Monkä takia

Oui7

Kyllä ottaa pannuun kun ei osata kiinnittää veneitä oikein vierassatamissa. Veneiden väliin jätetetään tyhjää tilaa, mutta niin vähän ettei siihen mikään mahdu. Sitten kun tuollaiseen väliin on menossa, näytetään hapanta naamaa. Joskus kuulee jopa sanottavan ettei mahdu. Ystävällisesti jos pyytää, että voisitteko siirtää veneen neulaa lähemmäs sitä toistavenettä, ollaan edelleen happamia. Joskus jopa tavannut tyypin, joka ei siirä. Sillä joka laituriin tulee, on paljon parempi näkyvyys laituriin ja näkee kyllä hyvin mahtuuko oma vene varsinkin jos naapurit ystävällisesti tekevät tilaa. Niin ja vielä, muistakaa ja opetelkaa laittamaan oma vene myös suoraa laituriin niin vie vähemmän tilaa.

4

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • purjehtijalegenda

joo, poikkeuksetta kun moottorivene tulee kylkipaikalle tyhjään laituriin, se kiinnityy miten sattuu, ei laiturin päähän tai tyveen ja seuraava jättää 3-4m tyhjää väliin.

Kyllä ketuttaa moinen tyhmyys!!!

• Ex. purjehtija

Kyllä noi mastonkuljetusaluksetkin osaa kiinniittyä yhtä itsekkäästi.. Turha aloittaa mitään purjevene / moottorivene väittelyä. Tyhmiä löytyy tasaisesti molemmista..

• Ihme porukkaa

Todella hyvä aloitus.

Tuosta veneen kiinnitystavasta kyllä heti näkee kipparin sivistystason. Tai ainakin sen kuinka osaa ottaa muut huomioon vesillä.

Olen monta kertaa ihmetellyt, että mikä panee sellaisen veneen tunkemaan vierasvenesatamaan, joka ei kestä naapuriveneen läheisyyttä rannassa? - Luulisi tällaisten mieluummin valitsevan luonnonsataman vierasvenesataman sijaan.

Ensin parkkeerataan väljästi ja sitten valitetaan kun satamat ovat ahtaita...

• näissä tapauksissa

Teräsveneellä tämä ei ole ongelma, vauhdilla laituriin niin tila rakentuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1144
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      848
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe