Facebook ja mustasukkaisuus

mustis44

Inhoan itseäni hölmön mustasukkaisuuteni takia. Olemme miesystäväni kanssa julkisesti parisuhteessa facessa ja muutenkin kaikki on välillämme kunnossa. Hän on poistanut monta naispuolista fb-kaveriaan, koska tiesi asian häiritsevän mua.
Olen aina katsonut tarkkaan mitä mies kirjoittelee siellä ja mulle on aiheutunut paljon mielipahaa esim. siitä, jos mies on tykännyt jonkun naisen kuvista tai molemminpuolisia "tykkäämisiä" ja kommentteja on ollut paljon.
Nyt mies on pyytänyt taas kahta uutta naista kaverikseen (kertoi siitä kyllä heti) ja tiedän ettei siinä ole mitään romanttista takana, mutta nyt tarkkailen taas tilannetta tiukasti.... Pelkään että FB-helvetti alkaa taas.... Mies kyllä tuntee mut jo ja tiedän, ettei hän tahallaan halua mua loukata.
Mä pahoitan mieleni tosi tyhmistä asioista ja sitten kiukuttelen miehelleni niistä.
Onko muita yhtä hölmöjä naisia?

4

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justiiiiiina

Tuossa syy sille, että _minä_ päätän kuka miehen kavereissa on ja kuka ei ;)

• ryt5hetr

Hirveetä :D Tuo on kyllä jo aivan sairasta että pitää tuolla tavalla sekaantua toisen ihmisen asioihin :DDDD
      Mökötätte varmaan molemmat viikon jos mies edes vahingossa pieraisee toista naista päin :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• Cinnan

V-mäinen tilanne, ja samalla niin tuttu.. Miesystävälläni on parikin "stalkkeria", naisia jotka tykkäävät (toinen varsinkin) joka p-keleen jutusta minkä mies seinällään julkaisee. Äsken selasin miehen seinää taaksepäin, tykkää/tykkää/tykkää tämä nainen vaikka päivityksiä oli useampiakin samalle päivälle. Meni hermot ja tämänpäiväiseen miehen julkaisuun painoin itsekin "tykkää".

Olen joskus naisesta kysynyt, kuulemma jonkun kaverin ex ja seurustelee. Naisen seinää kun lukee niin aika sinkkunaisen juttuja sinne laittaa. MIes pitää mielellään useampaa suhdetta yllä jos vaan tilaisuus tulee, joten en ihan aiheetta epäile.

Mutta riitaa en toki aiheesta nosta:)

• tyhmäkin vielä olet

Sekaantua toisen ihmisen asioihin?! HAHHAHHAHH... oot kyllä pelle ryt5hetr. Tais pointti mennä kokonaan ohi urpo. Luetun ymmärtäminen tökkii vissiin helvetin pahasti :D:D:D:D:D:D:D:DD::D:D:D:D:::D:D::D:DDD::::::D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6324
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3160
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1716
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe