Miss Tampere 2013

Pois turha kisa

Emma Juureva on plösönaamainen ja rinnaton, tukkansa karrelle vetyperoksidilla polttanut tavis.
Noihin kilpailuihin ei kannata kenenkään osallistua, koska siellä kauneimmat eivät pääse edes finaaliin (tunnen erään joka päihittäisi voittajan mennen tullen eikä päässyt finaaliin koska oli liian hyvän näköinen).
Muutenkin mitätön ö-luokan kisa.

21

902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mieltä

      Ja Hirttoköysi-Maija tuomarina!

      • Anonyymi

        onko teillä mitään tietoa annettavana tällä hetkellä


    • Vanhanaikaista

      1. perintöprinsessan ois kuulunut voittaa, ei todellakaan Emman .Ei se tukanvalkaisu saisi olla ainoa kriteeri näissä maalaiskisoissa, kuten nyt vallalla onkin. Mutta Suomessahan tullaan tunnetusti jäljessä ulkomaitten muotia:)

    • uskomatonta1

      Noissa Tampereen kisoissa tuntuvat pärjäävän ainoastaan järjestäjän eli Studio Moven omat tanssitytöt. Niin tässä kisassa kuin myös aikaisemmin järjestetyssä Miss Fakebake kisassa jossa koko kärkikolmikko oli järjestäjän tanssi/malli oppilaita. Naurettavaa ja väärin niille joiden oikeasti kuuluisi sijoittua :/ Vie pohjan tällaisilta kilpailuilta.

      • Jotain mätää

        Ja mitä varten Morossa oli vaan bimbo-emman kuva, yleensä myös kuvat perintöprinsessoista?Emmalla on töpselinenäkin.


    • Whiiii

      Oottepa julmia. Emma on kaunis.

    • Makunsa kullakin

      mitähän julmaa on siinä, että kun jotkut yli-itserakkat esittelee julkisissa karjanäyttelyissä vain ja ainoastaan ruumistaan, niin joillain on eriäviä mielipiteitä,senhän nyt käsittää tyhmäkin!Oma mielipiteeni tästä Emmasta: tukka ja hymy mukiin meneviä mutta en voi parhaalla tahdollakaan sanoa, että tuollainen pulleanaamainen kurviton nykerönenä vastaisi jotain kauneusihannetta, olkoon vaikka mikä titteli. No kaunotarainesta, sorry.

    • Smörsmör

      Pistää oikein harmittaan tollanen kommentointi. Ymmärrän kyllä kuinka saattaa joitakin kalvaa , että se oma kaveri/sukulainen ei pärjännyt "kauneudellaan". Mutta se, että alkaa muita henkilökohtaisesti arvostelemaan menee todella ala-arvoiseksi. Jos et oo tyytyväinen valintaan anna sitten olla ja pidä mielipiteesi omananas ja iloitse voittajan puolesta! Katkerat ämmät ei muuta ku pistä hermoks!

    • Totuudentorvi soi

      Mistä tiedät että kommentoijat on aina naisia?Voipi olla vaikka jonkun kisailleen mies tai kuka vaan.Itse oon samaa mieltä että Juureva ei oo kaunotarainesta, toki kommentitkin voisi olla hienotunteisempia!

      • Totuudentorvi vielä

        Ja miksi mun pitäisi iloita jonkun turhakepissiksen puolesta?Miksi,edes karman lain mukaan. Entä ne joilta tämä pissis vei tittelin?


      • Smörsmör
        Totuudentorvi vielä kirjoitti:

        Ja miksi mun pitäisi iloita jonkun turhakepissiksen puolesta?Miksi,edes karman lain mukaan. Entä ne joilta tämä pissis vei tittelin?

        Tottakai se voi mieskin olla. Mutta kuitenkin hävinneiden kilpailijoiden tuttavat. Ja ne , joilta tämä "pissis" nyt sitten vei sen tittelin sattui olemaan potentiaalisempi, ehkä ensi kerralla parempi onni tänä vuonna hävinneillä . Ja jos tuomarit epäilyttävät niin senkun pistätte tyttönen miss Suomeen, mutta jos ei edes pärjää miss Tampereessa tai ainakaan kestä häviötä, niin suosittelen jäämään kotio kasvamaan ja kehittämään itsetuntoa ja opettelemaan kestämään ja käsittelemään häviämistä, sitä se elämä välillä valitettavasti on ! Mutta se, että nuori tyttö rehellisesti voittaa kauneus kilpailun, ei oikeuta ketään haukkumaan, kaikilla tietysti omat mielipiteet ja se on myös hyvä, mutta toisten loukkaaminen tahalleen ei tuo kenellekään hyvää mieltä.


    • Tasoa toivova

      Tampereella on jo Kukkaistyttö ja Valonneitokisat, joista fiksut ihmisetkin tykkää eli misstampereen kaltaisia vanhanaikaisia kisoja tuskin arvostetaan, tuollaiset Emma Juurevat ovat kuin tissitön kopio ainakin ulkoisesti jatarpeessaan esitellä itseään,BB-talon Mariannesta!

    • Itseäänarvostava

      Ainakin Emman facebooksivut on täynnä kuvia tyyliin "nähkää nyt kaikki kun oon tällaine pikkumissi, Emma edestä ja Emma takaa.Eipä olisi kiva olla tollasen kerskujan ihailevana alamaisena.

    • ---

      kateelliset pellet huutelee XD

      • Xd123

        Nåin on, Emma &tukijoukot


    • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Ois kiva seurustella ja olla kihloissa emma juurevan nakoisen kanssa

      • Hassuksi menee

        Älä Emma viitsi LOL


    • grow up girls

      ei taida olla kyse pelkästä kauneuskilpailusta.. muistaakseni kisassa oli myös vapaa osuus missä sai esitellä taitojaan, kyllä olin itse katsomassa ja näin omin silmin! Emman esitys oli paras! siihen ei kyllä kauheesti vaadittu kun vastassa saippuakuplien puhaltelua, ilmapallojen heiluttelua, itsensä nytkytystä yms. myös muut seikat vaikuttavat ei pelkkä kauneus/ulkonäkö! todennäkösesti lyhyet pullerot jossa ei ole ollenkaan missiainesta kommentoivat täälä katkerina.

      • 173, 55, pullero?

        Myönnät siis itsekin että Emman ulkönäkö ei ollut paras vaan muut seikat vaikutti, muuten en tiedä oonko nyt lyhyt pullero:173cm, 55kg, muutama mallintyökin tehty, joku sanoi "oon missiainesta" enkä ole katkera mielestäni ja silti kommentoin täällä!Typerää yleistää jos joku ei tykkää tästä Emmasta, taitaa Emman tukijoukot taas puolustella ja haukkua kommentoijia tuntematta heitä!


      • grow up girls
        173, 55, pullero? kirjoitti:

        Myönnät siis itsekin että Emman ulkönäkö ei ollut paras vaan muut seikat vaikutti, muuten en tiedä oonko nyt lyhyt pullero:173cm, 55kg, muutama mallintyökin tehty, joku sanoi "oon missiainesta" enkä ole katkera mielestäni ja silti kommentoin täällä!Typerää yleistää jos joku ei tykkää tästä Emmasta, taitaa Emman tukijoukot taas puolustella ja haukkua kommentoijia tuntematta heitä!

        hei kersku nyt vähän viä.. ihankun et ymmärtäis mun jutun pointtia


    • grown-up

      sorry

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe