Mitä merkitsee kun näkee unta kaloista ?

kuka tietää ?

Haloo kaikki tietäjät , nyt teitä kaivataan,

unessa oli oikein iso kala, pakenin sitä,
rannalle päästyäni kattelin veteen sillä oli isoja kaloja,
mitähän ne minusta tahtoi,

58

4528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arttu **********

Ensi lauantaina on suomen suurin LOTTO potti,
      sitä se merkitsee että voitat sen,
      nyt kannataa lotota !

• x......

Jos näkee kalaunen, voittaako silloin lotossa

• selvänäkijä

Elävien kalojen näkeminen unessa tietää hyvää terveyttä.

• huru ukko

Mukavia kala unia, joskus oon kertonut kalasaaliista jollekkin, ovat sanoneet oot nähnyt unta, muka valehtelen

• ihanaa,

" selvänäkijä "

VOI ,,,, SUUR KIITOS,

olenki ihmetelly ku kaikki kivut on kadonnet taivaan tuuliin,

ainaki toistaiseksi, toivottavasti pysyvästi.

• huru ukko

Hyvä että autto, voin miä kertoa sulle juttuja isoista kaloista, tiiä vaikka rauhoittuisit entisestään, jos et usko niin ei väkisin

• onhan niitä kaloja

Onhan niitä isoja kalojaki joku saanu, ainaki näin suuria, heh
      se puuttinin iso kala kuvineen oli kuulemma rrturoitu näyttämään suurelta, mieten lie tottako vai valetta, tiijä häntä,,,

• -tiijä häntä-

Ilmat jäähtyvät ja sataa, talvella tulee lumisade.

• no mitä muuta kuuluu

ihanko totta, en tiennynnäkkää,

nooh, pääasia että ilimoja piisaa,

• huru ukko

Ai, tietääkö kala uni , lumisadetta, herkii näkemästä semmosia unia tähän aikaan vuodesta, uotetaan parikuukautta vielä, sitte suat nähä oikeita pietarin kalasaalis unia

• -tiijä häntä-
        huru ukko kirjoitti:

Ai, tietääkö kala uni , lumisadetta, herkii näkemästä semmosia unia tähän aikaan vuodesta, uotetaan parikuukautta vielä, sitte suat nähä oikeita pietarin kalasaalis unia

Olipa kerran... kauniita aurinkoisia kevätpäiviä ja odoteltiin lumien sulamista. Näin eräänä yönä unta että sain pilkillä erittäin paljon ja isoja ahvenia. Kerroin aamulla mummolle unestani, jolloin mummo tuumasi että "aijai, ilmat jäähtyvät ja tulee lumisade ja talven ilmat". Niinpä sitten kävikin.
        Kylmät ilmat kestivät n.viikon verran.

Vaihteleehan ne säät kyllä keväisin muutenkin ennen kesän tuloa.

• ...

Olet nälkäinen.

En ole unien tulkitsija, johonkin nälkään kalaunet kuitenkin mun mielestä viittaa selkeästi. Mitä se nälkä sitten on, se sun pitää ite määritellä, kyse ei välttämättä ole ruuasta.

=DW=

• Kyllähän noita kalaunia aina silloin tällöin tulee nähtyä eikä ne oo mitään sen kummempaa ennustaneet. Joskus nähnyt niitä rumempiakin kuten merikrottia ja semmoista. Mutta onhan näitä tarujakin ihmeellisempiä otuksia olemassa ja jos näitä alkaa unessa näkee niin veikkaampa että siitä unesta herää, ainakin vähäksi aikaa :)

http://www.riemurasia.net/kuva/Syvänmeren-kaloja/553

• Siinähän niitä syvänmeren komistuksia onkin joita yritin linkittää, kiitosta vaan.

• RosaLiiin

Tulkitsen vain omia uniani, eli jos olisin moisen unen nähnyt niin...

Mietiskelisin ehkä jotain tämmöistä...
      Kala viittaa toivoon ja elämänmuutoksen, jokin elämänmuutos ajaa takaa ja kuitenkaan en uskalla sitä tehdä, hyppään sivuun ja seurailen...
      isot kalat ovat ehkä omia kykyjäni ja lahjojani... kaikin puolin kuitenkin hyvä uni.

Toisaalta tietysti kala on seksuaalisuuden miehinen muoto, joten humoristisesti ajattelisin, että pahus joku miehinen mies ajaa takaa ja minä hassu en rohkene... seurailen vain sivusta...ihana elämä menee ohi...

Mukava uni...

