Moikka, onko joku täällä tehnyt joskus seinäkalenteria itselleen? Mulla ja parilla tuttavalla olisi tarkoitus tehdä sellainen ihan alusta asti mutta ei tiedetä millä ohjelmalla sitä kannattaisi alkaa tekemään? Ei ole ihan photoshoppiin varaa mutta onnistuisko jollain wordillä esimerkiksi...?
kalenterin teko
4
509
Vastaukset
Wordissä on ohjattu kalenterinteko. Lättäät kuvasi valmiiseen pohjaan.
- je55ev
Ai on, okei kiitos Honeygirl :P eli siinä on valmiina suomalaiset pyhäpäivät jne? Mites semmosen tulostaminen sitten... Muutama firma jotka googlesta löytyy tekee tommosten painatusta, onko tää sitten samaa formaattia? Esim meidän kadulla helsingin keskustassa on paino mutta niillä on joku omanlainen template johon pitää laittaa ja se vaatii jotain erikois-softia. :( Googlesta löysin kans, esim http://print24.com/fi-fi/ jotka tekee kalentereita myös, sinne pitäis vaan lähettää oikeassa muodossa kans...
- Ei photoshop edeskäy
Niin ja photoshopilla ei voi tehdä kalenteria kovinkaan helposti.( Voi tehdä sivukerrallaan). Ja niiden kasaaminen joutuu tekemään pdf tiedostoon josta tarvitaan koko adobe acrobat versio jossa sivujen laitto on mahdollista. Readerissä se ei ole. Siksi Adobella on Indesign taitto-ohjelmana.
- je55ev
Okei... Eli pitä siis joku taitto-ohjelma hommata. Kiitos vastauksesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446