Olen käynyt kaksi Valmennuskeskuksen Lääketieteen kurssia ja myyn näistä osittain kirjoja pois!
AIVAN KÄYTTÄMÄTÖN Lääketiede Fysiikka v. 2013 (Teoria, 400 perustehtävää, 149 lisätehtävää monivalintoja, ratkaisut) - 50€/tee tarjous!
Käytettynä löytyy seuraavanlaista:
(Kirjoissa yliviivaustussilla siistejä merkintöjä ja lisähuomautuksia täsmennyksiä lyijykynällä, osassa kuluneita sivuja. Silti täysin käyttökelpoisia, halvalla lähtee :) )
Lääketiede Fysiikka v. 2012 (Teoria, tehtävät, ratkaisut)
Lääketiede Kemia v. 2012 (Teoria, tehtävät, ratkaisut)
Lääketiede Biologia v. 2012 (Teoria, tehtävät)
Vanhat valintakokeet (2002-2011) ja ratkaisut
-------------
Nämä neljä hintaan 100€/tee tarjous!
Vuoden 2012 ja 2013 fysiikan ja kemian kirjoihin ei ole tullut huomattavia eroja, biologian kirjan rakenne muuttunut vuoteen 2013, käsiteltävät asiat silti täysin samat.
Halutessa voin antaa kaupan päälle ennakkomateriaalin (peruslaskuharjoituksia), monisteita, 90-luvun kokeita (biologiaa, kemiaa, fysiikkaa) muuta extraa, kysy lisää!
Lisätietoja ja tarjouksia voi laittaa sähköpostilla sohvi-1993[a]hotmail.com
Asun Turussa. Jos et pääse hakemaan, niin lähetän paketin perille!
Myynnissä Valmennuskeskuksen Lääketiede materiaalit
SofffieK
1
246
Vastaukset
- SofffieK
Kaikki materiaalit myyty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623