Mikä hotelli South Beachilta?

Miamin matkustaja

Apuja sopivan majoituksen löytämiseksi kyselisin :) Olemme lähdössä marraskuussa Miamiin South Beachille jossa olemme 10 yötä. Olemme varanneet huoneen The Clay hotellista mutta on alkanut mietityttämään josko sittenkin vaihtaisi toiseen. Vinkkejä majoituksesta rannan ja ostosten läheisyydestä otetaan vastaan! Kuitenkin rauhaisalta paikalta jotta yöt saa nukkua ilman suurempaa meteliä :)

6

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Let's go Heat!!

      Keväällä tuli vietettyä 7 yötä semmoisessa hotellissa kuin Hotel 18 ja itse viihdyin ihan hyvin. Rantaan oli matkaa pari korttelia ja Lincoln Road Mall:iin sieltä on n. 500m. Lisäksi korttelin päästä kulkee bussi jolla pääsee Aventura Mall:iin ja myös lentokentälle menevä bussi kulkee sitä kautta. Tietysti jos on vuokra-auto alla, niin ei tarvitse sitten ihmetellä noiden bussien kanssa. =) Alue oli mielestäni ihan rauhallinen. Ainakin itse sain yöni nukuttua hyvin =)

    • tiuna

      vinkkejä ocean drivella south beachilla olevista kunnon siisteistä 3-4 tähden hotelleista otetaan vastaan todella kiitollisena, ensi kesänä siellä päin kun pitäisi viikko majailla...

    • San Juan Collins avenuella on hyvä hinta/laatusuhteeltaan. Ja kävelymatka rannalle. Ja ihan tiedoksi kaikille, bussilinja 150 tuo lentokentältä Collins avenuelle, ja hinta on 2.65usd. Taksi ottaa 33usd flat. Eli älkää ihmetelkö jos taksi ei laita mittaria päälle. Hinta on kiinteä.

      • tiuna

        kiitos hotelli vinkistä, ei ihan minun tasoa mitä haluan american lomalta, mutta hyvällä paikalla enivei. mutta kiitos tuosta bussilinjan vinkistä sekä taksitaksasta mikä tosiaan taitaa olla normitaksa southbeachille, vastaava kuin jfk:lta manhattanille...


      • Maailman matkaaja
        tiuna kirjoitti:

        kiitos hotelli vinkistä, ei ihan minun tasoa mitä haluan american lomalta, mutta hyvällä paikalla enivei. mutta kiitos tuosta bussilinjan vinkistä sekä taksitaksasta mikä tosiaan taitaa olla normitaksa southbeachille, vastaava kuin jfk:lta manhattanille...

        Ekalla kerralla oltiin mieheni kanssa Ocean Drivellä Congress Hotellissa, joka todella hyvä ja tietty lähellä kaikkea,mut sen jälkeen ollaan käytetty homeaway.com sivustoa. Kannattaa käydä tsekkaa, kaikki on sujunu aina hyvin ja sivuston kautta on muutoinkin luotettavaa vuokrata.


    • ennen risteilyä

      Pakko kysyä että eikö bussia tarvitse vaihtaa matkan varrella? Mistä bussi ylipäätään lähtee ja kauanko matka miami beachille kestää? Kiitos jos kokenut viitsii vastata :) Itse maaliskuussa majoitun The Clay-hotelliin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe