Pskimmat työntekijät

jupe4

Ruvetaano keräämään tänne listaa pskamaisimmista työntekijöistä? Kuka aloittaa?

15

1101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?????

      jupe on ihan mulkku.

    • Saksanseisojavoimaa

      Kapitalistiriistäjä on sairaan paskainen aina!

    • --------------------

      Perkolan kaikki kuskit ovat kusipäitä.

    • Kapitalistiriistäjä

      Kaikki minun kuljettajat ovat pohjasakkaa, huonohampaisia hamppeja kaikki, mutta ei niille paljoa tarvitse maksaakkaan.

      • Saksanseisojavoimaa

        Ethän sä mitään edes pysty maksamaan ja romujasi suostuu ajamaan vain ojista ylös nostetut hampaattomat alkoholistit.


    • Z19

      Vaihda taksikuljettajaa kun menet mielisairaalan suljetulle hoitoon!
      Mun mielestä taksikuljettajat on siistejä ihmisiä,sinä saat aina huonoimman
      mistä se johtuu?

    • Akka kanaalissa

      Herrasmiehellä on aina kakkaa sen verran housussa ettei kalsarinsauma hierrä.

      • kweg

        Kyllä tuolla kuljetusyrittäjillä kiertää sellainen lista että ketä ei kannata palkata.


      • i säntä
        kweg kirjoitti:

        Kyllä tuolla kuljetusyrittäjillä kiertää sellainen lista että ketä ei kannata palkata.

        Kyllä viidakkorumpu kertoo kuka kannattaa palkata ja ketä ei.


      • Täysperä, ei puolikas
        i säntä kirjoitti:

        Kyllä viidakkorumpu kertoo kuka kannattaa palkata ja ketä ei.

        Kymmenkunta vuotta sitten oli tilanne että piti valita kahdesta työnantajasta toinen. Se jota en valinnut, veti herneen nokkaan ja isoon ääneen mölisi noita samoja jaarituksia. Tämän puhelinkeskustelun jälkeen tuumailin että taisi tulla valittua oikein. Sen harvan kerran kun olen duunipaikkaa sittemmin vaihtanut, olen tullut siihen tulokseen että ei ole tainnut sana kiiriä.


    • jupe661

      Kaikki kuskit jotka haluaa palkan lisät on paskoja! Älkää vaan ottako sellaisia töihin.

    • ei akt:lle

      En palkkaa ketää joka kuuluu AKT:hen. Vaikka kuvittelevat olevansa näppäriä ja maksavansa jäsenmaksunsa itse, tulee kuitenkin totuus ilmi. Sen jälkeen savustan liittonilkin pihalle.
      Noista liiton "miehistä" ei ole muuta kun haittaa, aina vaatimassa tes:n palkkaa, pekkasia ym paskaa. Sitte kun maksaa tes:in ja pekkaset niin ollaan ruikuttamassa että ei palkalla elä ja pitää saada lisää keikkaa.
      Minkäs teet kun suoritteella ajava kuski pesee mennen tullen tes miehet...

      • Kypsy siihen!

        Jos joku haluaa salaa jäsenmaksuja maksaa niin sinä et sitä selville saa vaikka täällä kuinka sellaista väität!


    • chaför

      Kannattais tuossa tilanteessa varmaan neuvotella rahtihinnat kohdilleen tai lopettaa kannattamattomat ajot,jos ei pysty TES:n mukaista palkkaa maksamaan. Sehän on minimi,jos et sitä sattunut tietämään.

    • vesa7

      pillu pena ja kullikalle

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe