http://www.testimaa.com/testi.php?t=age
Vastaukseni: Henkinen ikäni on 20 vuotta.
Henkine ikä - testi
38
460
Vastaukset
Mun henkinen ikä on 26v.
- anna mun nauraa.
ahaha haha... hahaha... ha. haha....
- hah enpä usko
18vuotta ja oikeasti olen 13v
- Rollface
Sain 38...
- bloondee14
Onks huono 16v...
- Mieli kropan mukana
Olen 18v ja henkinen ikäni on 18v
- Ikäloppu
Oikeasti olen 19-vuotias ja henkisesti näemmä 31 vuotta vanha. Musta tuntuu että oon ehkäpä tän testin mukaan karistanu muutaman vuoden, mutta toisaalta voihan se olla et muistan vaan vuosien takaset tulokset väärin.
- jumav¡ttupenis
Henkinen ikäni on 26 ;)
- ykstytsywaa
Just... Oon 14 ja henkinen ikä 31:D
- niallersgirl
oon 12 ja henkinen ikä oli 26 :)
- egettaja
26 vuotta.
- MetalIsMyGod
31 vuotta.
- fgfkfi
Olen 14, sain 33.
- frdgy
19, olen 15. jaa, aika ympäripyöree testi..
- ahlelek~
Testin mukaan munkin henkinen ikä 26v... Eeehhehheih, mun henkinen ikä ei ole vielä moneen moneen vuoteen niin paljoo :D
- rvhihijoghpaeu
henkinen ikä 27
Tulos 26 vuotta :)
- yllättynyt
Veikkasin 18 sain 27 olen 12 poika :D
- KymmenenVuottaLisää
13-vuotias tyttö: 23 vuotta olisin.
- besthanna00
oon 13v tyttö ja testist tuli 20 vuotta! :D onko näin?!
- ezgari
oikee ikä on 13 ja henkinen on ilmeisesti 6 :D eli olen testin mukaan henkiseltä tasoltani eskarilainen. Selvä.
- haha2
oma ikä 14 ja henkinen ikä 13, noh vuosi sinne tänne:D
- Akusetä
13 vuotta vanha, henkinen ikä näemmä 32.
- idealistirealisti
Ikä on 13 mutta tulos 18. Omasta mielestäni henkinen ikäni voisi olla vaikea määritellä jos sitä ei tehtäisi kysymyksillä jotka yleistävät ja lokeroivat ihmisiä.
- Coula
14, henkinen ikä on 38 :)
- 14 vuotias
Henkinen ikä oli 44!
- 14V
24 :D
- ^^15
21 :P
- 12 w
19 w.. O_o
- 16v
Testin mukaan olen 38 v.
En usko testin olevan kovin tarkka, eihän testissä edes kysytty ikää tai muuta vastaavaa. Tai no, voinhan ollakkin henkisesti ~38 v, mutta ei ole kokemusta elämästä kun vasta 16 vuotta. 13 vuotta ja sain 23 vuotta.
- 16 vuotias
henkisesti olen kuusitoista
- ...
Voi jeesus teitä jotka tätä teette hikipäässä, se on kuule niin epävirallinen kun voi tuo testi. Esim :
"Sinut kutsutaan työpaikkasi/koulusi uima-allasbileisiin, miten suhtaudut?
a) Ei ole mitään mikä saisi sinut esiintymään uima-asussa heidän edessä.
b) Lähdet, jos vain esimiehesi/koulusi rehtori ei tule paikalle
c) Olen aina valmis kunnon bileisiin!"
C'moon! :D Onko tämä kovin asiallisen kuulosta? Joo tottakai! Olen aina valmis kunnon bileisiin B)) Sanoisi joku swägjolo teini Jonka takia kaikki herppiderppi try hardit valitsee "asiallisemman" vaihtoehdon. Tämä on niin lapsellinen testi että naurattaaa :'D- tuo testi kusee
Oon 15 ja HI on 29
- ouvuolhvvhlk
tuo testi kusee kirjoitti:
Oon 15 ja HI on 29
Oon 15 ja mun henkinen ikä on 19 vuotta.
- 13v
Oon 13v ja tulos oli 24v.
- 14v
14v ja tulos 33v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406