Juon aika paljon. Se ei vaikuta painoon ja juomalla voit olla syömättä monta päivää. Mutta sitten kun pitää lopettaa.. huh, sillon tuleekin syötyä ja oksuiltua.
Nyt yritän että voisin lopettaa ja aloittaa kuntoilun jälleen. Koska se on se mitä oikeasti haluan tehdä. Mutta kun korkki aukeaa, se on auki aika pitkään, sitten kun se menee kiinni niin se on kiinni.. ehkä 5 pv. Mutta alkoholilla on niin helppo laihduttaa..
Ja se paljon siinä on kaloreita.. ne ei jää elimistöön.. se on sellanen myrkky.,
Juotteko te muutkin ihan liikaa?
1
197
Vastaukset 1
- Cat821
Sama vika täällä. Siideriä menee päivittäin 1-2 litraa, joka ei kai nyt niin hirmu paljon oo mutta kuitenkin. Painoa on tämän vuoden alusta tähän päivään mennessä karissut kohta pian jo peräti 50 kg! Lähtöpainoo oliki reippaanlaisesti, kun raskauteni oli lopuillaan tammikuussa ja nyt oon jo hivenen alipainon puolella, pituutta 164cm.
En juurikaan syö mitään, paitsi jos muutamia tulisia chiliviipaleita ei lasketa. Kuntoilu on jäänyt aika minimiin, paitsi mitä nyt muutamia kertoja viikossa käyn ainakin jonkinlaisella varsinaisella lenkillä ja joitain jumppaliikkeitä teen kämpillä. Tulee myös ahmittua/oksenneltua n. 2-5 kertaa viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811475
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7676Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.99586Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557