Onnea tuloksesta Jan ja Anton (Reiska)!

4ever grau

Olen aika pessimistisellä asenteella ko. koirakkoa seurannut ja viime vuoden kisoissa ihmetellyt miksi oli edes tullut SM:miin, johtuen ennakko asenteestani...

Tänä vuonna purujen jälkeen asenteeni muuttui, pisteet Reiskalla tipahti enimmakseen hallinta ongelmista. Kävi vähän röyhkeäksi, mikä mielestäni on positiivinen ongelma ja korjattavissa. Ohjaaja kuitenkin teki historiaa geelarilla!!!

Tehkääpä kriittisesti arvostelevat ite sama perässä ekalla koiralla joka on näyttelylinjainen...

Ja aika arvostettavaa Janilta tehdä tuloksia ja lähteä mestaruuksiin, kun kaikki muut odottaa epäonnistumista ja floppia puruissa. Yllätys oli todella positiivinen... HYVÄ TE!!!

9

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+3

      Miten niin odotti epäonnistumista. Ei kai kukaan odota ilman muuta epäonnistumista koirakolta, joka on tehnyt ihan normaaleja tuloksia alaosastokokeista. Ei ainakaan kanssaharrastajat. Eihän se V:n (siis suojelussa) koira ole, mutta aika harva saa V:n koiraa talutella muutenkaan. Taviskoiria suurin osa.
      Hyvin meni koirakolla.

    • diamond781

      Olen positiivisesti yllättynyt aloittajan kommenteista. Hienoa jos pessimisti pystyy muuttamaan mielipidettään, silloin koirakko on saanut jotain suurempaakin aikaan kuin vain yhden koetuloksen lisää. Otetaan koira koirana väriin katsomatta :)

    • SniffSniff

      Itse katselin hämmästyneenä Reiskan jäljestyspisteitä. Täytyi oikein moneen otteeseen päivittää tulossivua ja varmistaa ettei pisteet ole väärin. 93 pistettä on erittäin hyvä tulos koiralle kuin koiralle tuolla tasolla.

    • rftghjklö

      Liikaa keskitytään puruihin. Onnea hienosta jäljestä!

      • kdidkdjdydudjdhydud

        No eihän purut ole kuin 1/3 pisteistä. Lajikin sattuu olemaan ipo, niin hullua olis jos puruista sais vähemmän kuin muista osa-alueista. Jäljestykset on lajina erikseen.


    • Tzemppi

      Taas kun näyttää sosiaalisessa mediassa keskustelu käyttis/näyttis käyvän kiihkeänä, niin on ilo saada tällaisia tuloksia jossa edes yksi näyttis kantaa linjansa lippua ansiokkaasti ominaisuuksien osalta. Onnea paljon Jani ja Anton, teette hienoa työtä näyttämällä esimerkkiä!

      Mutta kasvattajathan lopulta tekevät ratkaisut jääkö Anton linjansa ainoaksi ja viimeiseksi edustajaksi rotunsa päätapahtumassa, suojelun mestaruuskilpailuissa. Jalostukseen täytyy panostaa ja ominaisuuksia vaalia.

    • Anti ssm

      Hyvä mielipide "Tzemppi" :) Itse jäin pohtimaan Antonin kanssa sitä että päätyvätkö suurin osa nly linjaisista sellaisille ohjaajille, jotka eivät halua/kykene koiran kouluttamiseen?

      Ehkä Anton ei ole linjansa ainoa vaan kyse on ohjaajista. Suurin osa kyllä nly linjaisista on ominaisuuksilta täysin käyttökelvottomia rakenteen perusteella jalostettua kuraa... Eli tarpeeksi kun sohii sokkona innoissaan, niin kerran onnistuu, kai niitä on muitakin kun Anton, muut eivät vain ole ehkä päässyt ohjaajalle joka vie eteenpäin...

    • Saku Sammakko

      Hieno yksilö mutta saatte nähdä ettei tästä näyttelykasvattajat juuri perusta. Ominaisuusjalostus kun ei kuulu heidän näkemykseensä lainkaan. Sammakoita ilman viettiä niin sitten kiinnostaa.

      • puooopppj

        Surullista mutta totta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2331
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      911
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe