Ossi Surma-aho tais vedättää meikäläistä..

Höynä89

Onko kenenkään muun kohdalle sattunu kaveri nimeltä Ossi Surma-aho? Voihan olla että haukun väärää puuta, mutta ainakin yhdestä Ossi Surma-ahosta on oletettavasti tehty useampikin rikosilmoitus.

22

2147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koijattuprkl

      Voi kyllä.. Tuore huijaus täälläkin! Väitti omistavansa tuotteen.. Rahat tilille, mutta siihen loppuu yhteydenpito. Mitään ei kuulu sen jälkeen.. Ei saa tavoitetuksi.
      Tuli henkilöstä otettua liian myöhään selvää. Järin suuresta summasta ei kyse, mutta pistää harmittamaan.

      • Luuserit navetan taakse

        Kesällä ko.tyyppi möi minulle Tori.fi:n kautta olemattomia asioita... Rikosilmoitus tehty. Miten tuollainen ällö aina vaan pystyy jatkamaan toimintaansa? Minä en tule antamaan koskaan periksi tän henkilön kohdalla. Tulee päivä, jolloin ollaan sujut. Toivottavasti kaikki tekevät rikosilmoituksen että tyyppi pääsee istumaan. Toinen rikollinen on Tuula Ahotupa, joka myös tarvitsee opetusta... Rikosilmoitus on mös tehty. Ja jokatapauksessa koulutusta on hänllekin luvassa.


      • Muakin huijas
        Luuserit navetan taakse kirjoitti:

        Kesällä ko.tyyppi möi minulle Tori.fi:n kautta olemattomia asioita... Rikosilmoitus tehty. Miten tuollainen ällö aina vaan pystyy jatkamaan toimintaansa? Minä en tule antamaan koskaan periksi tän henkilön kohdalla. Tulee päivä, jolloin ollaan sujut. Toivottavasti kaikki tekevät rikosilmoituksen että tyyppi pääsee istumaan. Toinen rikollinen on Tuula Ahotupa, joka myös tarvitsee opetusta... Rikosilmoitus on mös tehty. Ja jokatapauksessa koulutusta on hänllekin luvassa.

        Samassa tori.fi paikassa tulin surma-ahon huijaamaksi. Vakuutteli sähköpostitse tavaraa omistavan, postilla piti tulla, mutta rahojen saamisen jälkeen yhteydenpito loppui..
        Rikosilmoitus tulisi siis tehdä, mitä kautta se on tehtävä kyseisessä tapauksessa? Vastuuseen tahtoisin kyseisen henkilön itsekin!


      • Felix onneton
        Luuserit navetan taakse kirjoitti:

        Kesällä ko.tyyppi möi minulle Tori.fi:n kautta olemattomia asioita... Rikosilmoitus tehty. Miten tuollainen ällö aina vaan pystyy jatkamaan toimintaansa? Minä en tule antamaan koskaan periksi tän henkilön kohdalla. Tulee päivä, jolloin ollaan sujut. Toivottavasti kaikki tekevät rikosilmoituksen että tyyppi pääsee istumaan. Toinen rikollinen on Tuula Ahotupa, joka myös tarvitsee opetusta... Rikosilmoitus on mös tehty. Ja jokatapauksessa koulutusta on hänllekin luvassa.

        Maksoin olemattomastatavarasta. Rikosilmoitus tehty. Osoite tiedossa.


      • Häijy
        Felix onneton kirjoitti:

        Maksoin olemattomastatavarasta. Rikosilmoitus tehty. Osoite tiedossa.

        Minä taidan huomenna mennä poliisilaitokselle. Haluan rahani takaisin vaikka olikin vain 20!!!


      • gedosma

        Kyttäilee tämä tyyppi ostoilmoituksia tori.fi sivulla. Poliisille vaan rikosilmoitusta riippumatta huijauksen suuruudesta.


    • Huijattu ?

      Miten nämä huijaukset tapahtuivat? Eli, olitteko itse jättäneet ostoilmoituksen, johon tämä ko. hemmo vastasi vai myikö hän itse tavaroita?

      • Koijattuprkl

        Omalla kohdalla ainakin kävi niin, että olin jättänyt itse ilmoituksen"ostetaan". Surma-aho otti yhteyttä, väitti omistavansa tuotteen jne..


      • Häijy

        Minä myös jätin ilmoituksen Toriin ja tämä kyseinen tyyppi vastas. Mitään ei ole kuulunut! Tympäsee mennä poliisilaitokselle. Toisen henkilön olen googlannut, ei löytynyt mitään. Mutta tämän jätin googlaamatta...


    • buffey

      Myy tällä hetkellä Cheekin stadionkeikalle lippuja, sähköpostit tulee Ossi Sundbergin nimellä!!! Luojan kiitos en kerennyt mitään ostamaan ko. tyypiltä vielä, älkää muutkaan ostako! Jätin itse siis myös ostetaan-ilmoituksen...

      • ei ehtiny huijata

        Ossi Sundberg ja Ossi Surma-aho on sama henkilö. Meinasin köyvtyä 100e mutta jotenki hälytyskellot soitti ja googlasin tyypin.


      • Häijy

        Laitoin 20 euroa hänen tilille koska väitti omistavansa Vanha suola janottaa DVD:n...huomenna poliisilaitokselle.


    • Felixa

      Tänään luki Iltasanomissa että sai vamkeustuomion. Huijase 40 eur minulta. Tein rikosilmoituksen. Kannttaa aina tehdä!

      • Ortoosi

        Yritti, ja jos olisi onnistunut, oltaisiin menty käymään Jyväskylässä jossa se asuu. Oli jo reissu sovittu


      • Häijy

        Onko niin rikollinen jo että on saanut vankeustuomionki? Todellaki menen poliisilaitokselle huomenna!


    • huijjaripuijjari

      Minuakin huijas. Onko hänen oikea nimi ja mistä löytyy jäbä?

    • ykshuijattu

      on posessa jo.

      • pekka1079

        2-4 VUOTTA!


    • koulukatu

      Ei mahda olla tai sitten jatkaa toimintaansa posesta.

    • Kirsti2015

      Minua huijasi myös, vastasi tori.fi ostoilmoitukseeni Aku Ankka kirjoista. 30 eur meni hukkaan. Elleivät kirjat tule tällä viikolla niin teen rikosilmoituksen ensi viikolla. Harmittaa poikani puolesta kun hän niin kovasti odotti kirjoja!

    • tiinavee

      Onneksi googletin ennen kuin ehdin maksaa Ken Folletin kirjasta. Oli siis myös minulla torilla ostoilmoitus. Huh, huh!

    • Anonyymi

      Jos on sama Ossi Surma-Aho niin hän oli jo peruskoulussa täys huligaani hulttio. Ei oltu onneksi samalla luokalla vaan hän oli pari luokkaa alemmalla kuin minä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe