Emma Juureva on plösönaamainen ja rinnaton, tukkansa karrelle vetyperoksidilla polttanut tavis.
Noihin kilpailuihin ei kannata kenenkään osallistua, koska siellä kauneimmat eivät pääse edes finaaliin (tunnen erään joka päihittäisi voittajan mennen tullen eikä päässyt finaaliin koska oli liian hyvän näköinen).
Muutenkin mitätön ö-luokan kisa.
Miss Tampere 2013
21
1053
Vastaukset
- samaa mieltä
Ja Hirttoköysi-Maija tuomarina!
- Anonyymi
onko teillä mitään tietoa annettavana tällä hetkellä
- Vanhanaikaista
1. perintöprinsessan ois kuulunut voittaa, ei todellakaan Emman .Ei se tukanvalkaisu saisi olla ainoa kriteeri näissä maalaiskisoissa, kuten nyt vallalla onkin. Mutta Suomessahan tullaan tunnetusti jäljessä ulkomaitten muotia:)
- uskomatonta1
Noissa Tampereen kisoissa tuntuvat pärjäävän ainoastaan järjestäjän eli Studio Moven omat tanssitytöt. Niin tässä kisassa kuin myös aikaisemmin järjestetyssä Miss Fakebake kisassa jossa koko kärkikolmikko oli järjestäjän tanssi/malli oppilaita. Naurettavaa ja väärin niille joiden oikeasti kuuluisi sijoittua :/ Vie pohjan tällaisilta kilpailuilta.
- Jotain mätää
Ja mitä varten Morossa oli vaan bimbo-emman kuva, yleensä myös kuvat perintöprinsessoista?Emmalla on töpselinenäkin.
- Whiiii
Oottepa julmia. Emma on kaunis.
- Makunsa kullakin
mitähän julmaa on siinä, että kun jotkut yli-itserakkat esittelee julkisissa karjanäyttelyissä vain ja ainoastaan ruumistaan, niin joillain on eriäviä mielipiteitä,senhän nyt käsittää tyhmäkin!Oma mielipiteeni tästä Emmasta: tukka ja hymy mukiin meneviä mutta en voi parhaalla tahdollakaan sanoa, että tuollainen pulleanaamainen kurviton nykerönenä vastaisi jotain kauneusihannetta, olkoon vaikka mikä titteli. No kaunotarainesta, sorry.
- Smörsmör
Pistää oikein harmittaan tollanen kommentointi. Ymmärrän kyllä kuinka saattaa joitakin kalvaa , että se oma kaveri/sukulainen ei pärjännyt "kauneudellaan". Mutta se, että alkaa muita henkilökohtaisesti arvostelemaan menee todella ala-arvoiseksi. Jos et oo tyytyväinen valintaan anna sitten olla ja pidä mielipiteesi omananas ja iloitse voittajan puolesta! Katkerat ämmät ei muuta ku pistä hermoks!
- Totuudentorvi soi
Mistä tiedät että kommentoijat on aina naisia?Voipi olla vaikka jonkun kisailleen mies tai kuka vaan.Itse oon samaa mieltä että Juureva ei oo kaunotarainesta, toki kommentitkin voisi olla hienotunteisempia!
- Totuudentorvi vielä
Ja miksi mun pitäisi iloita jonkun turhakepissiksen puolesta?Miksi,edes karman lain mukaan. Entä ne joilta tämä pissis vei tittelin?
- Smörsmör
Totuudentorvi vielä kirjoitti:
Ja miksi mun pitäisi iloita jonkun turhakepissiksen puolesta?Miksi,edes karman lain mukaan. Entä ne joilta tämä pissis vei tittelin?
Tottakai se voi mieskin olla. Mutta kuitenkin hävinneiden kilpailijoiden tuttavat. Ja ne , joilta tämä "pissis" nyt sitten vei sen tittelin sattui olemaan potentiaalisempi, ehkä ensi kerralla parempi onni tänä vuonna hävinneillä . Ja jos tuomarit epäilyttävät niin senkun pistätte tyttönen miss Suomeen, mutta jos ei edes pärjää miss Tampereessa tai ainakaan kestä häviötä, niin suosittelen jäämään kotio kasvamaan ja kehittämään itsetuntoa ja opettelemaan kestämään ja käsittelemään häviämistä, sitä se elämä välillä valitettavasti on ! Mutta se, että nuori tyttö rehellisesti voittaa kauneus kilpailun, ei oikeuta ketään haukkumaan, kaikilla tietysti omat mielipiteet ja se on myös hyvä, mutta toisten loukkaaminen tahalleen ei tuo kenellekään hyvää mieltä.
- Tasoa toivova
Tampereella on jo Kukkaistyttö ja Valonneitokisat, joista fiksut ihmisetkin tykkää eli misstampereen kaltaisia vanhanaikaisia kisoja tuskin arvostetaan, tuollaiset Emma Juurevat ovat kuin tissitön kopio ainakin ulkoisesti jatarpeessaan esitellä itseään,BB-talon Mariannesta!
- Itseäänarvostava
Ainakin Emman facebooksivut on täynnä kuvia tyyliin "nähkää nyt kaikki kun oon tällaine pikkumissi, Emma edestä ja Emma takaa.Eipä olisi kiva olla tollasen kerskujan ihailevana alamaisena.
- ---
kateelliset pellet huutelee XD
- Xd123
Nåin on, Emma &tukijoukot
- ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Ois kiva seurustella ja olla kihloissa emma juurevan nakoisen kanssa
- Hassuksi menee
Älä Emma viitsi LOL
- grow up girls
ei taida olla kyse pelkästä kauneuskilpailusta.. muistaakseni kisassa oli myös vapaa osuus missä sai esitellä taitojaan, kyllä olin itse katsomassa ja näin omin silmin! Emman esitys oli paras! siihen ei kyllä kauheesti vaadittu kun vastassa saippuakuplien puhaltelua, ilmapallojen heiluttelua, itsensä nytkytystä yms. myös muut seikat vaikuttavat ei pelkkä kauneus/ulkonäkö! todennäkösesti lyhyet pullerot jossa ei ole ollenkaan missiainesta kommentoivat täälä katkerina.
- 173, 55, pullero?
Myönnät siis itsekin että Emman ulkönäkö ei ollut paras vaan muut seikat vaikutti, muuten en tiedä oonko nyt lyhyt pullero:173cm, 55kg, muutama mallintyökin tehty, joku sanoi "oon missiainesta" enkä ole katkera mielestäni ja silti kommentoin täällä!Typerää yleistää jos joku ei tykkää tästä Emmasta, taitaa Emman tukijoukot taas puolustella ja haukkua kommentoijia tuntematta heitä!
- grow up girls
173, 55, pullero? kirjoitti:
Myönnät siis itsekin että Emman ulkönäkö ei ollut paras vaan muut seikat vaikutti, muuten en tiedä oonko nyt lyhyt pullero:173cm, 55kg, muutama mallintyökin tehty, joku sanoi "oon missiainesta" enkä ole katkera mielestäni ja silti kommentoin täällä!Typerää yleistää jos joku ei tykkää tästä Emmasta, taitaa Emman tukijoukot taas puolustella ja haukkua kommentoijia tuntematta heitä!
hei kersku nyt vähän viä.. ihankun et ymmärtäis mun jutun pointtia
- grown-up
sorry
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1476582Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5986034Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313796- 4122375
- 551729
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1061570Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut421524Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1861415- 801394
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N131094