Oon tässä miettiny omia suhteita, jotka ovat päättyneet 1-1,5 vuoden seurustelun jälkeen, siihen että toinen ahdistuu, tai on säpinää toisen kanssa.
Osin olen aika kotihiiri, joten siinä määrin itsessänikin on vikaa.
Missä kaikki rehelliset ja luotettavat, yhden ihmisen ihmiset ovat? Yhden ihmisen ihmisellä en tarkoita, etteikö ystäviä/kavereita saisi olla, vaan että jos seurustellaan, niin siihen ei kolmatta pyörää tuoda.
Missä kaikki
13
293
Vastaukset
Kyllähän niitä on, kun vielä löytyisi semmonen joka ei olisi ihan psykoottisen mustis.. u.u'
Totta, pieni mustasukkaisuus on tervettä. mutta jos menee yli, ihan kokonaan ettei sais ketää nähä, nii huhhuh.
- niinpä niin
stamu kirjoitti:
Totta, pieni mustasukkaisuus on tervettä. mutta jos menee yli, ihan kokonaan ettei sais ketää nähä, nii huhhuh.
Mullekin sopis yks kotona viihtyvä typykkä ilman mustasukkaisuutta :) Enkä tarkota sitäkään et minä meen ja hän istuu odottamassa! Eikä toisinkaan päin.. Sitä vaan, että kumpikin tuntis olonsa hyväks olla mieluummin yhdessä kotona kuin yksin pubsakoissa..
niinpä niin kirjoitti:
Mullekin sopis yks kotona viihtyvä typykkä ilman mustasukkaisuutta :) Enkä tarkota sitäkään et minä meen ja hän istuu odottamassa! Eikä toisinkaan päin.. Sitä vaan, että kumpikin tuntis olonsa hyväks olla mieluummin yhdessä kotona kuin yksin pubsakoissa..
Mistä sun kaltasia sit löytää? ite tykkään tehdä yhdessä paljon. mutta rajansa kaikella :)
- niinpä niin
stamu kirjoitti:
Mistä sun kaltasia sit löytää? ite tykkään tehdä yhdessä paljon. mutta rajansa kaikella :)
Näköjään kotoo.. :) Määkin tykkään tehdä yhdessä jos jonkinmoista, mutta arvostan sitä et kummallakin on omia menoja kavereita. En halua tuntea huonoo omatuntoo siitä, ettei mua esim. huvita lähteä puoliskon kavereita tapaan. Eikä oo ollu tapana estää jos toinen haluaa mennä menoilleen. Aina mukavampaahan on sit taas yhdessä "nyhjätä" kun on välillä erikseenkin :)
stamu kirjoitti:
Totta, pieni mustasukkaisuus on tervettä. mutta jos menee yli, ihan kokonaan ettei sais ketää nähä, nii huhhuh.
Juh, rajansa kaikella. c: Miun kohalle on aina vaan tullu noita ääripäitä ja ihan pientä normaaliutta kaipaa jo.
- pippilongstrumppa
Mustasukkasuus tappaa suhteen.Luottamus on SE juttu mihin kannattaa panostaa.
- niinpä niin
No näinhän se on. Eikä tosiaan luottoo lisää muiden kanssa sählääminen jos on päätetty että yhdessä ollaan. Mua ei haittaa jos muita katselee, kaikkihan niin tekee, mutta jos iholle mennään niin siinä sit oli.
- ...
Pettäminen ja valehteleminen se vasta tappaakin suhteen. Tappaa myös luottamuksen. Luottamukseen ei ole mitään syytä panostaa jos toinen ihan oikeasti pettää ja tai valehtelee.
- niinpä niin
... kirjoitti:
Pettäminen ja valehteleminen se vasta tappaakin suhteen. Tappaa myös luottamuksen. Luottamukseen ei ole mitään syytä panostaa jos toinen ihan oikeasti pettää ja tai valehtelee.
Puuttuu toisen arvostaminen jos noin käyttäytyy. Korvamerkin sais tollasille laittaa..
Niimpä. oon ihan samaa mieltä.
- toivoeläää
Sitten kun löydätte "rehellisiä luotettavia" naisia niin kertokaa pliis tänne! Ite koittanut löytää ja mönkään mennyt. Et nyt kaikki toivo ei pääse katoamaan! :p
Mulla on sama ongelma toivoeläää :DD juuri noin, ymmärrän täysin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481
