Inhoan itseäni hölmön mustasukkaisuuteni takia. Olemme miesystäväni kanssa julkisesti parisuhteessa facessa ja muutenkin kaikki on välillämme kunnossa. Hän on poistanut monta naispuolista fb-kaveriaan, koska tiesi asian häiritsevän mua.
Olen aina katsonut tarkkaan mitä mies kirjoittelee siellä ja mulle on aiheutunut paljon mielipahaa esim. siitä, jos mies on tykännyt jonkun naisen kuvista tai molemminpuolisia "tykkäämisiä" ja kommentteja on ollut paljon.
Nyt mies on pyytänyt taas kahta uutta naista kaverikseen (kertoi siitä kyllä heti) ja tiedän ettei siinä ole mitään romanttista takana, mutta nyt tarkkailen taas tilannetta tiukasti.... Pelkään että FB-helvetti alkaa taas.... Mies kyllä tuntee mut jo ja tiedän, ettei hän tahallaan halua mua loukata.
Mä pahoitan mieleni tosi tyhmistä asioista ja sitten kiukuttelen miehelleni niistä.
Onko muita yhtä hölmöjä naisia?
Facebook ja mustasukkaisuus
4
387
Vastaukset
- justiiiiiina
Tuossa syy sille, että _minä_ päätän kuka miehen kavereissa on ja kuka ei ;)
- ryt5hetr
Hirveetä :D Tuo on kyllä jo aivan sairasta että pitää tuolla tavalla sekaantua toisen ihmisen asioihin :DDDD
Mökötätte varmaan molemmat viikon jos mies edes vahingossa pieraisee toista naista päin :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD - Cinnan
V-mäinen tilanne, ja samalla niin tuttu.. Miesystävälläni on parikin "stalkkeria", naisia jotka tykkäävät (toinen varsinkin) joka p-keleen jutusta minkä mies seinällään julkaisee. Äsken selasin miehen seinää taaksepäin, tykkää/tykkää/tykkää tämä nainen vaikka päivityksiä oli useampiakin samalle päivälle. Meni hermot ja tämänpäiväiseen miehen julkaisuun painoin itsekin "tykkää".
Olen joskus naisesta kysynyt, kuulemma jonkun kaverin ex ja seurustelee. Naisen seinää kun lukee niin aika sinkkunaisen juttuja sinne laittaa. MIes pitää mielellään useampaa suhdetta yllä jos vaan tilaisuus tulee, joten en ihan aiheetta epäile.
Mutta riitaa en toki aiheesta nosta:) - tyhmäkin vielä olet
Sekaantua toisen ihmisen asioihin?! HAHHAHHAHH... oot kyllä pelle ryt5hetr. Tais pointti mennä kokonaan ohi urpo. Luetun ymmärtäminen tökkii vissiin helvetin pahasti :D:D:D:D:D:D:D:DD::D:D:D:D:::D:D::D:DDD::::::D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005348597Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657