan ole olleet jäseninä missään maagisessa yhteisössä, mutta nauttivat juoruilla puljaamisesta ja oman egonsa paisuttelusta ja internetin huuhaasivujen lukemisesta.
Niinsanottu Setin Temppelin ja Stormin välinen paskanheittokilpailu on keinotekoisesti luotu massahysteriaan perustuva valhe, jota ylläpitävät ihmiset, jotka eivät ole koskaan edes tavanneet ihmisiä joista puhuvat ja joiden yksityisasiat ovat niin hyvin tuntevinaan.
Kukaan rehellinen, fanaattinen ja puhdassydäminen setiläinen - koulukunnasta riippumatta - ei varmasti tuhlaa arvokasta elinaikaansa minkäänlaiseen paskanheittoon, tai edes menneiden murehtimiseen.
T: Turmelus, - Niin syvää ettet sanotuksi saa.Täytyy sanoa, että "jumalainen Zeena!"-viesti ei todellakaan vaikuttanut initiaatin kirjoittamalta. Tuli heti läheisesti mieleen taannoiset alt.satanism-newsgroupin "CoS vs ToS vs ONA vs FCoS vs SR vs..."-loanheitot joiden isoimmat suut eivät olleet jäseniä.
Mitä tulee näihin järjestöihin nykyään... luotan arvioosi. Tiedät paremmin kuin minä mitä siellä "rintamalla" tapahtuu. - Lindisfarne
Turmelus kirjoitti:
T: Turmelus, - Niin syvää ettet sanotuksi saa.voisit kertoa, mitkä viestissäni mainitsemistani asioista ovat valhetta ja mitkä totta. Kun siis tunnet Zeenan ja olet hänen opetuslapsiaan, tai seuraajiaan, miten vain.
- Turmelus
Lindisfarne kirjoitti:
voisit kertoa, mitkä viestissäni mainitsemistani asioista ovat valhetta ja mitkä totta. Kun siis tunnet Zeenan ja olet hänen opetuslapsiaan, tai seuraajiaan, miten vain.
>> voisit kertoa, mitkä viestissäni mainitsemistani asioista ovat valhetta ja mitkä totta. Kun siis tunnet Zeenan ja olet hänen opetuslapsiaan, tai seuraajiaan, miten vain. >>
Pah. Mitä se sinua kiinnostaa? Ja minunko sanaan sitten luottaisit? Keksisit jotain tähdellisempiä kysymyksiä. Typerää ajanhukkaa... - Turmelus
Ihan vaan vittuillakseni voisin kommentoida:
>> Tänne pohjolaan on kantautunut huhuja siitä miten Zeena-rouva ei kestänytkään asemaansa ylipapittarena Setin Temppelissä vaan lähti sieltä kuin lepakko helvetistä ja perusti oman uskonnon, jossa ei ole ToSmaista byrokratiaa estämässä hänen jumalattaroitumistaan. >>
Aivan oikein. TOS:issahan ei itsensä jumalallistaminen tunnetusti ota onnistuakseen, koska siitä enimmäkseen vain puhutaan. Kokouksissa käytännössä pukeudutaan säädyllisesti, keskustellaan henkeviä ja tietysti noudatetaan Miihkali Akvinolaisen säätämiä lakeja ja säädöksiä. Gurdjieffin aforismien ulkoa osaaminen on myös suuri onni ja kunnia. Lisäksi oikeamielinen setiläinen säilyttää pyhää ja suurenmoista Kristallikirjaansa jossakin pimeässä kolossa piilossa kaikilta ei-initiaateilta.
Jotta siinä. - Lindisfarne
Turmelus kirjoitti:
Ihan vaan vittuillakseni voisin kommentoida:
>> Tänne pohjolaan on kantautunut huhuja siitä miten Zeena-rouva ei kestänytkään asemaansa ylipapittarena Setin Temppelissä vaan lähti sieltä kuin lepakko helvetistä ja perusti oman uskonnon, jossa ei ole ToSmaista byrokratiaa estämässä hänen jumalattaroitumistaan. >>
Aivan oikein. TOS:issahan ei itsensä jumalallistaminen tunnetusti ota onnistuakseen, koska siitä enimmäkseen vain puhutaan. Kokouksissa käytännössä pukeudutaan säädyllisesti, keskustellaan henkeviä ja tietysti noudatetaan Miihkali Akvinolaisen säätämiä lakeja ja säädöksiä. Gurdjieffin aforismien ulkoa osaaminen on myös suuri onni ja kunnia. Lisäksi oikeamielinen setiläinen säilyttää pyhää ja suurenmoista Kristallikirjaansa jossakin pimeässä kolossa piilossa kaikilta ei-initiaateilta.
