Maledivs vs Miami Beach

Elämyksienhaalija

Elikkäs kumpi ois se "unelmien täyttymys matka", vaikka toki kaikilla omia unelmia yms niin haluisin silti kuulla perusteluineen kumpi on teistä parempi! Olisin lähdössä matkalle enkä tiedä kumman valitsisimme (malediivit vaikuttavat uskomattomilta mutta taas halvemmalla saisi myös matkan miami beachille, mutta onko parempi vain maksaa enemmän ja mennä suoraan malediiveille)

Kiitos vastauksista!

5

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuredulle uudelleen

      Moikka! meillä on kokemusta vain Malediiveista ja siellä Kuredusta, mutta paljon riippuu siitä, mitä lomallasi haluat: jos kaipaat menoa, yöelämää, kulttuuria, shoppailua ym. ym. ym. on oikea paikka Miami, mutta jos olet pelkän levon tarpeessa, on Malediivit napakymppi! Valkoista viileää hiekkaa, lämmin, kirkas meri, uskomaton vedenalainen maailma, ei autoja, hyvä ruoka, "vesileikkien" lisäksi harrastusmahdollisuutena resorttien kuntosalit, tenniskentät jne., ei kauppoja, mutta ihanat ylelliset SPA-hoidot....
      Meidän ei tarvitse miettiä kahdesti :)

    • Maldives forever

      Jos olet nimimerkkisi mukaisesti elämyksienhaalija, aloita haaliminen Malediiveiltä. Valitse sellainen kohde, jonne lennetään vesitasolla. Vesitasolento yli atollien on niin upea kokemus, että sitä ei unohda koskaan. Shoppailijan ja bilettäjän paratiisi Malediivitei ole, mutta sitä vastoin täysi irrottautuminen arjesta onnistuu 100%.

      P.S. Ota snorklausvälineet mukaan (tai vuokraa paikan päältä), pinnan alla on toinen maailma.

      Maldives - The sunny side of life

    • Malediivit on aina ykkönen,jos haluat rauhaa ja varmasti irti arjesta tämä on oikea valinta.Sanon samat sanat kun edellinen kirjoittaja Vesitasolento yli Atollien&Saarien on todella upeeta ja on aina silmien edessä kun sitä ajattele.Olen itse tuolla muutamaan otteeseen ollut.Ja takasin lähden varmastikkin jossakin vaihetta.Kertokaa kokemuksia sitten jos olette siellä käynyt :)

    • Ei kumpikaan

      Molemmat käymisen arvoisia varmasti toisenkin mutteivat mitään
      unelmien täyttymyksiä ellei ole tosihyvää seuraa.
      Koko juttu on paikoissa täysin erilainen, käy molemmissa.

      • Molempi parempi

        Mikä se sitten on unelmien täyttymys?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe