Moni suomalainen on joutunut karvaasti pettymään Ladaansa. Äärimmäisiin olosuhteisiin sopii vain äärimmäinen auto, joka sisältää ainoastaan pomminvarmaa tekniikkaa. Liikaa muovisia osia ja sähköhärpäkkeitä sisältävät Ladat ovat epäluotettavia, vikaherkkiä ja täten onnettomia valintoja.
Länsiauto on osoittautunut kaikkein parhaaksi valinnaksi varmatoimisuutensa ja käytettävyytensä ansiosta. Se tarjoaa myös meidän olosuhteisiimme äärimmäisen mukavan ja hienon ajoelämyksen. Hyvin suurta sääliä tuntien katson kun ladailijoiden autot hyytyvät teiden varsille ja hinausfirmalla riittää töitä. Hyvin useasti itsekin olen autolla hinannut Ladakuskin pajalle.
Olen jopa hieman kyllästynyt siihen, että ihmisten huonon autovalinnan vuoksi heitä pitää olla jatkuvasti hinaamassa teiden varsilta. Niinpä kehoitankin heti vaihtamaan onnettomat Ladat autoihin, niin paranee ajamisen laatu ja luotettavuus heti kerralla kuntoon!
Kehoitan siis heti vaihtamaan Ladan oikeaan autoon.
Kehoitan heti vaihtamaan Ladan
ladailijamekkonen
3
104
Vastaukset
- ++++++++++++++++++++
Harvinaisen viisasta tekstiä. Joka sana totta.
- ladamiäs
Kerrankin järkevä neuvo! Sitähän on jo 99% ladisteista jo noudattanutkin.
- ja loput
ovat niin dementoituneita etteivät edes pysty autoa vaihtamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418