Jotta siinä.Sanoit olevasi itse entinen setiläinen, joten ilmeisesti tiedät mistä puhut. Vai haiskahtaako tässä happamilta pihlajanmarjoilta? Kuinka kauan oikein olit setiläinen? Stormilainen et ainakaan ole ehtinyt olla kovin kauan, eikös sen perustaminenkin ole ihan nuori juttu? Pari vuotta? Sellaistakin huhutaan, että Zeenan perään lähteneet ovat ruvenneet katumaan kauppojaan... eli ei se niin kivaa ollutkaan pönkittää hänen egoaan omansa sijasta. Mutta tämä on toki vain ilkeää juorua ja kateellisten panettelua.
- Lindisfarne
Turmelus kirjoitti:
>> voisit kertoa, mitkä viestissäni mainitsemistani asioista ovat valhetta ja mitkä totta. Kun siis tunnet Zeenan ja olet hänen opetuslapsiaan, tai seuraajiaan, miten vain. >>
Pah. Mitä se sinua kiinnostaa? Ja minunko sanaan sitten luottaisit? Keksisit jotain tähdellisempiä kysymyksiä. Typerää ajanhukkaa...kiinnostaa kaikki. Ja luotanko vai enkö luota ja kenen sanaan, se on eri juttu. Ja on häijyä väittää kysymyksiäni typeräksi ajanhukaksi. Voihan olla että valaistumiseni on kiinni näitten huhujen ja juorujen todenperäisyydestä, kun en itse pääse osalliseksi Zeenan järjestön ylevöittävyydestä.
- Turmelus
Lindisfarne kirjoitti:
kiinnostaa kaikki. Ja luotanko vai enkö luota ja kenen sanaan, se on eri juttu. Ja on häijyä väittää kysymyksiäni typeräksi ajanhukaksi. Voihan olla että valaistumiseni on kiinni näitten huhujen ja juorujen todenperäisyydestä, kun en itse pääse osalliseksi Zeenan järjestön ylevöittävyydestä.
>> Voihan olla että valaistumiseni on kiinni näitten huhujen ja juorujen todenperäisyydestä, ... >>>
Jos todella tarkoitat mitä sanot, suosittelen aivan tosissani sinulle, että otat itse yhteyttä asianomaisiin ja kysyt miten asiat ovat, ja teet sitten omat itsenäiset johtopäätöksesi. Ei ole mitään estettä mikset voisi tehdä niin. Juorupuheiden perusteella jaarittelu ei kuitenkaan johda mihinkään. Kaikkein viimeiseksi pyytäisin sinua uskomaan kenenkään toisen mielipiteisiin, en sittenkään vaikka ne olisivat omiani. Vältä välikäsiä ja ota rohkeasti härkää sarvista, ja ota asiat esille niiden kanssa joita ne todella koskettavat. - Turmelus
Lindisfarne kirjoitti:
Sanoit olevasi itse entinen setiläinen, joten ilmeisesti tiedät mistä puhut. Vai haiskahtaako tässä happamilta pihlajanmarjoilta? Kuinka kauan oikein olit setiläinen? Stormilainen et ainakaan ole ehtinyt olla kovin kauan, eikös sen perustaminenkin ole ihan nuori juttu? Pari vuotta? Sellaistakin huhutaan, että Zeenan perään lähteneet ovat ruvenneet katumaan kauppojaan... eli ei se niin kivaa ollutkaan pönkittää hänen egoaan omansa sijasta. Mutta tämä on toki vain ilkeää juorua ja kateellisten panettelua.
>> Sanoit olevasi itse entinen setiläinen, joten ilmeisesti tiedät mistä puhut. >>
Entinen TOSsin jäsen kyllä, mutten suinkaan entinen setiläinen.
>> Vai haiskahtaako tässä happamilta pihlajanmarjoilta? >>
Joskus on hauskaa olla hapan ja piikitellä, kenties syystäkin, mutta minusta se on vain juurikin sitä. Akkamainen juoruilu on typerää.
En minä kuitenkaan viitsi mielipiteitäni sensuroida mitä Setin Temppeliin tulee. Minulla on sekä hyvää että huonoa sanottavaa, eikä tarvetta salailla mitään. Mutta en ole täällä viihdyttääkseni niitä joita vain kiinnostaa kuulla mehukkaita juoruja.
