Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kysymys hakemuksesta

aapuvaaaa

Terve

Olen tässä kiinnostunut RT hommista ja haluaisin laittaa hakemukset vetämään mutta ennen sitä minulla on tyhmä kysymys kuinka tämä puolustusvoimien sivuilla oleva hakemus on tarkoitettu täytettäväksi eli onko kyseessä että se täytetään itse henkilökohtaisesti koko revohka ja lisätään tarvittavat liitteet ja dokumentit ja ei muuta kuin kirjekuori postiin vai pitääkö se kysely terveydentilasta täyttää lääkärin toimesta eli tulostaa ne paperit ja lähtee lääkärin pakeille täyttelemään sitä lappua??

3

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa a

      Hyvä kysymys kyllä. Enpä itsekään tiedä mutta tuo lääkärin lappu juttu pitäs varmaan hakee ihan kasvotusten lääkärin luota. Voin olla väärässä

      Onnee ja menestystä elämään ja RT työhön :)

    • hoitsu

      Lääkärin T-todistuksen tarvitset vasta sitten, jos sinut kutsutaan rotaatioon. ennen rotaatioon kutumista, sinut tulee hyväksyä toimintavalmiuteen. Heti toimintavalmiuspäätöksen tultua kannattaa ensimmäiseksi alkaa hoitaa hampaita kuntoon. Kutsu rotaatioon tulee 1-2kk ennen rotaation alkua, ja muut läääriasiat ehdit kyllä hoitaa hyvin tuona aikana, mutta hampaat kannattaa aloittaa niin ajoissa kuin mahdollista.

      • T-todistus?

        Millainen on lääkärin T-todistus? Tarkoittaako se siis sitä, että minun on käytävä lääkärin tarkastuksessa siviilissä, rotaatioon kutsumisen jälkeen? Vai onko se sellainen, joka todistaa että terveystiedoissa puhutaan totta?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe