Mistä vois tilata tuulilasin itse asennettavaksi?

ti-asentaja

Moi mistä sais halvalla tuulilasin että asennan sen itse. Liimalasi ja lasi muutenkin helposti näkyvillä niin onnistuu kyllä itsekin.

Mutta saako Suomesta tai ulkomailta halvalla tilattua?

12

12241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ti-asentaja

      Automerkki on Fiat mutta sillä ei kai niin väliä kun valikoimaa varmasti löytyy jos joku liike myy.

      • hanki elämä

        Luuletko se tulevan halvemmaksi kun hankit kaikki tarvikkeet ja rensselit??
        Vai eriKeeperilläkö meinaat laittaa?

        Ihan uusi provohan tuo on, onnea!


      • ti-asentaja
        hanki elämä kirjoitti:

        Luuletko se tulevan halvemmaksi kun hankit kaikki tarvikkeet ja rensselit??
        Vai eriKeeperilläkö meinaat laittaa?

        Ihan uusi provohan tuo on, onnea!

        Kiitos kiitos hyvä pointti mutta työkalut on ja liimaa saa halvalla (polyuretaani-tuulilasiliimaa)!


      • tyhmintä pitkäänaika
        ti-asentaja kirjoitti:

        Kiitos kiitos hyvä pointti mutta työkalut on ja liimaa saa halvalla (polyuretaani-tuulilasiliimaa)!

        mutta lasia tuskin saat niin halvalla mistään. Liimoissakin on eroja ja tietenkin tekijän osaamisessa.


      • Anonyymi
        hanki elämä kirjoitti:

        Luuletko se tulevan halvemmaksi kun hankit kaikki tarvikkeet ja rensselit??
        Vai eriKeeperilläkö meinaat laittaa?

        Ihan uusi provohan tuo on, onnea!

        Tuulilasiliima maksaa 5-10 e. Ainut aine mitä tarvitsee sen tuulilasin lisäksi. Imukuppikahvat kannattaa olla myös, lainata tai ostaa, ei nekään paljoa maksa. Säästöä tulee lähes 200 e kun asentaa itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuulilasiliima maksaa 5-10 e. Ainut aine mitä tarvitsee sen tuulilasin lisäksi. Imukuppikahvat kannattaa olla myös, lainata tai ostaa, ei nekään paljoa maksa. Säästöä tulee lähes 200 e kun asentaa itse.

        Venäjältä saa edullisesti klasit jos käy itte hakemassa!!🤑🤑🤑


    • sitroen.

      Luulisi lasin hankinnan olevan se helpoin vaihe tuossa. Autoliike, autolasitusliike, hajottamo nyt ensiksi tuli mieleen.

      En ole liimannut laseja joten en tiedä. Kumilistoilla kiinnitettäviä olen vaihdellut muutamia eikä niissä mitään probleemaa ole. Jopa saman lasin irrottanut ja kiinnittänyt takaisin, kun oli kumin alla ruostetta...

    • mamme

      moi samaa etsinyt ei tunnu löytyvän netistä pelkästään asennettuna, voin sanoa että asennus onnistuu kun on kokemusta, itse noin 100 lasia asentanut. firmassa jossa olin töissä mutta en muista tukkurin nimeä mutta lasinhinta oli noin puolet asennushinnasta.

    • LasitNetistä
    • Traxxtrizx

      Tuskin itse tehden ainakaan huonommin voi onnistua kuin Pilkingtonin ammattilaisten jäljiltä. Että tsemppiä vaan. Itse vien ensi kerralla vaikka Viipuriin rahani.

    • ksfdkjfdkldkdljkl

      Asensin Tuulilasin kirjahyllyyni ihan itse, heh heh.

    • Akunpojat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe