Viikko ennen koulujen alkua mulla alkoi tämä jokin, jota luulin huuliherpekseksi. Ostin huuliherpesvoidetta, käytin määrätyn ajan ja se meni vähäksi aikaa pois, kunnes uusiutui seuraavana viikonloppuna. Taas loppui, uusiutui, loppui, uusiutui ja uusiutui neljännen kerran.
Toisiksi viimeinen kerta oli varmaan pahin. Keltainen karsta oli levinnyt koko ylähuuleen ja toispuoleisesti alahuuleen. Sitten se vaihtoi puolta alahuulessa ja lähti kokonaan pois ylähuulesta. Nyt se on alahuulen alapuolella.
Salva ei oo auttanut mitään, muuta kuin ajoittaiseen kutinaan ja kuumotukseen.
Oon alkanut miettimään, että onkohan tää sittenkään herpestä, koska mulla on aiemmin ollut märkärupi ja se tuntuu vähän todennäköisemmältä.
Jos tää ei rauhoitu huomiseen mennessä (tällä hetkellä keltaista karstaa ja märkii) niin varaan ajan lääkäriin tiistaiksi. Tosiaan, näin pienillä paikkakunnilla.
märkärupiko?
17v.tyttö
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184