Nimittäin pakkasen täyteen mettoa, kyllä kelepaa. Ei välitetä mistään kiintiöistä mitään vaan paukutellaan pakkanen täyteen.
Kohta sitä saa
4
162
Vastaukset
- 3+8
Syyttömiä toiset siihen ovat jos et itse osu mihinkään ja jäät ilman saalista. Eikä ne linnut pyytämättä pataan lentele. Katkeruus se vaan vie kalatkin vesistä.
- pyy5
tota kyllä noita metsoja on paljon täälä inarisa ei tarvitse lintu koiraa kun ajelee metsä auto tietä ampuu metsot ja kopelot tien päältä kuten jo tuli viime syksynä tehtyä voin näin alan miehenä suositela aseena baikalin yksi piipuista kivääriä varustenuna äänenvaitimela ja hyvälä kiikaria
- näin meillä
Pakkanen täynnä metsoja, sellainen on sähkön tuhlausta. Vanha metso ei tosiaan ole kovin kummonen gourmee elämys. Parempaa on nuori lintu ja varsinkin riekko.
Tosin riekkokannat on nyt paikoin niin heikkoja, että hattua vaan nostan hienolle linnulle. se metso ei kuitenkaan ole mikään vaihtoehto, joten menkööt ne vanhat metsotkin samalla hatun nostolla. Yhden poikameton voi ehkä lintupaistiksi ottaa. Tai teeren pari. - URPO666666666666
Kiintiöt jo täys ja lisää ammuthan! Nyt oon kovin metsämies!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024497Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821257- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826