SELEKTIIVILASIT HARMAAT ????

"likaiset lasit"

onko muilla kokemuksia tuplaselektiivilasien harmaudesta, aivan
kuin olisi joku kalvo päällä. Tiivin edustaja väitti että ne ovat sellaiset.
Missään vaiheessa eikä heidän sivuillaan ole mainintaa että
tuplaselektiivit ovat harmaat,aivan kuin likainen kalvo päällä.

Onko kokemuksia?

4

1734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi juku

Kaikki selektiivilasit on harmaita. Ihan kun niitä ei olisi pesty moneen vuoteen. Se on sen lasin ominaisuus, sille ei mahda mitään.
      Mutsille 85v kun tuli selektiivilasit niin se meinas seota täysin. Ei tainnut nukkua moneen viikkoon kun ei saanut ikkunoita kristallin kirkkaiksi.

• Vakaa laatu

Uusien ikkunoiden "laatu" pidetään vakiona. Kun tehdään joku parannus, niin samalla heikkenee joku muu asia.

• sutta tulee

Nämä energiaparannusvouhotukset ja määräykset ovat aivan persiistä.
      Vanhat ruudut toimii hyvin,lasista näkee läpi eikä huurru oikein tiivistettynä,
      nyt täytyy ottaa vielä huurtumiskalvotkin energiaikkunoihin ja kaikesta saa maksaa.

Eiks nääkin päätökset tulleet kun Vapaavuori oli asuntoministerinä?

• Mättää ja pahasti

Tämä toinen vähän nuorempi mummu vihaa selektiivi-ikkunoita yli kaiken. Kylmällä ne ovat jääkylmiä, kuumalla tulikuumia. Kesät ovat helvetillisiä tulikuumien ikkunalasien hehkuessa niin kuumina että kätensä polttaa. Talvella pinta on yhtä kylmä kuin jäässä. On paras pysytellä kaukana.Varoittakaa lapsianne polttmasta käsiään aurinkoisina päivinä ja pitäkää pakkasella kaukana laseista. Ei missään nimessä koulupöytää ikkunan eteen koska lasin heijastukset viottavat silmiä. Lienee taas halvalla hyvää keksintö missä säästetään rakennuskustannuksissa. On helppo laittaa voitontavoittelu jonkun sääntömääräyksen piikkiin. Selektiivit vievät asunnossa moninkerroin sen energian minkä vanhanajan oikeat ikkunat. Kesällä sähköä viilennykseen, talvella omia pattereita lämmitykseen. Aina on epämääräisen tuskainen olo koska lasit ovat lisäksi laitettu muovipokiin jotka myrkyttävät huoneilman. Kesäkuumalla auringossa muovi käryää oikein tosissaan. Nykyään koteja ei rakenneta ihmisille vaan kierrätykseen koska sitä toivotaankin ettei rakentamisen terveydelliset epäkohdat kärjisty ja tule yleiseen tietoon ja tarkasteluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe