Järkyttävää: Susi ahdisteli 9-vuotiasta koulutyttöä.

susinen.

Tyttö oli kävelemässä koulubussista noin kilometrin päässä sijaitsevaan kotiinsa, kun susi tuli hänen eteensä.

Ylen mukaan eläin murisi ja näytti lapselle hampaitaan.

Tyttö huusi ja alkoi itkeä, jolloin susi hyppäsi metsään.

Naapurissa ei ollut ketään kotona, joten tyttö joutui juoksemaan hädissään kotiinsa saakka.

Yle kertoo, että tytön äidillä oli torstaina poikkeuksellisesti muuta menoa eikä hän voinut hakea tyttöä.

Perhe on tehnyt tapauksesta ilmoituksen Savonlinnan poliisille ja Etelä-Savon riistanhoitopiirille.

Petoyhdyshenkilö Mika Lukkarisen mukaan susihavainto on luotettava.

IS

7

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pääsiäisennoitavm-82

Korsi ei kanna.
      - Esikois-lapsi ja kuitenkin kaikkee....
      On oikeus omaan yksityis-elämään.
      - Että joku kuitenkin mennyt sillä tavalla väärin teillä.
      "Se kantaen korsi, kuin kulta."
      Älyllisyys kuitenkin on kelttiläisyyden perusta.
      - Eikö tuttu vielä?
      Kuuluu kirkkoon ja kaikkee.....

Matematiikastakin löytyy.
      - Ihan origo ei vielä ole, tai koordinaatistokaan ja kaikkee...
      Kyllä väkivalta, ihmiskaupalliset ostoyritykset on kiellettyjä.
      Kyllä ulkoinen, turvallisuushakuisuus on oman onnellisuuden este.

Mitenköhän sä sitten korjaisit tätä sun aiheuttamaa skandaalia?
      Persoonallisuus vain kärsii tasapainohakuisesti sisimmättömästä, ihmisenä.
      - Ei ole oikein mitään, kun teette tätä täysin päin p****:tä, osoitteluin.

• pultokki

Tyypillinen susien puolustajan kirjoitus, Niuvannimen kamaa selvästi.

• karSusi

Susi on hieno eläin, mutta se ei kuulu ihmisasutuksen keskelle. Kun susi tapaa ihmisen, se on yhtä yllättynyt, hämillään ja peloissaan kuin ihminenkin. Ihmisen ei saa ottaa katsekontaktia, eikä lähteä perääntymään tai kääntää selkäänsä. On katsottava ohi tai maahan ja sitten hiljalleen peruuttaa, niin susu tajuaa, ettei tässä ole haastaja nytten. Nämä neuvot sain susi-alan mieheltä ja hän tuntee pedot.Samat säännöt pätee karhuihin, missään nimessä ei saa leikkiä kuollutta,sillä karhu ajattelee, että siinäpä valmis ruokapala.

• ihmisjälki jää.

Pannoitus kiellettävä.

• p30

9v tytöt lausunto luotettava, kun asiantuntijatkaan eivät kuvasta pysty varmasti sanomaan onko kyseessä susi vai koira.. no oli kumpi vaan, niin hyvä, että mitään ei sattunut

• koiraseoli

höpö puhetta ei se mikään susi ollut selvästi koira kaikkea sitä sudeksi luullaan
        ei pitäs alkaa pelotteleen sudella ei susi ala murisemaan tolleen ollenkaan
        te ette tiedä susista mitään monetkin susi havainnot on tehty kaljahöyreissä nähty kaikkea vaikka lopuksi se ollut naapurin kiltti piski varsinkaan metsästysseuran väki
        haluaa nähdä susia jotta voisivat alkaan ampua kaikkea liikkuvaa luonnnossa
        on ne niin härskiä lössiä täälllä ei ole yhtään sutta tällä hetkellä ei mitään havaintoja joten turha metsästyskaljaveikkojen pelotella

• susitutkija.
        koiraseoli kirjoitti:

höpö puhetta ei se mikään susi ollut selvästi koira kaikkea sitä sudeksi luullaan
        ei pitäs alkaa pelotteleen sudella ei susi ala murisemaan tolleen ollenkaan
        te ette tiedä susista mitään monetkin susi havainnot on tehty kaljahöyreissä nähty kaikkea vaikka lopuksi se ollut naapurin kiltti piski varsinkaan metsästysseuran väki
        haluaa nähdä susia jotta voisivat alkaan ampua kaikkea liikkuvaa luonnnossa
        on ne niin härskiä lössiä täälllä ei ole yhtään sutta tällä hetkellä ei mitään havaintoja joten turha metsästyskaljaveikkojen pelotella

Sairasta kirjoitusta, mutta mitä viheranarkisteilta muuta voi odottaa, kannabispilvessä näkee koiria lentelevän jopa ilmassa.

Susi oli mennyt koiratarhaan Alavuden Sulkavankylässä

http://www.pohjalainen.fi/uutiset/maakunta/susi-oli-mennyt-koiratarhaan-alavuden-sulkavankylassa-1.1508670

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe