Heh-
Kirjoitin että lähden juksulenkille.
Olen kai vuosi sitten hiukan hölkännyt mutta minua vaivasi iskias.
Tunnin juoksulenkki meni mukavasti heti. Sanoisin että kun tunnin lenkin juoksee, niin ei ole hankaluuksia tehdä pyörämatkoja sillä tavalla kun minä olen niitä tehnyt 30 kg laukkujen kanssa tuhansia kilometrejä.
Mutta kannattaa huomioida että pyöräilyssä kunto nousee ja pyöräilyllä on hyvä aloittaa kuntoilu.
Juoksu on mannaa keuhkoille ja hapenottokyvylle kaikenkaikkiaan.
Sitä kautta juoksu keventää pyöräilyä.
Oli hieno päivä ja ihanaa tehdä tunnin juoksulenkki ja sitten saunaan. Heti.,
Jumalan siunausta
jari laurila
Tunnin lenkki.............
3
58
Vastaukset
Jari kirjoitti: «Kirjoitin että lähden juksulenkille.»
Onko juksulenkki sellainen, että laitetaan lenkkeilyvaatteet päälle, heipatetaan ulos lähtiessä vaimolle, sitten hölkätään pois näköpiiristä ja löntystetään lähikahvilaan cappuccinolle ja kermamunkille sekä päivän Metro-lehden sudokua ratkaisemaan?Hep-
Heh- Tulin juuri saunasta.
Kyllä minun juoksulenkki on ihan oikia juoksulenkki. Oli sellainen.
Tunnin juoksu ihan treenaamatta kylmiltään, mutta olen polkenut kesän.
Mukavaa olla kunnossa. Ehtii taistelemaan vielä vanhuutta vastaan terveenä.
Monenlaisia versioita juoksulenkeistäkin voi olla tuohon tapaan mitä esitit.
Yst. t, Jari- löylyä lisää
Oli hieno päivä ja ihanaa tehdä tunnin juoksulenkki ja sitten saunaan. Heti.,
Hyviä löylyjä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91819J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502