• huru ukko

Aii, nyt RosaLiin antoi mulle toivoa, minä kun oon horoskoopissa kala, siis kalat ovat seksuaalisia, hyvä kun sanoit, jotain kutinaa olen tuntenut, se on sitä, mitä en tiennyt minussa olevan,,, kyllä kalana on mukavaa, nähkää unta minusta

• Hei kun keikuskelen

Keneltäpäs muulta kannattaa kysyä Kala-asioista, kuin kalalta itseltään.
      Minä olen Kala(t) ja lillunut monessa liemessä.
      Nuorin lapseni joskus muinoin sanoi, että äiti on kultakala ja sekös oli kauniisti sanottu (tämän tässä laitoin vaan noin niinkuin sivuhuomautuksena, heh)

Täten tää kala sanoo, että aina ja aina jos näkee kalan unessa tai ihan oikeesti jossakin, niin se tietää pelkkää hyvää. Ei tarvitse paeta kalaa, sillä kala rakastaa kaikkia ja suuvärkillä pulputtaa tanssivia kuplia veteen, joka ilahduksen aaltoja tälläyttää mielen syvimpiin koloihin.

Ollos siis rauhallinen.

• Pirre*

Jassoo täällä uiskentelee meitä kaloja enemmänkin :)

• No anakin sitä että olet nukkunut, ei ole univaikeuksia...

• huru ukko

Minuako tarkoitit, joo nukahdin klo 4, heräsin 9:ltä

• huru ukko kirjoitti:

Minuako tarkoitit, joo nukahdin klo 4, heräsin 9:ltä

Vastasin aloittajalle. Ehkä sitten olit aloittaja...

• alotuksentekijä

Kiitos ihanista vastauksista, empä olisi uskonu että kalat unessa tuo onnea elämään,
      noooh se jää nähtäväksi,
      jospa vihdoinkin miullekki isokala tarttuis verkkoon,

puolisoni oli horoskoopiltaan kala, hän oli komee kuin mikäki, naiset järkiään ihastui häneen, piiritti vanhuuten asti,
      hän kyllä itsekki antoi siihen aihetta, osasi nämä silmätemput ja hymyn sopivassa paikassa,
      harmi vaan ku hää kuoli, mä ja rakastajattaret jäätiin kaipaamaan,

ei se miusta ollu yhtään kiva ku hää hurmasi kaikki hamehelmat,
      enemmänki tympi,
      jospa kalauni toisi oikeaa onnea vielä miuki elämään,

• huru ukko

Kalamies, kala horoskoopista, moi, näitkö unta silakoista, eilen muutama rivi tuli naputeltua, tässä sovalla pikällään naputtelen, toisella silmällä tv katselen

• mitä merkitsee?

huru ukko

ei ollu silakoita,

oli vain kauhen suuria kaloja, ja sukkelia kaikenkisäksi,

siinä niitä vilisi rannantuntumassa,

siihen uni päättyikin ku niitä ihmettelin

• huru ukko

Eilen joku sano, kala uni tietää lumi sadetta, kielsin jyrkästi semmoset unet, tähän aikaan vuodesta,

• tuu sinäki nukkumaan

huru ukko,

kummallista, vaikka kuinka kieltää ettei unia saa nähdä,
      niitä vaan näkee,

kohta meeni taas katteleen kivoja unia,
      kerronko sitte taas mitä olen nähny ?

• reppuriika

Toiset näkee jopa enneunia ja jopa hengellisiä, mutta minulle ei ole koskaan Herra puhunut unien kautta: en edes sattumalla voi sellaista muistaan. Jos itse näkisin tuollaisen unen, että jokin iso eläin uhkaa ja jopa saartavat, niin selitys olisi herätessä selvä. Minulla on silloin huolia ja pelkoja elämässä, asioita joita en oikein voi hallita, jos näen tuollaisia unia. minulla ne voat karhuja tais susia. Siis ne ovat psykologisia heijastumia sielunmaailmoista.
      Unet ovat aina yskilöllisiä ja vain itse unennäkijä oivaltaa unilleen parhaimman selityksen.

• elämänhalu kadonnu

omituinen olo, puoliso kuollu, elämä on kuin tyhjänpäällä,
      rahaa on kuin roskaa,
      perilliset ei osaa jakaa niitä keskenään, mä en niistä välitä pätkääkää,
      haluaisin vain kuolla,
      sitäkö se kala uni tietää, ettei elämä enään kiinosta,
      --- toisaaltaan jos ulkopuoliset onki kiinostuneita, mä juoksen niitä pakoon, näinkö se on ja tulee olemaan,

• tässä monen totuus
    • :))

On muuttumassa kissaksi.

• TÄH -

: )) =

KUKA muuttuu kissaksi ? eikö puuma kelpaa ?

Tosi on. :)) Niinhän se taitaa ollakin. Mutku jos näkijä on mies?

• tässä todiste -

• miten haittaa ?
        :)) kirjoitti:

Tosi on. :)) Niinhän se taitaa ollakin. Mutku jos näkijä on mies?

:))

NO MUTTA,,,,,,,,,, mikä vika on miehessä ? jos näkijä olisi m ies ?

miten haittaa ? kirjoitti:

:))

NO MUTTA,,,,,,,,,, mikä vika on miehessä ? jos näkijä olisi m ies ?

@miten haittaa ?

Ei mitään, jos puhe on oikeasta puumasta, mikä nykyisin on vanhan nuorten miesten kanssa vehtaavan naisen nimike.

