Facebook ja mustasukkaisuus

mustis44

Inhoan itseäni hölmön mustasukkaisuuteni takia. Olemme miesystäväni kanssa julkisesti parisuhteessa facessa ja muutenkin kaikki on välillämme kunnossa. Hän on poistanut monta naispuolista fb-kaveriaan, koska tiesi asian häiritsevän mua.
Olen aina katsonut tarkkaan mitä mies kirjoittelee siellä ja mulle on aiheutunut paljon mielipahaa esim. siitä, jos mies on tykännyt jonkun naisen kuvista tai molemminpuolisia "tykkäämisiä" ja kommentteja on ollut paljon.
Nyt mies on pyytänyt taas kahta uutta naista kaverikseen (kertoi siitä kyllä heti) ja tiedän ettei siinä ole mitään romanttista takana, mutta nyt tarkkailen taas tilannetta tiukasti.... Pelkään että FB-helvetti alkaa taas.... Mies kyllä tuntee mut jo ja tiedän, ettei hän tahallaan halua mua loukata.
Mä pahoitan mieleni tosi tyhmistä asioista ja sitten kiukuttelen miehelleni niistä.
Onko muita yhtä hölmöjä naisia?

4

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justiiiiiina

      Tuossa syy sille, että _minä_ päätän kuka miehen kavereissa on ja kuka ei ;)

    • ryt5hetr

      Hirveetä :D Tuo on kyllä jo aivan sairasta että pitää tuolla tavalla sekaantua toisen ihmisen asioihin :DDDD
      Mökötätte varmaan molemmat viikon jos mies edes vahingossa pieraisee toista naista päin :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    • Cinnan

      V-mäinen tilanne, ja samalla niin tuttu.. Miesystävälläni on parikin "stalkkeria", naisia jotka tykkäävät (toinen varsinkin) joka p-keleen jutusta minkä mies seinällään julkaisee. Äsken selasin miehen seinää taaksepäin, tykkää/tykkää/tykkää tämä nainen vaikka päivityksiä oli useampiakin samalle päivälle. Meni hermot ja tämänpäiväiseen miehen julkaisuun painoin itsekin "tykkää".

      Olen joskus naisesta kysynyt, kuulemma jonkun kaverin ex ja seurustelee. Naisen seinää kun lukee niin aika sinkkunaisen juttuja sinne laittaa. MIes pitää mielellään useampaa suhdetta yllä jos vaan tilaisuus tulee, joten en ihan aiheetta epäile.

      Mutta riitaa en toki aiheesta nosta:)

    • tyhmäkin vielä olet

      Sekaantua toisen ihmisen asioihin?! HAHHAHHAHH... oot kyllä pelle ryt5hetr. Tais pointti mennä kokonaan ohi urpo. Luetun ymmärtäminen tökkii vissiin helvetin pahasti :D:D:D:D:D:D:D:DD::D:D:D:D:::D:D::D:DDD::::::D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe