pari asiaa

pari asiaa

Olen 7-luokkalainen poika ja jostain syystä kadehdin ihmisiä jotka saavat ystävyyssuhteen naispuolisten todella helposti. Tiedän monia ikäisiäni joilla on aina välillä juttua jonkun tytön kanssa, siis ihan rakkauttakin. Mutta haluaisin itse "taidon" saada jonkun tytön niin helposti,mutta vaikeaa se on kun minua kiusattu ainakin 5 vuotta (siis ei enää), olen ylipainoinen ja ruma, ja noiden takia itsetuntoa ei ole, tunnen itseni vain taakaksi kaikille. Tiedän kyllä että noilla asioilla ei tässä iässä kiire ole, mutta silti. Ja kaikkein eniten minua vituttaa se, että kadehdin paria kaveriani noiden taitojen takia. Olen iloinen heidän puolestaan ja jos sanon jotain asiasta niin se yleensä on jotain "Miten saat kaikki aina kavereiksesi" siis kehumistyylillä, mutta välillä kadehdin heitä ja ajattelen samalla koko ajan että kuinka vitun tyhmä oikein olen kun kadehdin kaveriani. Joka on mahtava jossain asiassa. En halua tuntea kateutta koska se on perseestä mutta en vain voi asialle mitään. Vai voinko? Siksipä tämän tänne laitoin. Haluan vastauksia/vinkkejä itsekin ihastukseni kohteelle aion ihastuksestani kertoa, vaikka tiedän että hän on tai ainakin oli ihastunut johonkin toiseen ja vaikka minua saatetaan pilkata siitä koko yläkoulu, sillä en usko että kukaan haluaisi poikaystäväkseen (ainakaan yhtä kaunis kuin ihastukseni) jonkun läskin joka on ruma ja jolla ei ole sosiaalisia taitoja. Ensin ajattelin kertoa siitä facebookissa, mutta hetken päästä tajusin että olen tyhmä jos sen niin teen. Mutta silti on tosi kiusallista sanoa se face to face, mutta en pysty kunnolla elämään normaalisti ennen kun tiedän hänen reagointinsa siihen, kestän kyllä pakit, mutta en saa häntä pois mielestäni ennen kun oilen 100% varma että hän ei ole kiinnostunut minusta YHTÄÄN. Olen ujo ja niin on hänkin, mutta saattaa pelästyä jos kerron hänelle siitä, koska emme ole IKINÄ puhuneet ja kertoa siitä kaikille. Mutta hän vaikuttaa mukavalta ja kun katson häntä saan jotain outoja väreitä välillä. Mutta minun on AIVAN PAKKO kertoa siitä ennen joulua ainakin, en muuten kestä elämääni. Luultavasti joudun pilkkauksen kohteeksi ainakin vuodeksi, mutta parempi se kai on kuin toivoa turhaa jotain. Tai sitte erittäin hyvällä tuurilla saan KUNNIOITUSTA koska uskalsin sanoa sen, mutta se on maintsemaani turhan toivomista

1

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -92

kaksi asiaa:
      1. en usko että sinulla on huonot sosiaaliset taidot. osaat kirjoittaa tunteistasi sujuvasti ja otat selvästi muutkin huomioon. olet varmasti sosiaalisesti lahjakas, mutta et vain niin ulospäinsuuntautunut ja äänekäs (kuten nämä "suositut" kaverisi).

2. luokallani oli koko ala- ja yläasteen lyhyt, lihava, lihapullan näköinen poika. sitten kasvettiin isoiksi ja poika kävi armeijan, laihtui ja saakeli että naiset juoksee nyt sen perässä! ja ihan sivuhuomiona, kaikki sun ikäiset pojat on lyhyitä. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      65
      5726
    2. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      11
      3733
    3. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      109
      3617
    4. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      57
      3458
    5. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      56
      3090
    6. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      94
      2695
    7. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      73
      2548
    8. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      19
      2482
    9. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      87
      1985
    10. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      342
      1924
    Aihe