Moni suomalainen on joutunut karvaasti pettymään Ladaansa. Äärimmäisiin olosuhteisiin sopii vain äärimmäinen auto, joka sisältää ainoastaan pomminvarmaa tekniikkaa. Liikaa muovisia osia ja sähköhärpäkkeitä sisältävät Ladat ovat epäluotettavia, vikaherkkiä ja täten onnettomia valintoja.
Länsiauto on osoittautunut kaikkein parhaaksi valinnaksi varmatoimisuutensa ja käytettävyytensä ansiosta. Se tarjoaa myös meidän olosuhteisiimme äärimmäisen mukavan ja hienon ajoelämyksen. Hyvin suurta sääliä tuntien katson kun ladailijoiden autot hyytyvät teiden varsille ja hinausfirmalla riittää töitä. Hyvin useasti itsekin olen autolla hinannut Ladakuskin pajalle.
Olen jopa hieman kyllästynyt siihen, että ihmisten huonon autovalinnan vuoksi heitä pitää olla jatkuvasti hinaamassa teiden varsilta. Niinpä kehoitankin heti vaihtamaan onnettomat Ladat autoihin, niin paranee ajamisen laatu ja luotettavuus heti kerralla kuntoon!
Kehoitan siis heti vaihtamaan Ladan oikeaan autoon.
Kehoitan heti vaihtamaan Ladan
ladailijamekkonen
3
143
Vastaukset
- ++++++++++++++++++++
Harvinaisen viisasta tekstiä. Joka sana totta.
- ladamiäs
Kerrankin järkevä neuvo! Sitähän on jo 99% ladisteista jo noudattanutkin.
- ja loput
ovat niin dementoituneita etteivät edes pysty autoa vaihtamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901