Kohtuni korkeus on hieman yli navan. Viikko sitten neuvolassa sf mitta oli 13, nyt mittaa on huimat 17 ja viikossa tullut 4cm! Huomenna 16 viikkoa lasissa. Ja tää on ISO maha. Huh.. Tunnetko itse kohtusi ?
Kohdun koko rv 16
Rakenneultra vasta rv 21
3
246
Vastaukset
- Mittaus321
Viikko sitten kävit neuvolassa? Mistä sitten sait tietää että tänään mitta olisi 17cm? Kävitkö lääkärissä,kuka mittasi? Omiin mittaksiin ei sitten kannata luottaa!!
- Ap.
Miksi en luottaisi omaan mittaukseen? Saan aina saman mitan mitä neuvolassa saavat kuten viikko sitten kun mittasin ennen neukun mittaamaa 13cm. Osaan mitata siis, kokemusta on.
- Ap.
Lisäisin tähän vielä että vatsapeitteet on olemattomat että pelkkää kohtua tuo on. Ei ole siis mitään makkaroita. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446