• kattoin peilistä

" valtava peräsin ja pulleat purjeet "

ei ku nainen se on -

• ;))

Kysyitko, ken on maassa kaunehin?

• tässä monen haave
    • ^^^^^^

Sitä että matikkapyydykset on käytävä tarkistamassa.

• x....

Ennen kun lähdettiin tansseihin, laitettiin matikka housun taskuun,, naisista tuntu mukavalta, kun tanssittiin

• ^^^^^^^^
        x.... kirjoitti:

Ennen kun lähdettiin tansseihin, laitettiin matikka housun taskuun,, naisista tuntu mukavalta, kun tanssittiin

Tulipa mieleen eräs vitsi.

Pappi oli ongella ja sai ahvenen, pisti sen taskuunsa. Muisti sitten keskenkaiken että hänenhän piti mennäkin vihkimään eräs pari. Ahven unohtui taskuun.
        Kesken vihkimisen kala alkoi taskussa liikkumaan. Pappi selitti nolona :" ei se ole liha mikä liikkuu vaan kala".

• kaikkea sitä kuulee
        ^^^^^^^^ kirjoitti:

Tulipa mieleen eräs vitsi.

Pappi oli ongella ja sai ahvenen, pisti sen taskuunsa. Muisti sitten keskenkaiken että hänenhän piti mennäkin vihkimään eräs pari. Ahven unohtui taskuun.
        Kesken vihkimisen kala alkoi taskussa liikkumaan. Pappi selitti nolona :" ei se ole liha mikä liikkuu vaan kala".

ku vanhaksi elää hah hah haa

HAH HAH HAAA,

• x....

Mitä yhteistä on perhokalastajalla ja laulurastaalla...molemmilla on siniset munat

• ...
        x.... kirjoitti:

Mitä yhteistä on perhokalastajalla ja laulurastaalla...molemmilla on siniset munat

Perho.

Niitä useimiten sidotaan höyhenistä.

Sortsi, vanhana perhokalastajana olen melkein lestaati tällaisissa asioissa :DDD Kattelin just, kun naapurin aikamiespoika oli pehostelemassa joella, ei se oikein mitään tajua asiasta, heitteli perhovavalla ja perhokelalla jigiä. Joopap. Syksy kalat syö nyt varastoon. On siellä kalaa, mutta ei niitä noilla virityksillä saa. Räikeä Rapala-uistin ja virveli, vois hauen saadakin. Se ei saanut mitään.

=DW=

=DW=

• rahaa rahaa

vastaus tuli jo artulta. Suuri uiva kala tietää rahantuloa. Jos tiedostat pakoilevasi jotain, joudut lähiaikoina asettautumaan puolustuskannalle. Jos vaikka jostain isompi perintö loksahtaa...?

• väärin!

Jos unessa näkee paskaa, niin se tietää rahaa, ei kala.

• ''''''
        väärin! kirjoitti:

Jos unessa näkee paskaa, niin se tietää rahaa, ei kala.

Monesti olen nähnyt, eipä ole tippunut eikä lirissyt.
        Vasta oli tarjous, 11 viikkoa Lottoa sai kymmenen hinnalla.
        Maksoi yli 100 ekeä, saalis kolme = 3 euroa.

• Älä sitten usko;)
      Miksi pakenit isoa saalista, sehän oli ihan ulottuvillasi. Katselit rannalla että siellä olisi saalista, kun voisi napata itselleen.

• x...

Kun reiät kootaan langalla yhteen, syntyy verkko,

• ^^^^

Unikirjan mukaan mm.
      Syvistä vesistä nostettu kala viittaa elämänkokemukseen.
      Yksin kalastaminen viittaa vallanhakuun.
      Kalan syöminen unessa merkitsee kykyä uudistumiseen.

* * *
      Kalastaminen saattaa olla myös vertauskuvallista: kalastetaan kohteliaisuuksia, kalastellaan suosiota, eli keinolla millä hyvänsä, myös vilpillisyydellä, hankkimaan omaa etua.

• mitäs se merkitsee

pelkäsin unessa niitä isoja kaloja, siksi uin pakoon, se rannassa oleva vikkelä ISO lohi tai hauki jotenki puistatti

• tulikos eerot?

Nonnih! Sinnekös se Lottopotti sitten tuli, vai oliko väärä ennustaja joukossamme?

• jos ensiviikolla -

sitten taas veikataan,

ennustaja ei tienny hölökkysen pöläystä, ei tullu lotto pottia, 3 ja lisä tuli seki pitää viidenkanssa jakaa heh heh,

• Anonyymi

Hei niin näin minäkin unta valtavan isoista kaloista, niitä oli monta vedessä yritti mun päälle tulla, tummavesinen järvi tai lampi, sitte olin ihmisten keskellä imitäköhän se tarkoittaa,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      24
      4042
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      12
      2921
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      11
      1213
    4. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      22
      890
    5. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      39
      876
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      114
      734
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      37
      705
    8. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      35
      688
    9. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      104
      647
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      134
      635
    Aihe