>>> Kuinka kauan oikein olit setiläinen? Stormilainen et ainakaan ole ehtinyt olla kovin kauan, eikös sen perustaminenkin ole ihan nuori juttu? >>>
En millään muotoa tahdo salailla asioita silloin kun niiden esiinottamisella on jokin tarkoitus, mutten nyt oikein tässä asiayhteydessä ymmärrä näiden kysymystesi tarkoitusta. Voisitko hieman selittää?
>>> Sellaistakin huhutaan, että Zeenan perään lähteneet ovat ruvenneet katumaan kauppojaan... eli ei se niin kivaa ollutkaan pönkittää hänen egoaan omansa sijasta. Mutta tämä on toki vain ilkeää juorua ja kateellisten panettelua. >>>
Miten niin "toki"? Minusta lähestymistapasi tähän asiaan on jotenkin kummallinen.
Kyllä minä tiedän mitä huhuja on liikkeellä, ei sinun tarvitse niitä toistella. Olenhan minä seurannut keskusteluja joita muutokset setiläisessä järjestötoiminnassa ovat saaneet aikaan.
Jotenkin huvittavaa sinänsä, että ainoa viiteryhmä jonka sisällä asiasta tunnutaan olevan kiinnostuneita on satanismi, vaikkei sen minun nähdäkseni pitäisi heitä juurikaan liikuttaa. Jopa TOS tekee julkisesti pesäeron satanismiin, Stormista nyt puhumattakaan. - Ifrit
Turmelus kirjoitti:
>> Sanoit olevasi itse entinen setiläinen, joten ilmeisesti tiedät mistä puhut. >>
Entinen TOSsin jäsen kyllä, mutten suinkaan entinen setiläinen.
>> Vai haiskahtaako tässä happamilta pihlajanmarjoilta? >>
Joskus on hauskaa olla hapan ja piikitellä, kenties syystäkin, mutta minusta se on vain juurikin sitä. Akkamainen juoruilu on typerää.
En minä kuitenkaan viitsi mielipiteitäni sensuroida mitä Setin Temppeliin tulee. Minulla on sekä hyvää että huonoa sanottavaa, eikä tarvetta salailla mitään. Mutta en ole täällä viihdyttääkseni niitä joita vain kiinnostaa kuulla mehukkaita juoruja.
>>> Kuinka kauan oikein olit setiläinen? Stormilainen et ainakaan ole ehtinyt olla kovin kauan, eikös sen perustaminenkin ole ihan nuori juttu? >>>
En millään muotoa tahdo salailla asioita silloin kun niiden esiinottamisella on jokin tarkoitus, mutten nyt oikein tässä asiayhteydessä ymmärrä näiden kysymystesi tarkoitusta. Voisitko hieman selittää?
>>> Sellaistakin huhutaan, että Zeenan perään lähteneet ovat ruvenneet katumaan kauppojaan... eli ei se niin kivaa ollutkaan pönkittää hänen egoaan omansa sijasta. Mutta tämä on toki vain ilkeää juorua ja kateellisten panettelua. >>>
Miten niin "toki"? Minusta lähestymistapasi tähän asiaan on jotenkin kummallinen.
Kyllä minä tiedän mitä huhuja on liikkeellä, ei sinun tarvitse niitä toistella. Olenhan minä seurannut keskusteluja joita muutokset setiläisessä järjestötoiminnassa ovat saaneet aikaan.
Jotenkin huvittavaa sinänsä, että ainoa viiteryhmä jonka sisällä asiasta tunnutaan olevan kiinnostuneita on satanismi, vaikkei sen minun nähdäkseni pitäisi heitä juurikaan liikuttaa. Jopa TOS tekee julkisesti pesäeron satanismiin, Stormista nyt puhumattakaan."Jotenkin huvittavaa sinänsä, että ainoa viiteryhmä jonka sisällä asiasta tunnutaan olevan kiinnostuneita on satanismi, vaikkei sen minun nähdäkseni pitäisi heitä juurikaan liikuttaa. Jopa TOS tekee julkisesti pesäeron satanismiin, Stormista nyt puhumattakaan."
Tämän takia en minäkään voi salata ihmetystäni siitä minkä takia TS silti pitää yhteyttä satanismiin auki, vaikka siitä erosta satanismiin on puhuttu jo vaikka kuinka pitkään. Minusta se on heille vain ylimääräistä painolastia sekä julkisuuskuvassa että Setin ymmärtämisessä historiallisesti. Tämä siitä huolimatta että satanismi on TS:läisille lähihistoriallisesti kiinnostava aihe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972