Liian vähän seksiä

Moremore

Heipä hei, täällä olis parisuhteessa elävä nainen joka voisi harrastaa seksiä joka päivä tai vaikka enemmänkin. Tänne kirjoittelen mielenkiinnosta kun oma mies ei ole samaa mieltä. On meillä seksiä se 3-4vko mutta haluaisin enemmän.
Olen aina luullut että miehet on niitä jotka haluaa vaan enemmän :)
Onko tämä teidän mielestänne normaali-tilanne?

15

744

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen kateellinen miehellesi. Mä olisin valmis joka päivä. Ja vaikka useamman kerrankin

    • sex,sex

      Olet varmaan niin kulahtanu ettei ukkoas kiinnosta

      • Seksiasiantuntia

        Kannattaa vaan sanoo sille miehelle et: Jos sä haluut mun kans seksii niin on sitten turha vaan seisoo siin. Vaatteet pois ja panee mua! Seksi on ihanaa


    • M38M38

      kateeks käy ettei itselläni ole sellaista!!!!!!!

    • Oul(m)

      moi ,meillä ollaan jokailta ja tuntuu että voisin olla usemminkin ,aamuisn ollaan aika tiheään kans ,mut mikään ei haluihini riitä ,ajattelen että jos sais vierasta painaa päivisin.

    • nautintoakaipaava

      Ole onnellinen, kun saat edes niin monesti viikossa!
      Eikä tarvi olla mikää ryhävalas, joitaki miehiä ei vaan tunnu panettavan niinku yleistetään, et miehet haluaa aina... Oon 25v hoikka ja kaunis nainen, naimisissa, ja nyt melkein 1kk mennyt ilman seksiä... Ei oo koskaan ollu näin pitkää taukoa!!

      Miehellä työkiireitä ja kova stressi ja iltaisin niin väsynyt ettei jaksa, vaikka mua panettaa välillä koko ajan. Tuntuu kurjalta, kun tietää, miten moni sen kaveriki mua haluais ja oma mies ei anna :O onko säälittävää ku nainen joutuu vonkaamaan :O !! Ei jaksais enää olla puutteessa, kohta kaikki keinot kokeiltu. Tänäänki ylitöissä, niin ei varmasti jaksa illalla. Pillu sykkii nytkin märkänä joten joutuu varmaan taas turvautuu omiin sormiin... Huoh.

      • mek

        Mies ei ole koskaan niin vasynyt ettei seksiä jaksaisi harrataa koska se rentouttaa ja nuorempana oli hyvä tahti ammulla ennen töihin lähtöä ja töiden jälkeen illalla vielä kerran enne nukkumaanmenoa ja voi tiin tehdä se vaikka 5 kertaa päivässä. Nyt ikää jo yli 50v ja seksiä on oltava 2-6 kertaa viikossa niin hyvä tulee ja tään olen aikoinan naiselleni kertonut ja ei ole hirveesti hanttiin pannut ja se siitä.


      • Oikein tosi

        Onhan tuo helvetinmoinen vääryys että nuorta naista pidetään puutteessa. Ota mies puhutteluun ja kerro suoraan että jos tahti ei muutu niin menee ukko kierrätykseen. Kyllä miehiä löytyy jolle seksi maistuu... myös väsyneenä. Eihän työ saa hallita koko elämää niin että parisuhdekin siittä kärsii.. HUOH!!!


      • Oul(m)

        nautintoakaipaava ,olistpa Oulussa niin alettas seukkaan salaa ,olisit varmaan tyytyväinen kuten minäkin sitten ...Ei tartteis sun sormeilla..


    • Vanhus muistelee

      Ootko arma ettei miehes purkaudu paineistaan muualla, nuorena kyllä mies jaksaa ja laittaa asiat tärkeysjärjestykseen, joista naimisen luonto on asettanut etusijalle.
      Naiminen ei kyllä oo itsestään selvä juttu, siihen pitäs valmistella kummankin osapuolen jo alkuillasta, jotta loppuillasta ois toimintaa

    • jynjj nyj

      3-4 krt/viikko on noin 2 krt enemmän kuin suomalaisilla keskivertopareilla, et eipä tuota noin yleisesti ottaen voi vähänä pitää. Normaalitilanne? Ei ole, koska seksiä on niin paljon.....

    • mistä päin oot? :) mielellään auttasin naista hädässä, ettei tarvii ilman olla ;)

    • auttaja1

      asun porvoos, autan kyllä myös

    • cosky05

      let get in touch

    • jorma 5.5

      Moi.kiinnostaisko mukava,terve isovarust.40v miehen seura päijät-hämeestä? Ota yht..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      416
      4351
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      138
      2889
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      130
      1998
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1380
    5. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      76
      1351
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      174
      1288
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1272
    8. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1251
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      54
      1071
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      298
      997
    Aihe