Missä kaikki

Oon tässä miettiny omia suhteita, jotka ovat päättyneet 1-1,5 vuoden seurustelun jälkeen, siihen että toinen ahdistuu, tai on säpinää toisen kanssa.
Osin olen aika kotihiiri, joten siinä määrin itsessänikin on vikaa.
Missä kaikki rehelliset ja luotettavat, yhden ihmisen ihmiset ovat? Yhden ihmisen ihmisellä en tarkoita, etteikö ystäviä/kavereita saisi olla, vaan että jos seurustellaan, niin siihen ei kolmatta pyörää tuoda.

13

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllähän niitä on, kun vielä löytyisi semmonen joka ei olisi ihan psykoottisen mustis.. u.u'

      • Totta, pieni mustasukkaisuus on tervettä. mutta jos menee yli, ihan kokonaan ettei sais ketää nähä, nii huhhuh.


      • niinpä niin
        stamu kirjoitti:

        Totta, pieni mustasukkaisuus on tervettä. mutta jos menee yli, ihan kokonaan ettei sais ketää nähä, nii huhhuh.

        Mullekin sopis yks kotona viihtyvä typykkä ilman mustasukkaisuutta :) Enkä tarkota sitäkään et minä meen ja hän istuu odottamassa! Eikä toisinkaan päin.. Sitä vaan, että kumpikin tuntis olonsa hyväks olla mieluummin yhdessä kotona kuin yksin pubsakoissa..


      • niinpä niin kirjoitti:

        Mullekin sopis yks kotona viihtyvä typykkä ilman mustasukkaisuutta :) Enkä tarkota sitäkään et minä meen ja hän istuu odottamassa! Eikä toisinkaan päin.. Sitä vaan, että kumpikin tuntis olonsa hyväks olla mieluummin yhdessä kotona kuin yksin pubsakoissa..

        Mistä sun kaltasia sit löytää? ite tykkään tehdä yhdessä paljon. mutta rajansa kaikella :)


      • niinpä niin
        stamu kirjoitti:

        Mistä sun kaltasia sit löytää? ite tykkään tehdä yhdessä paljon. mutta rajansa kaikella :)

        Näköjään kotoo.. :) Määkin tykkään tehdä yhdessä jos jonkinmoista, mutta arvostan sitä et kummallakin on omia menoja kavereita. En halua tuntea huonoo omatuntoo siitä, ettei mua esim. huvita lähteä puoliskon kavereita tapaan. Eikä oo ollu tapana estää jos toinen haluaa mennä menoilleen. Aina mukavampaahan on sit taas yhdessä "nyhjätä" kun on välillä erikseenkin :)


      • stamu kirjoitti:

        Totta, pieni mustasukkaisuus on tervettä. mutta jos menee yli, ihan kokonaan ettei sais ketää nähä, nii huhhuh.

        Juh, rajansa kaikella. c: Miun kohalle on aina vaan tullu noita ääripäitä ja ihan pientä normaaliutta kaipaa jo.


    • pippilongstrumppa

      Mustasukkasuus tappaa suhteen.Luottamus on SE juttu mihin kannattaa panostaa.

      • niinpä niin

        No näinhän se on. Eikä tosiaan luottoo lisää muiden kanssa sählääminen jos on päätetty että yhdessä ollaan. Mua ei haittaa jos muita katselee, kaikkihan niin tekee, mutta jos iholle mennään niin siinä sit oli.


      • ...

        Pettäminen ja valehteleminen se vasta tappaakin suhteen. Tappaa myös luottamuksen. Luottamukseen ei ole mitään syytä panostaa jos toinen ihan oikeasti pettää ja tai valehtelee.


      • niinpä niin
        ... kirjoitti:

        Pettäminen ja valehteleminen se vasta tappaakin suhteen. Tappaa myös luottamuksen. Luottamukseen ei ole mitään syytä panostaa jos toinen ihan oikeasti pettää ja tai valehtelee.

        Puuttuu toisen arvostaminen jos noin käyttäytyy. Korvamerkin sais tollasille laittaa..


    • Niimpä. oon ihan samaa mieltä.

      • toivoeläää

        Sitten kun löydätte "rehellisiä luotettavia" naisia niin kertokaa pliis tänne! Ite koittanut löytää ja mönkään mennyt. Et nyt kaikki toivo ei pääse katoamaan! :p


    • Mulla on sama ongelma toivoeläää :DD juuri noin, ymmärrän täysin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe